Pátek 26. dubna 2024, svátek má Oto
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Internetová reklama v Evropě rostla nejrychleji ze všech médií

Internetová reklama loni v Evropě rostla nejrychleji ze všech druhů médií a míří do ní již čtvrtina všech inzertních výdajů. Vyplývá to ze studie velikosti on-line inzerce publikované asociací IAB Europe, jejíž výsledky zveřejnilo Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Celkem zadavatelé na internetu loni utratili 24,3 miliardy eur (asi 600 miliard korun), což bylo o 2,4 miliardy meziročně více.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

J. Bošťa

12. 9. 2013 9:39
je to tak

jo, je to tak

tištěné tituly klesají a reklamu v nich je levnější, outdoor reklama zvláště na sportovištích nemá efekt krom lokálních cílení

reklama v tv je necílená a v online denících obtěžující

funguje dobře ppc reklama, která se dá cílit, více v článku http://www.ppc-reklama-seo-blog.cz/news/internetovy-marketing/

nebo na http://www.hiswork.cz/cs/ppc-reklama/internetova-reklama-ppc

0 0
možnosti