Pondělí 3. srpna 2020svátek má Miluše 19 °C občasný déšť Předplatné LN

Diskuse k článku: Zapojte se do diskuze na Lidovky.cz

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 34
  • Poslední: 25.4.2012 11:24
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
M. Komárek 15.4.2012 8:49

proč tu jsou registrována příjmení jako

A. Hitler, D. Pandrhola, V. Diskutér., B1 ....? Chtete říct, že povolíte i P.Filipes, F.Gump, E.Presley, Č. Karkulka, apod?

J. Špaček 16.4.2012 15:58

Re: proč tu jsou registrována příjmení jako

Patrně se na internetu vyskytuje větší množství lidí, kteří mohou mít např. nějakou poruchu osobnosti, a proto neuvádí své pravé jméno. Jak je z Vámi uvedených příkladů patrné, cítí se v diskusích lépe jako pohádkové postavy či obecně známé osoby. Ale to je téma spíše pro psychoanalytika.

Příjmení a jména kontrolovat nehodláme.

M. Komárek 16.4.2012 22:46

Re: proč tu jsou registrována příjmení jako

jak to vysvětlíte těm, co se poctivě registrovali poštou? "Jiná situace"?

J. Špaček 24.4.2012 12:41

Re: proč tu jsou registrována příjmení jako

Tím říkáte, že je registrace SMSkou apriorně nepoctivá.

Tak to ale není. Kvůli několika jedincům, kteří ji zneužili, není nepoctivá. Rozšířili jsme po letech možnost jak se snadno registrovat, a za to se přeci neomlouvá. Lidovky procházejí od počátku roku 2012, odkdy mají nové vedení, změnami většího i menšího rozsahu, a usnadnění registrace je jednou z nich.

M. Komárek 24.4.2012 12:53

OK, tomu rozumím

ale pokud by mi jako správci došla žádost na registraci jména Pes Filipes nebo Pepek Námořník (příklady),asi bych nějak reagoval a ne to automaticky umožnil. Opravdu z toho chcete mít zase tu stoku jako dřív?

J. Špaček 25.4.2012 11:01

Re: OK, tomu rozumím

Možná to není na první pohled viditelné, ale někteří noví diskutéři zablokovali telefonní čísla snad celé své rodiny. Od té doby tu jejich "typické" příspěvky nepřibývají. Další jsou po první blokaci již opatrnější.

Tento systém registrace funguje.

Nad tím, aby se diskuse nestala stokou, bdí jak pověření pracovníci, tak sami uživatelé, kteří mohou označit nevhodné příspěvky. Pomáhají nám tak rychleji reagovat.

Ověření příjmení není už v našich silách, navíc si uživatel může zvolit příjmení, které se může zdát běžné, i když je falešné. Tím, že si někteří zadávají očividně nepravá jména Vy sám poznáte, že příspěvek je méně věrohodný než u diskutéra, který se nebojí vyjadřovat veřejně pod svým pravým jménem.

M. Komárek 25.4.2012 11:24

no tak dobře :-)

M. Komárek 15.3.2012 0:14

co je to za jména "B1" apod?

obloukem návrat k anonymní diskuzi?

M. Jobánková 20.3.2012 19:59

Re: co je to za jména "B1" apod?

Zbytečné se takhle ptát.

 :-((

J. Špaček 9.4.2012 11:43

Re: co je to za jména "B1" apod?

Samozřejmě že tu jsou lidé, kteří neuvádí své pravé jméno. Jejich důvody mohou být různé. Ti, kteří chtějí zneužívat tento způsob registrace aby tu šířili vulgární příspěvky, jsou postupně za porušování pravidel blokováni. Myslím, že se sám můžete pod články přesvědčit, že se diskuse podařilo rozšířit a zároveň zachovat na určité úrovni.

M. Komárek 9.4.2012 11:49

Re: co je to za jména "B1" apod?

rozšířit ano, o té kvalitě pochybuji. Stále přibývají jen virtuální řvouni s výkřiky typu "vše stojí za ho*no", "všichni kradou" apod. Velmi to pak bohužel připomíná Novinky.cz, což považuju za naprosté dno

Z. Lachman 13.3.2012 14:09

Zapojte se do diskuze na........................

