Francouzský mediální konglomerát Lagardere plánuje v nejbližších dnech dokončit prodej své divize časopisů Hachette Filipacchi v Česku, stejně tak i prodej divize v Británii.
ČTĚTE VÍCE Z MÉDIÍ |
Uvedla to společnost spolu s prohlášením, že získala povolení od regulačního úřadu k dokončení prodeje časopisů v Rusku a na Ukrajině. Prodej je součástí rozhodnutí Lagardere prodat své časopisy v zahraničí.
Většinu těchto aktivit má získat americká vydavatelská firma Hearst. Některé menší části prodává francouzská firma samostatně. Do konce roku má firma uskutečnit také prodej časopisů v Číně, napsala agentura Reuters.
Lagardere se dohodl na prodeji svých zahraničních magazínů s firmou Hearst za 651 milionů eur (15,8 miliardy Kč) letos v lednu. Lagardere vydává 212 titulů ve 45 zemích včetně magazínu Paris Match či 42 zahraničních vydání Elle. Dohoda s podnikem Hearst se týká 102 titulů v 15 zemích.
V České republice do portfolia vydavatelství Hachette Filipacchi 2000 patří značky Elle, Marianne, Maxim, Apetit, Marianne Bydlení a Elle Decor.
Vydavatelství je součástí společnosti Lagardere Active ČR, která zde zastupuje rádia Evropa 2, Frekvence 1, rádio Bonton, Dance rádio a internetový portál Koule.cz.