Sobota 20. dubna 2024, svátek má Marcela
130 let

Lidovky.cz

Příšerná zpěvačka hledající 'ryč boje' propaguje finanční web

Média

  10:00
PRAHA - Úspěšný virál s naivní dívkou zpívající příšernou angličtinou o svém vysněném chlapci, který by měl být hlavně bohatý, se dočkalo za jediný týden přes dvou milionů zhlédnutí. Nyní se k němu přihlásil internetový srovnávač finančních produktů a služeb Chytrý Honza.

Nový virál "Nicky - Rich boy" foto: youtube.com

Šíření videa lze pokládat za úspěch. Vedle dvou milionů zhlédnutí vyvolalo také 11 tisíc komentářů a zaujalo i světová média. Zda fiktivní Nicky Tučková přiláká i nové návštěvníky na finanční portál Chytrý Honza – což byl záměr kampaně – zatím jisté není.

ČTĚTE VÍCE:

V úterý se web rozhodl pozadí klipu „Ryč bój“ rozkrýt – na svém blogu s dívkou vydal rozhovor a do kampaně angažoval také hudebníka Ondřeje Hejmu, jenž je známý také jako dabér zahraničních filmů v počátku devadesátých let. 

Frontman kapely Žlutý pes tak dostal za úkol simultánně přeložit z prostoduché „czenglish“ do češtiny.

Virálním klipem chtěl web podle svého prohlášení zvýšit povědomí o potřebě dobrého hospodaření a finanční nezávislosti u mladé generace. „Chytrý Honza je mladá značka, která se rozhodně nebojí lehké provokace. Song ryč bój vtipným způsobem ukazuje, jak cesta k financím vypadat nemá,“ přibližuje ředitel portálu Jiří Paták. Kampaň připravila agentura Surrealis.

Autor: