Diskuse k článku: Nová reklama od Gillette uráží tisíce mužů, vyhlašují bojkot produktů firmy

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 67
  • Poslední: 23.1.2019 18:50
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
J. Novák 23.1.2019 18:50

Problém vzniká, když ego někoho přeroste do stádia, kdy si začne myslet, že ostatní zajímají více jeho názory než to, za co mu dávají peníze.

C. Sangrail 23.1.2019 11:46

A co takhle nedívat se na reklamy? Nejsou v životě i jiná lákadla? Už takhle člověk dost času ztratí např. holením...

C. Sangrail 23.1.2019 11:35

Mně se ta reklama líbí. To věčné "boys will be boys" a "správný chlap má být cítit potem" už mi leze na nervy. Pánové, zameťte si před svým prahem. Uráží vás ta reklama proto, že z vás dělá něco, co nejste, nebo proto, že si troufla vyslovit nepříjemnou pravdu?

M. Wiener 23.1.2019 2:57

Podle meho, autor clanku nepochopil smysl reklamniho hesla. V reklame se nejedna o to, co muz muze dostat, ale cim se muze stat a ktere nezni "The best a man can get“ (v nepochopenem smyslu lepe "To nejlepsi muz muze dostat"), spravneji "To nejlepsi, muz se muze stat"), ale je otazkou "Is this the best a man can get? Is it?" ("Je toto to nejlepsi muz se muze stat?" nebo "... ceho muze dosahnout?. Je to?"). "The best man can be“ citat, ktery je v clanku uveden, jsem v reklame neslysel a jeho preklad, "Nejlepší muž, jaký může být" (= The/A best man that can be") je nespravny, ale bez moznosti si poslechnout intonaci projevu nebo psanou verzi citatu s interpunkci, nemohu cesky preklad vice/spravneji posoudit. Vzhledem k tomu, ze i kdyby druhy citat skutecne existoval a ja ho preslechl, zmena vyznamu z "muze stat/dosahnout" na "muze byt" zase takovou premenou neni. Nebo je?

C. Sangrail 23.1.2019 11:33

Ta věta může znamenat obojí a v původních reklamách zřejmě šlo o to nejlepší zboží, které "muž může dostat". Teď si s tím tvůrci pohráli a zvýraznili vedlejší význam: "Ano, Gilette je to nejlepší, co muž může dostat, ale je to, co vidíme v zrcadle při holení, to nejlepší, čím se můžeme stát?"

J. Kolumberský 20.1.2019 19:45

Neomarxisté - mloci, už nejsou v módě.

J. Novák 20.1.2019 5:38

Ten článek mi připomněl, že už mi docházejí hlavice do mého Gillette Mach3: Jdu je objednat...

P. Veselý 20.1.2019 7:23

Doporučuji, v rámci boje prosti toxixké muskularitě použít řadu Venus, bude to lepší...

J. Novák 22.1.2019 4:14

Jsem zvyklý na Mach3 a nevidím důvod, proč to měnit.

P. Veselý 19.1.2019 9:36

Chtěl bych firmě Gillette za tuto reklamu poděkovat. Nebýt jí, málem bych si od nich koupil další strojek. Už vím, že to do konce života neudělám. DĚKUJI!

C. Sangrail 23.1.2019 11:34

Když vám nevadí nechat na sebe působit reklamu, jako byste byl jejím produktem... Od dospělého člověka bych očekával silnější vůli.

J. Šrámek 19.1.2019 9:26

Odjakživa platilo,že čím větší ho-no,tím větší a vlezlejší reklama!

A. Fafejta 19.1.2019 8:23

Muzi jsou v te reklame vyobrazeni jako stado nasilnych nebezpecnych zvirat, ktere je potreba zkrotit. Jaky je rozdil mezi timto stereotypnim genderovym pohledem na muze a stereotypnim genderovym pohledem na zeny jako na stado samic rodicich deti, ktere je potreba privazat k plotne? Zadny nevidim. Muzi by mohli zalozit svoje “Mee to” a referovat o tom, kterak je jejich galantnost vydavana za sexismus a haraseni, o zneuzivani zlatokopkami, o pripadech falesnych obvineni ze znasilneni, o automaticke genderove podradne roli ve sporech o svereni ditete do pece v rozvodovych soudnich rizenich apod. Jaky je rozdil mezi pohrdavym feministickym pohledem na muze jako na podradne sexisticke prase a pohrdavym sovinistickym pohledem na zenu jako na podradnou hysterku se zadkem a prsama? Ja zadny nevidim. Jsou to dve strany teze mince, tehoz problemu. Mam za to, ze Gillette se jen pridal na jednu z nich, stal se podle mne soucasti problemu, ne reseni.

