Informoval o tom server iHNed.cz a Hospodářské noviny. U kampaně Vodafonu členové poroty ocenili výrazný vizuální styl s
animovanými zvířaty a vtipné dialogy.
Do soutěže se letos přihlásilo přes 300 prací, dvanácti nejlepším porota udělila zlaté Louskáčky. Cena Grand Prix za mimořádnou kampaň letos udělena nebyla. "Žádná reklama nevyčnívala natolik, aby uspěla na mezinárodní úrovni," řekl šéf poroty Rakušan Peter Boehler.
Louskáček je nejstarší českou reklamní soutěží, letos se konal jeho 19. ročník. Mezi zadavateli měli nejvíce nominací Kofola, Vodafone, T-Mobile, Telefónica a Škoda Auto.
Nejkreativnější českou reklamou jsou zvířátka společnosti Vodafone
PRAHA -
Českou národní soutěž Louskáček o nejkreativnější reklamu vyhrála kampaň společnosti Vodafone Tarify na míru. Podle poroty byla vloni nejlepším televizním spotem i venkovní reklamou.
Překvapení ve schránce: daň z nemovitosti vzroste i násobně. Víme, kolik si připlatí v konkrétních městech
Kelímek od jogurtu: mýt, či nemýt? Řada lidí stále tápe, co a v jakém stavu patří do tříděného odpadu
Matka oběti: mluvila jsem s blízkým vraha. Lenka Šimůnková hledá odpovědi na to, co se stalo na filozofické fakultě
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.