Čtvrtek 21. ledna 2021svátek má Běla 5 °C oblačno Předplatné LN

Diskuse k článku

Zeman odmítl předtáčení Hovorů z Lán. Vulgarity vysvětlil, říká šéf rozhlasu

Rozhlasový pořad Hovory z Lán bude nadále vysílán živě. Po schůzce s prezidentem Milošem Zemanem to řekl generální ředitel ČRo Peter Duhan. Předtáčení nebo zpoždění pořadu, v němž na počátku listopadu prezident hovořil vulgárně, Zeman podle Duhana odmítl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Komárek 10.12.2014 21:51

Re: Svůj názor doplním příkladem:

Kdybys to ( ty strašně strašná sprostá slova knd a zkr) řekl tak jako president, tak by to tam nikomu určitě nevadilo. On tím sprostě nikomu nenadával, jen citoval.

J. Holič 11.12.2014 7:38

Re: Svůj názor doplním příkladem:

Takže když bude do rádia citovat Southpark a píseň "shutdown your fucking face unclefucker", vše je v pořádku? Nemluvě o tom,že i lhal,ale to Zeman dělá běžně.

M. Bilkova 10.12.2014 23:25

Re: Svůj názor doplním příkladem:

Pane Stirský, naprosto s vámi souhlasím. Je to přesná analogie.

Š. Apolen 10.12.2014 23:42

Re: Svůj názor doplním příkladem:

Je to to samé, jako kdyby jste si pozval hosta domů a on začal vulgárně obtěžovat ostatní hosty ! Jestlipak by dokázal počítat při "odchodu" schody ?!

P. Pruner 10.12.2014 23:44

Re: Svůj názor doplním příkladem:

Pane Stiraský, Vy evidentně žijete v nějakém paralelním světě, kde nikdo nemluví sprostě a to ani když cituje.

Nezaznamenal jsem Váš protest když mluvili sprostě jiní politici.

P. Pruner 10.12.2014 23:48

Re: Svůj názor doplním příkladem:

Pardon, Stirský - a a s jsou vedle sebe.

J. Novák 11.12.2014 4:38

Re: Svůj názor doplním příkladem:

Otázka je, co že to je supernoblesní recepce a co že je to za hosty, kteří ty výrazy přejdou mrazivým mlčením. Můžete tahle svá dvě tvrzení nějak upřesnit? Postačí na nějakém konkrétním příkladě. Podle všeho totiž píšete o nějaké vlastní zkušenosti. Hele, byl jste v roli toho ukecánka, v roli toho mrazivě mlčícího nebo v roli toho vyhazujícího? Mohu vás ujistit, že jsem zažil nejeden večírek na poměrně slušné úrovni, tedy pokud to lze posuzovat podle postavení hostů. A, když si tak vzpomenu, tak mnohdy to, co řekl Zeman, by na takových akcích byl jen velmi slaboučký odvárek.

J. Zetík 10.12.2014 21:16

Poslouchat toho prasidenta

Je to zbytečná stráta času a nervů!Havla i Klause jsem poslouchal a poKaždé jdem měl z toho nějaký užitek!

P. Skřivan 10.12.2014 21:59

Re: Poslouchat toho prasidenta

Tak pokud jste při tom poslouchání dosud nepochopil, že pánové Klaus, Zeman a Ransdorf jsou z jednoho klubu, a to hodně jiného oproti panu Havlovi, tak bych řekl, že byste se měl přenést přes urážky a znovu se zaposlouchat. Tentokrát o něco důkladněji. :-)

D. Stirský 10.12.2014 21:14

Vítězem celé kauzy je opět mazaný

Mioš Zeman. A to proto, že frikulínští novináři z Lidovek, celí rozdychtění, se ve vulgárních výrazech presidenta neustále přehrabovali, s tetelivým chvěním sdělovali nejméně třikrát denně, co na to která "osobnost" typu Halík či Svěrák, kdo to odsoudil, kdo slinil tužku k otevřným dopisům, atd., atd. Přesně na to se M. Z. těšil, přesně toho chtěl dosáhnout. Teď slaví orgastické triumfy. Kdyby se ovšem o jeho hambatých výrazech vůbec nemluvilo, kdyby se přešly bez větších komentářů, dal-li by se najevo bohorovný nezájem, uvztekal by se k nepříčetnosti. Takže já mu gratuluji.