Vy mladí novináři zeptejte se svých starších kolegů co znamenalo nechvalně známé FUTI. Tak po 22 letech jste se k tomu vrátili. Že se nestydíte.

J. Tínek 4.3.2012 23:01

Vypadá to, že diskuse tady končí

všude pusto, prázdno.....

O. Hájek 4.3.2012 9:11

Nový způsob registrace

představuje proti původnímu značný pokrok. Lidovky ušetří poštovné a získají peníze za SMS. Inü, KKD!

A. Řepka 4.3.2012 11:12

Re: Nový způsob registrace

Tak z té SMS stejně většinu sežere 1) operátor 2) stát na DPH 3) provozovatel služby :D a na Mafru zbyde pár haléřů :)

J. Špaček 5.3.2012 17:11

Re: Nový způsob registrace

Dobrý den, jménem serveru lidovky.cz Vám děkuji za Váš příspěvek. Zavedení registrace formou SMS nebylo z důvodu zisku. Záměrem je otevřít diskuze širší čtenářské obci a to dostupnou formou. Současně chceme zamezit publikování příspěvků, které nejsou v souladu s našimi pravidly diskuzí natož se zákony, což tento způsob registrace (vázaný na telefonní číslo) umožňuje. Drobný příjem z registrační SMS "pokryje" náklady na zavedení a spuštění celého systému nejdříve až za pár let.

O. Hájek 5.3.2012 17:20

Re: Nový způsob registrace

Děkuji za vysvětlující odpověď. Potěšilo mne i mile překvapilo, že se Vás server připomínkami diskutujících zabývá. Jiný, nejmenovaný a prý největší zpravodajský server rovněž nejmenovaného nebulvárního deníku, připomínky svých čtenářů zcela ignoruje. A není to jen má zkušenost.

J. Stejskal 19.3.2012 18:35

Re: Nový způsob registrace

Úžasné, před dvěma roky jste plédovali za slušnost diskuze a dokonce jsme museli korespondovat i doporučeně, abychom se mohli zúčastnit. Ono se hůře nadává pod vlastním jménem. Nyní za 7Kč se můžete jsmenovat například X. Prdlavý a vesele nadávat komukoliv a chovat se, tak jako se chovali anonymové na NP léta. Pod svým vlastním jménem vám musím bohužel sdělit, že jste pitomci.

M. Komárek 20.3.2012 20:00

já se k tomu přidávám

J. Špaček 9.4.2012 11:54

Re: Nový způsob registrace

Někteří uživatelé, jehož jméno sám uvádíte jako konkrétní příklad, jsou postupně blokováni. Je to jen otázka času, kdy se tito lidé postupně sami vyloučí z diskuse a jejich příspěvky budou smazány.

Jsem přesvědčen, že ono označení jež jste nám pod svým jménem sdělil, brzy sám odvoláte.

P. Sulc 4.3.2012 2:40

Lidovky se nestydely zakazat p. T. Krystlikovy

 diskuse, pripominal vlasteneckum vylhane ci stale prekrucovane dejiny a udalosti, nesel dozorcum nad kulturou "pod fousy", nebyl ten pravy "vlastenec". Dnes je zadan konformni obcan, ktery je nadsen medii a permanentne souhlasi s vytvory panu redaktoru. Pan Krystlik si dovolil mit vlastni nazory. Nevhodna slova temer neuzival, rozhodne se nemohl prirovnat ve sprostote klausobijcum, kteri maji ovsem na Lidovkach "zelenou". "Spravkari dusi" v Lidovkach se opet znacne priblizili slavnemu "Rudemu pravu".

Z. Lachman 6.3.2012 8:32

Re: Lidovky se nestydely zakazat p. T. Krystlikovy

Souhlas. Měli by se tak přejmenovat. Nebo Lidovky pod taktovkou komunistů.

J. Špaček 6.3.2012 9:33

Re: Lidovky se nestydely zakazat p. T. Krystlikovy

Doufám, že jste svůj příspěvek myslel jen ve velmi nadnesené nadsázce.

