Diskuse k článku: Otravné cílené reklamy na internetu. Evropská unie jedná o jejich konci

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 25
  • Poslední: 17.1.2019 19:23
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
P. Skřivan 17.1.2019 19:23

Cílené reklamy jsou super. Vždycky, když něco hledám, začnou mi to samé, co jsem našel a koupil, nabízet. ... ten den. Pak mažu cache, takže cílení přestane fungovat.

J. Franke 16.1.2019 11:16

Adblock již byl vynalezen...

J. Nový 16.1.2019 11:11

Koláčky.

J. Tachovsky 16.1.2019 10:19

Nejak nechapu ucel tech vyskakujicich reklam. jestli jsem nekdy neco hledal a koupil, tak uz to logicky nepotrebuju a nekoupim to znovu.

J. Moravec 16.1.2019 11:02

Clanek je jako obvykle nekvalitni. Prohlizec uklada klicova slova u vseho na co kliknete. A pri surfovani pokazde vyhleda v souborech cookies jaka slova cookies obsahuji a podle toho vam nastrci reklamu. Zda koupite nebo jen prohlizite je uplne jedno. Ta jejich logika je ale pekne na houwno. Stacilo ze jsem si precetl clanek o blamazi ruskeho Kuznecova v Syrii. Pak se mi zobrazovala reklama at jedu do ruska. A kdovi co vykukovalo za rusky hnus. Pak nezbyva nez vymazat vsechny cookies a byl od rusaku klid.

J. Nový 16.1.2019 11:12

Tak sofistikované to zatím není, aby to poznalo, že jste si na netu vybíral vrtačku a pak si ji objednal v e-shopu nebi si tu vybranou koupil v kamenném obchodě.

J. Tachovsky 16.1.2019 11:50

Tak ja chapu, ze to neumi, jen mi neni jasne proc investuji do reklamy, ktera je uplne zbytecna a k nakupu nepovede. Cilit reklamu na pliny na mlade zeny je pochopitelne, ale cilit reklamu na vrtacku na nekoho, kdo si ji uz nejspis nedavno koupil je zcestne.

B. Rameš 16.1.2019 10:01

Cílené reklamy jsou maximálně otravné a pokud zákaz projde, bude to jedna z mála věcí, za něž je možné EU chválit. Hořekovat nad zánikem firem, které její algoritmy vyvíjí a poskytují, je podobné lamentování nad zánikem firem poskytujících šmírácké kamery a podobná zařízení.

J. Jonák 16.1.2019 9:34

Doufám, že tohle EU dotáhne dokonce. Ty reklamy jsou fakt otravné a nechutné. Něco si objednáte, koupíte a ještě měsíc na to dostáváte reklamu. Nesmyslnél. A také by mohli zakázat reklamy, které se spouští bez kliknutí. Stačí třeba, když na ně najedete na pár sekund kurzorem a už to jede. Hlučné a otravné.

K. Janyška 16.1.2019 9:28

Ani sew nedivím. Socialismus nesnáší svodobu a reklamu na cokoliv, je ujeté řízení ano... Dzp.

J. Moravec 16.1.2019 9:39

Reknete nam jak se vam libi cinsky a rusky model? Tam se vyfiltruji nepohodlne webove stranky s informacemi ktere by clovek chtel cist a stat to neumoznuje. To se vam evidentne libi.

P. Harabaska 16.1.2019 9:49

Vy chodíte na ruské a čínské weby, že to tak dobře víte? Nebo vám to někdo z levicově-liberálního agitpropu nalil do hlavy ? Vždyť vy už si ani nepamatujete azbuku, pokud jste ji vůbec někdy uměl. A kolik čínských znaků umíte z těch 20 tisíc, které běžný Číňan potřebuje znát k tomu, aby si mohl číst noviny?

D. Mateju 16.1.2019 13:02

Na solar :-)

J. Tachovsky 16.1.2019 13:41

Na noviny staci tak 1500. 20000 zna malokdo

M. Prokop 16.1.2019 9:21

Zas nějaký nápad dobroserů, jak po kouscích omezovat svobodu.

J. Kotala 16.1.2019 8:52

Boční reklamy likviduji lupou 125%.

D. Mateju 16.1.2019 8:37

Ano, je to megaotravný. Ale raději otravné reklamy, nez absolutně společensky destruktivní EU a její regulace a zákazy.

Č. Ludvík 16.1.2019 10:12

Už aby zakázali lidskou hloupost. Zbavíme se vás.

J. Nový 16.1.2019 11:13

To jste to pěkně popletl.

F. Houžňák 16.1.2019 8:23

Opilec Juncker a celá ta banda zlodějů, co si říká Evropská komise, ví samozřejmě nejlíp, co je pro nás dobré a co si přejeme. A může za to, jak známo, Putin.

R. Gramblička 16.1.2019 6:58

Ne že by mi reklama a zejména ta cílená nelezla na nervy, ale potřeba furt něco regulovat mi přijde zbytečná a dlouhodobě nebezpečná, zvláště když se regulátoři ohánějí potřebou chránit spotřebitele. Z ochrany spotřebitele se již stala posvátná kráva, kterou lze obhájit kdejakou peachovinu.

M. Valenta 16.1.2019 7:56

Vy jste přesně ten případ, že kdyby EU přišla s čímkoliv, tak to bude špatně.

M. Prokop 16.1.2019 9:23

Ono to obvykle opravdu špatné je. Dobrý nápad je velmi řídkou vyjímkou.

Blahobyt a spokojenost nevzniká regulací a směrnicemi.

K. Stržanovský 16.1.2019 6:03

Tohle vyskakování reklamy ještě několik dnů poté, co jsem něco hledal, mě rozčiluje. Naštěstí se to děje jen v práci, doma mám Adblock.

F. Houžňák 16.1.2019 8:24

V práci máte pracovat a ne se koukat po internetu, kde co lítá a kam pojedete na dovolenou.

Najdete na Lidovky.cz