9. března 2011 7:59 Lidovky.cz > Byznys > Média

Nejkreativnější českou reklamou jsou zvířátka společnosti Vodafone

Reklama Vodafone | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Reklama Vodafone |

PRAHA Českou národní soutěž Louskáček o nejkreativnější reklamu vyhrála kampaň společnosti Vodafone Tarify na míru. Podle poroty byla vloni nejlepším televizním spotem i venkovní reklamou.

Informoval o tom server iHNed.cz a Hospodářské noviny. U kampaně Vodafonu členové poroty ocenili výrazný vizuální styl s
animovanými zvířaty a vtipné dialogy.



Do soutěže se letos přihlásilo přes 300 prací, dvanácti nejlepším porota udělila zlaté Louskáčky. Cena Grand Prix za mimořádnou kampaň letos udělena nebyla. "Žádná reklama nevyčnívala natolik, aby uspěla na mezinárodní úrovni," řekl šéf poroty Rakušan Peter Boehler.

Louskáček je nejstarší českou reklamní soutěží, letos se konal jeho 19. ročník. Mezi zadavateli měli nejvíce nominací Kofola, Vodafone, T-Mobile, Telefónica a Škoda Auto.

ČTK