J. Šimek 10.12.2014 21:23

Re: Vítězem celé kauzy je opět mazaný

Jo držet hubu a krok. Tak to já nechválím.

V. Cibulka 10.12.2014 23:36

Re: Vítězem celé kauzy je opět mazaný

Spíš se zvýšilo znechucení lidí nad českými politiky a politikou. Zeman nic nevyhrál, jen odpor slušných lidí.

J. Podešva 10.12.2014 20:38

Zeman je ubožák

Ani si neumí stát za svými slovy. Je to zbabělec a slaboch.

V. Komárek 10.12.2014 20:05

Prý je Beneš zločinec!

https://www.youtube.com/watch?v=sKtAW8OXClQ

Y. Fetsyshkanyn 10.12.2014 20:08

Re: Prý je Beneš zločinec!

anonyme hloupoučký, buď rád, že jsou lidovky tak neskonale benevolentní a můžeš zde kydat rudohnědou propagandu

V. Komárek 10.12.2014 20:17

Re: Prý je Beneš zločinec!

Kydy? To jsou fakta.

J. Zetík 10.12.2014 21:21

Re: Prý je Beneš zločinec!

Známe ty vaše lživé fakta!Beneš měl úroveň,tento součastný prassydent je jenom komunistická onuce!

P. Skřivan 10.12.2014 22:05

Re: Prý je Beneš zločinec!

Beneš možná úroveň měl. Nicméně nebyl to rakouský šlechtic, co se tváří jako vlastenec. Bohužel skuteční vlastenci jaksi po roce 1918, nemohli Rakousko a zejména jeho šlechtu ani cítit. Konečně proto také byly tituly zakázány. Bylo to myslím pochopitelné, když ta úžasná šlechta rozpoutala 1. světovou válku a ještě ji ukončila tak, že dala vzniknout komunismu a fašismu, které rozpoutaly další a ještě strašnější válku.

Š. Apolen 10.12.2014 23:57

Re: Prý je Beneš zločinec!

Jistě máte na mysli výrok pana Schwarzenberga o Benešovu dekretu o odsunu sudetských Němců v předvolebním duelu. Pan Schwarzenberg při tom neřekl, že byl president Beneš zločinec ! To vám, svým ovečkám takto přeložil Zeman, protože věděl, že tím u vás zaboduje. Podobných podpásovek se tam dopustil víc, protože on "zná své pappenheimské". Dokonce v podobném duchu se velmi snažil nasměrovat debatu směrem, který mu vyhovoval.

P. Skřivan 11.12.2014 1:01

Re: Prý je Beneš zločinec!

Já tu debatu tehdy sledoval a slyšel jsem co řekl. Sama ta myšlenka je od základu zcestná a nepochybně šlo o test národa, jaká bude reakce. Ve spojení kníže/Kalous nejde o žádnou morálku, ale o moc, peníze a majetek ze Sudet a jiné konfiskáty.

Řekl to, protože jeho angažmá bez toho nemá žádný smysl, takže nepochybně nešlo o nějaký omyl.

Samozřejmě průměrně vzdělaný jedinec dobře ví, že odsun vůbec nebyla myšlenka z hlavy Beneše, takže jak by mohl být souzen, když jen konal dle zadání ze strany vítězných mocností ?

Jelikož kníže není žádný ťulpas, tak to nepochybně dobře ví. Tím se u mne absolutně a zcela odepsal, protože prokázal, že je rakouský šlechtic. No ale proč mít za českého prezidenta rakouského šlechtice ? To už je asi lepší agent KGB. Ten alespoň není nic nového ... .

J. Podešva 10.12.2014 20:33

Co to tu melete ? Tohle není diskuze o Benešovi.

D. Stirský 10.12.2014 19:28

Je to smutné a zároveň komediální.

