Pondělí 25. května 2020svátek má Viola 13 °C dešťové přeháňky Předplatné LN
Lidovky.cz > Byznys > Média

MAFRA rozšiřuje své online aktivity. Koupila server Akčníceny.cz

Předseda představenstva společnosti MAFRA Johannes Werle (vlevo) při podpisu smlouvy s Patrikem Mališem ze společnosti Retail Info. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Předseda představenstva společnosti MAFRA Johannes Werle (vlevo) při podpisu smlouvy s Patrikem Mališem ze společnosti Retail Info. | foto: MAFRA Tomáš Krist

Mediální skupina MAFRA dále rozšiřuje své portfolio služeb na internetu. Koupila společnost Retail Info, která je se svým portálem Akčníceny.cz leaderem na trhu databází letáků obchodních řetězců. Služba už více než dvanáct let pomáhá uživatelům při hledání nejlevnějšího zboží na trhu. Za poslední tři roky vzrostl její zásah o více než polovinu.

"Strategie mediální skupiny MAFRA spočívá v posilování tržní pozice na tiskovém i internetovém trhu. V digitální oblasti budeme sledovat dvojí strategii dalšího růstu: posilování našich obsahových portálů a rozšíření nabídky služeb v segmentu B2C. Akvizice Retail Info s portálem Akčníceny.cz dokonale zapadá do této strategie a umožňuje společnosti MAFRA posílit svou pozici díky nabídce osvědčených služeb,“ uvedl Johannes Werle, CEO a předseda představenstva mediální skupiny MAFRA.

 „Máme radost, že se nám podařilo získat nového strategického vlastníka takového významu. S využitím jeho mediální síly získáme větší dosah a viditelnost našich projektů u spotřebitelů,“ doplnil bývalý spolumajitel společnosti Retail Info Patrik Mališ, který bude projekt v rámci mediální skupiny MAFRA i nadále řídit.

Portál Akčníceny.cz má zhruba 450 tisíc reálných uživatelů měsíčně. MAFRA plánuje tuto službu dále rozšířit mezi širokou veřejnost a využít k tomu dosah téměř čtyř milionů uživatelů na webech své divize MAFRA Digital (iDNES.cz, Lidovky.cz, Metro.cz).

"Na druhé straně získávají naši stávající klienti především z oblasti FMCG a obchodních řetězců další možnost cílené marketingové komunikace," dodal obchodní ředitel společnosti MAFRA pro on-line Jiří Otevřel.

Akvizice společnosti Retail Info je tento podzim již druhou velkou investiční aktivitou mediální skupiny MAFRA. V říjnu koupila většinový podíl ve společnosti AAAPoptávka.cz.

Premium

Svoboda na dvou kolech Čechy láká. Porovnali jsme nejpopulárnější skútry

Počet skútrů v Česku roste, porovnali jsme ty nejpopulárnější. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Skútr, to znamená hlavně svobodu pohybu namísto stání v kolonách. V porovnání s automobilem nabízí levnější a...

Premium

Mám už celé krize dost, hyperbola strachu je šílená, říká šéfkuchař Pohlreich

Krize ho přišla na miliony. „Teď musíme hlavně bojovat a přežít.“ Vláda... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Když vidíte sedět Zdeňka Pohlreicha v úplně prázdné restauraci Next Door v centru Prahy, kde jste si dřív bez rezervace...

Premium

Bojíte se do MHD? Poradíme, jak vybrat auto za jeden plat

Peugeot 206 a Renault Clio | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Pandemie koronaviru zvýšila zájem o nejlevnější auta, která představují bezpečnou alternativu k jízdě v MHD. Porovnali...