P. Veselý 19.1.2019 9:37

Asi v Gillette někdo zjistil, že se holí víc feministek než můžů a tak zacílil na koncového spotřebitele :D

A. Fafejta 19.1.2019 12:01

Muj pohled na vec neni optikou posmesku z materske skoly, uz davno jsem z ni pryc.

J. Novák 20.1.2019 5:41

No, já v tom rozdíl vidím. Určitě se raději kouknu na kozy a zadek ženy, než chlapa...

P. Mázlová 18.1.2019 21:38

Zlikvidovali také naši Astru !!!

Vašek Klausů v tomto má také prsty a podepsal se na likvidaci našich proslulých podniků a snad mu to jednou Náš Národ dá osobně na vědomí... a nebude jej již nikdy volit !!!

K. Jež 18.1.2019 21:33

Tak na reklamu se dívá jen kre....n. Navíc normální člověk se holí elektricky.

J. Novák 20.1.2019 5:42

Jež, považuji za trapné, když se najde někdo, kdo hodnotí normalitu podle toho, čím se člověk holí. Je mi vás líto, hochu...

C. Sangrail 23.1.2019 11:45

To byl asi bonmot, že? A láhev na vodu je levicová, viďte.

A. Kubička 18.1.2019 18:54

Jedno holítko za stovku. Jak ušetřit? Ručník nasáklý horkou vodou opatrně přitisknout na tváře a kolem úst, chvíli počkat až opadne teplota, pak totéž ještě jednou. Bezprostředně poté se můžete oholit i s holítkem, které by jinak bylo již rok vyhozené kvůli ztupení. Proč to prodávají? Protože ty peníze, co za to od vás dostávají, mají mnohem větší hodnotu. Kdyby to bylo obráceně, tak by to od vás kupovali. Banální? Ano, ale dalo léta práce na to přijít.

O. Ondřej 18.1.2019 10:35

Mohou být pedofilové nebo "netolerantní" k ženám i nebílí muži anebo např. muslimové? Myslím, že rozhodně ne, to by byl rasismus, xenofobie atd...

K. Čtvrtý 18.1.2019 4:36

Schovavaji se za nasili deti, aby to nebylo tak okate, ale cil je jasny, gender hovadiny.

P. Pruner 18.1.2019 7:11

Na německém webu k tomu diskutující upozornil navíc, že při pozorování reklamy a poslouchání komentáře je vše negativní spojeno s bílým mužem, ženy a barevní muži jsou oběti.

J. Novák 20.1.2019 5:45

Do Peruna, co může vést člověka k tomu, že se nejen dívá na reklamu, ale navíc ji ještě vnímá, rozebírá a posuzuje? Já beru reklamy jako nutné zlo a tak, pokud sleduji TV, v době reklamy přepínám jinam, na netu je nevnímám a mnohdy ani netuším, že u silnic jsou nějaké billboardy. Lidi, zkuste to také tak!

M. Rys 18.1.2019 3:49

Semelová bude Gillette kupovat i tak dál:-)

I. Teren 18.1.2019 3:01

https://www.youtube.com/watch?v=FILwhaFezec

Perryman 18.1.2019 1:29

Proc se chce Gillette transformovat v neziskovku a bojovat za gender pitomosti? At se radeji postaraji o to, aby jejich vyrobky pro vychodni Evropu nebyly horsi kvality nez ty urcene pro zapadni trhy. To je jejich skutecne poslani. Ty smejdy pro Polsko, Rumunsko, Bulharsko, Madarsko a Cesko jsou tupy uz jako novy. Nahradni brity musim kupovat od Vietnamcu, co to dovazeji z Germanistanu.

V. Kolman 18.1.2019 0:20

Příroda nejlépe ví, proč mužům "nadělila" vousy i jiná ochlupení.

Proč tedy bojovat s přírodou a úzkostlivě se stále holit dohladka?

P. Veselý 20.1.2019 7:31

Ja se třeba holím proto, že miji ženu to při orálu lehtá a to jak pri mém tak jejím.

Najdete na Lidovky.cz