3. května 2018 11:15 Lidovky.cz > Byznys > Média

Nejposlouchanějším rádiem je stále Impuls, na druhé místo vyskočil Radiožurnál

Vysílání rozhlasu – ilustrační foto. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Vysílání rozhlasu – ilustrační foto. | foto: Shutterstock

PRAHA Nejposlouchanějším celostátním rádiem v Česku byl ve čtvrtém loňském čtvrtletí a v prvním letošním kvartále opět Impuls s 1,037 milionu posluchačů denně. Je to o 32 000 lidí více než ve druhém pololetí minulého roku. Na druhou příčku se posunul Radiožurnál Českého rozhlasu, který předstihl Evropu 2. Čtvrtá skončila Frekvence 1. Vyplývá to z šetření Radioprojekt, jehož výsledky ve čtvrtek zveřejnily na tiskové konferenci agentury STEM/MARK a Median.

Radiožurnál si proti předchozímu období polepšil o 75 000 posluchačů na rekordních 908 000, Evropa 2 rostla o 28 000 na 886 000 posluchačů a Frekvence 1 klesla o 19 000 na 795 000 lidí. Mezi regionálními stanicemi vedl Blaník s poklesem o 6000 lidí na 575 000 posluchačů. Následuje Kiss a Rádio Beat.

Lídrem českých rádií zůstává Impuls, má milionovou poslechovost

Vzrostla i celková poslechovost Českého rozhlasu. Některou z jeho stanic poslouchalo v daném období přibližně 1,585 milionu lidí denně, což je o 85 000 více než v předchozím období. Aktuální podíl na rozhlasovém trhu je 23,5 procenta, což znamená nárůst o 1,1 procentního bodu proti minulým výsledkům.

Čisté reklamní investice v prvním čtvrtletí vzrostly o 2,7 procenta na 293 milionů korun. Nejvíce rostl sektor maloobchodu, financí a automoto, pokles zaznamenala inzerce ve farmaceutickém průmyslu.

Denně některé rádio poslouchalo téměř 63 procent populace. Během týdne si alespoň jednou rádio pustí 87 procent lidí.

ČTK

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!