Od ČR bych čekal buď: 1. Okamžité ukončení pořadu bez jakýchkoli kliček a výmluv nebo 2. Ponechání pořadu s tím, že presidentovy výrazy byly naprosto v pořádku a že je nutné je hodnotit v souvislostech. Trapné a žaludek zvedající je chování Rady: z vulgarit by měla obvinit presidenta a ne ČR resp. chudáka pana Pokorného: opravdu bych velmi rád viděl, co by kdokoli, byť by to byl sebevětší profesionál, dělal na jeho místě. Já bych byl pro okmžité, nekompromisní ukončení pořadu, prakticky ze dne na den. Presidentovi bych napsal, velmi slušně, leč důrazně, že se spolupráce s ním ruší a že jistě najde řadu soukromých stanic, které rády hovory převezmou a nebo že při dnešních komunikačních možnostech může národu živě sdělovat své názory třeba na internetu.

J. Podešva 10.12.2014 19:34

souhlasím, zrušit Hovory z Lán

Stejně je to urážka T.G. Masaryka.

V. Komárek 10.12.2014 19:53

Re: souhlasím, zrušit Hovory z Lán

Kolik lidí ty hovory z lán poslouchalo, že bylo tolik okolo toho křiku? Minimum, jen pravičáci to rozvířili do obludných rozměrů, aby si mohli kopnout do Zemana. Ale začíná se jím to vracet. ČT zcenzurovala Zemana a už se chystají protesty proti cenzuře v ČT. A taky jím chtějí vystavit ČK.

Akce REKLAMACE ČT - CHCEME ZPÁTKY SVOJI TELEVIZI

J. Podešva 10.12.2014 19:57

zajímavé :-D

Co to je ? Citát : "CHCEME ZPÁTKY SVOJI TELEVIZI". Můžete definovat, co to je "vaše televize" ?

V. Komárek 10.12.2014 19:58

Re: zajímavé :-D

Najdi si to na fb. Naši neulhanou ČT!

P. Pruner 11.12.2014 0:06

Re: souhlasím, zrušit Hovory z Lán

V čem jsou pane Podešvo Hovory z Lán urážkou Masaryka ? Já jsem je sice nikdy neposlouchal, ale pan Zeman měl k TGM  vřelý vztah. Nebo to považujete za urážku, že je pořádá prezident, kterého jste nevolil ? Pak je to Váš problém, demokraté uznávají výsledky voleb.

P. Skřivan 11.12.2014 1:05

Re: souhlasím, zrušit Hovory z Lán

... že by na školách KGB učili o Masarykovi ? :-) ... no možná jako třídním a úhlavním nepříteli. :-)

J. Podešva 10.12.2014 19:27

typický Zeman

Zeman je zbabělý a ani neumí stát za svým slovem. Jeho taktika je "já nic, já muzikant". "Já jsem nebyl sprostý, to oni". Kdyby byl přímý jako má být muž, řekl by : "Ano, byl jsem sprostý, a byl jsem sprostý z těch a z těch důvodů". Ale on se schovává za někoho jiného. Zeman.

H. Balzám 10.12.2014 19:38

Re: typický Zeman

Jak by řekl geniální Jára C., zahrát ženu by pro něj představovalo mnohem menší problém než zahrát muže :-)


Kdo staví vilu na Babě? Muž s vazbami na sponzory Zemanovy kampaně

Známý Romana Janouška Luboš Pašek buduje dům ve funkcionalistické čtvrti Baba. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Nová prosklená vila na vrchu Baba v Praze budí zájem místních i turistů. Dům patří firmě Luboše Paška, který je...

Ano, Češi byli nejlepší! říká zámořský expert o časech, kdy i Kanada žárlila

Craig Button | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Omlouvá se při vzpomínce na nezdar Pavla Patery v Dallasu. Zápasy proti Buffalu s Dominikem Haškem v brance přirovnává...

TEST olejů: nejhorší je kokosový, zdravější je i sádlo

ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Na smažení a fritování, do salátů, omáček i dresinků... Do velkého srovnání olejů a tuků jsme vybrali dvacet výrobků....