V meziročním srovnání se objem zobrazované reklamy, která je nejběžnější formou inzerce na internetu, zvýšil o více než pětinu. Největším zadavatelem se stejně jako v předchozích měsících stal internetový obchodník Internet Mall, který využil reklamní prostor v celkové hodnotě téměř 30 milionů korun.
ČTĚTE TAKÉ: |
Druhým největším zadavatelem byla společnost Student Agency s inzercí v hodnotě 18,2 milionu korun. Na třetím místě byl řetězec Lidl, který umístil reklamu v hodnotě 11,8 milionu.
Mezi desítkou nejčastějších inzerovaných produktů se objevila motorová vozidla, peněžní zprostředkování, činnosti související s telekomunikační sítí, cestovní agentury nebo pojištění.
Skupina deseti největších provozovatelů v září vystavila on-line inzerci v ceníkové hodnotě 520 milionů korun. Nejvíc Seznam.cz s objemem 218,9 milionu korun, dále Centrum Holdings s 96,9 milionu a MAFRA s inzercí za 76,6 milionu korun. Ceníkové ceny reklamního prostoru nezapočítávají množstevní slevy a případné bartery.
provozovatel | cena | |
---|---|---|
Seznam.cz | 218 866 334 Kč | |
Centrum Holdings | 96 875 812 Kč | |
MAFRA | 76 565 355 Kč | |
Mladá fronta | 27 151 032 Kč | |
Allegro AdMarket | 20 848 658 Kč | |
AdActive.cz | 18 363 143 Kč | |
Ringier Axel Springer | 17 276 877 Kč | |
CET 21 | 16 020 554 Kč | |
Economia | 14 058 334 Kč | |
Impression Media 13 | 562 344 Kč | |
Zdroj: AdMonitoring - SPIR/MEDIARESEARCH |