22. listopadu 2018 22:28 Lidovky.cz > Byznys > Média

Křišťálovou lupu získala česká hra Kingdom Come i Jindřich Šídlo

Osobností roku se stal publicista a glosátor Jindřich Šídlo. Jeho satirický... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Osobností roku se stal publicista a glosátor Jindřich Šídlo. Jeho satirický... | foto: ČTK

Praha Ocenění Projekt roku ve 13. ročníku ankety Křišťálová lupa získala hra vyvíjená českou společností Warhorse Studios Kingdom Come: Deliverance. Osobností roku se stal publicista Jindřich Šídlo, cenu popularity si odnesla již počtvrté internetová televize DVTV. Vítěze ve čtvrtek v pražském Divadle Archa vyhlásili organizátoři soutěže z odborného serveru Lupa.cz.

O vítězích v 15 kategoriích rozhodla svými hlasy odborná porota a internetová veřejnost. Do hlasování se zapojilo rekordních 90 000 hlasujících.

Osobností roku se stal publicista a glosátor nejen politické scény Jindřich Šídlo. Jeho satirický videopořad Šťastné pondělí zároveň zabodoval v nové kategorii on-line video. První místo v kategorii One (wo)man show získal facebookový profil falešného mluvčího Hradu Jiřího Ovčáčka.

Místopředseda představenstva a ředitel pro exekutivu a komunikaci společnosti...
Kategorii One (wo)man show ovládl falešný profil prezidentského mluvčího Jiřího...

Cenu za nejlepší zpravodajství si odnáší internetová televize DVTV, server Lidovky.cz skončil na 11. místě. Nejoblíbenějším zájmovým webem je Databazeknih.cz. Cenu veřejně prospěšná služba - cena České televize získala on-line sbírka vzpomínek pamětníků významných dějinných událostí 20. století Paměťnároda.cz. Anticena letos putuje k mobilním operátorům, důvodem jsou předražená data pro veřejnost.

VÝSLEDKY:

    Hodnocení odborné poroty:

    • Projekt roku: Kingdom Come: Deliverance
    • Osobnost roku: Jindřich Šídlo
    • Globální projekty českých tvůrců: Windy
    • E-commerce inspirace: Footshop
    • Marketingová inspirace: Rekola - Libeňský most
    • Obsahová inspirace: Forbes Espresso
    • Veřejně prospěšná služba - cena České televize: Pamětnároda.cz
    • Anticena: Mobilní operátoři (předražená data pro veřejnost)

      Hlasování veřejnosti:

      • Cena popularity: DVTV
      • Internetové obchodování: Alza.cz
      • Nástroje a služby: Mapy.cz
      • One (wo)man show: Jiří Ovčáček - unofficial
      • Online video: Šťastné pondělí
      • Zájmové weby: Databazeknih.cz
      • Zpravodajství a publicistika: DVTV
      • zdroj: Lupa.cz
      ČTK

      Vlhčenec ubrouskový: Krkonoše bojují s odpadky vtipnou kampaní
      Vlhčenec ubrouskový: Krkonoše bojují s odpadky vtipnou kampaní

      Krkonošský národní park (KRNAP) v loňském roce navštívilo téměř 3,8 milionu lidí. Negativním dopadem masové turistiky je velké množství odpadků, které po sobě lidé v přírodě zanechávají. Dobrovolníci jich každoročně sesbírají skoro 3 tuny.

      Najdete na Lidovky.cz