Lidovky.cz umožňují volnou diskuzi protichůdných názorů. Tedy to, co v době Rudého práva a vlády KSČ nebylo možné. Nikdo nebude Vaše příspěvky mazat jen proto, že nesouhlasíte s vyzněním článku nebo proto, že Váš příbuzný měl na rohu ulice živnost či jako svobodný rolník obdělával svou půdu. Jde nám o svobodnou diskuzi, jejíž příspěvatelé neporušují Pravidla diskuze, tedy neporušují zákony ani dobré mravy.

F. Doušek 3.3.2012 19:59

Diskuse

Bylo by fajn, kdyby Lidovky konečně začaly zobrazovat celé křestní jméno, aby nebylo tolik jmenných shod.

e. mayer 4.3.2012 11:48

Re: Diskuse

Zajimave. Jsou taci. Osobne si myslim, ze vetsina lidi si sveho soukromi vice vazi.. Nic proti zodpovednosti, ale tohle zavani cenzurou. Kdepak se to v "lidovkach" bere? Ze by uz tu bylo? Uplne vidm Rudy pravo. To melo stejny vyvoj. Ze samizdatu k nastroji vladnouci garnitury. To je zivot!?

Z. Lachman 6.3.2012 8:29

Re: Diskuse

Souhlas. Kdo za tím stojí? Sám soudruh Klaus nebo bolševici z ODS a ČSSD? My se máme chovat slušně a politici rozkradou měsíčně miliardy. Vy nejste novináři jste slouhové bolševizmu. Ono to je jedno stejně brzo budete končit. NIkdo vás kupovat nebude. Pokrok se zastavit nedá. A navíc ta vaše cenzura.

M. Dvořák 3.3.2012 19:14

Konec slušné diskuze

Přišlo vám, milá redakce, že diskuze pod články zejí prázdnotou? Možná právě proto jste v posledních letech získali tolik čtenářů. Mám trochu strach, že tímto zpřístupněním se to tu zvrhne v kanály typu idnes.cz

M. Novák 3.3.2012 21:04

Re: Konec slušné diskuze

Ano ano,

přesně jak říkáte. To, že pod článkem není žádný diskusní příspěvek neznamená, že není hoden komentáře. Lepší žádný, než hloupý komentář. Na idnes.cz bývají stovky ba i tisíce příspěvků, ale k tématu veškerý žádný. Výkřiky typu palec nahoru, nebo nějaké smějící se emotikony jsou naprosto stupidní.

Co se registrace skrze sms týče, tak pořídit sim další, nebo jinou kartu je velmi snadné, obzvláště když naši mobilní operátoři rozdávají sim karty zdarma, asi kvůli lepším výsledkům v počtu zákazníků...  A tím může poslat novou registraci a sršení síry a zloby může začít znovu. Rád bych se ovšem pletl. Tak uvidíme a necháme se překvapit.

J. Špaček 5.3.2012 16:59

Re: Konec slušné diskuze

Děkuji Vám jménem serveru lidovky.cz za příspěvek. Máme zájem o diskuze rozšířené o čtenáře, kteří nechtějí čekat na registraci dopisem. Současně chceme zachovat jejich nadprůměrnou úroveň. Ze všech dostupných možností jsme proto zvolili registraci formou SMS, která je přístupná každému a v případě hrubého porušení pravidel ji lze účinně zablokovat.

M. Dvořák 6.3.2012 6:43

Re: Konec slušné diskuze

Chápu váš záměr, jen mám trochu obavy z toho, jak to dopadne.

Tajemství zlatých adres. Pražská vila za půl miliardy je na prodej

Vila Na Zátorce 13 (Praha, 26. července 2020) | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Mohutná, ale v rámci okolní zástavby celkem nenápadná cihlová stavba v srdci diplomatické čtvrti pražské Bubenče je...

Kůže je zrcadlem vnitřních chorob, říká lékař. Jaké nemoci může ukázat?

Petr Arenberger, kožní lékař a ředitel Fakultní nemocnice Královské Vinohrady | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Vyrážka s pupínky, puchýřky i problémová pigmentová znaménka dokážou pěkně znepříjemnit život, ale mohou být také...

Jak se dělá byznys za miliardy. Agent Paska o přestupu Součka i dalších

Pavel Paska | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Jak se zrodil rekordní přestup záložníka Součka do Anglie? Kam asi tak půjde střelec Schick? Co očekává od zázračného...