Čtvrtek 3. prosince 2020svátek má Svatoslav 0 °C sněžení Předplatné LN

Diskuse k článku

Zeman odmítl předtáčení Hovorů z Lán. Vulgarity vysvětlil, říká šéf rozhlasu

Rozhlasový pořad Hovory z Lán bude nadále vysílán živě. Po schůzce s prezidentem Milošem Zemanem to řekl generální ředitel ČRo Peter Duhan. Předtáčení nebo zpoždění pořadu, v němž na počátku listopadu prezident hovořil vulgárně, Zeman podle Duhana odmítl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Sovák 23.12.2014 23:53

Televizi zprivatizovat a pak si může vysílat co chce.

Myslím,  že největší problém je v tom, že pan Zeman se

nenechává nikým manipulovat a to je pro českou televizi nepřekonatelný problém.

Pan Zeman by se proto měl zasadit o zbourání monopolu české televize a

osvobodit občany od placení koncesionářských poplatků, této neobjektivní 

televizi. Každé domácnosti by tak věnoval více než 2000 Kč a to je pro lidi obrovská částka.

V. Hák 12.12.2014 19:14

Dle mého názoru.

by bylo nejlepší takový pořad s takovým člověkem nevysílat vůbec.

J. Holič 11.12.2014 7:44

mohl by mi nekdo ze zastancu MZ odpovedet?

Reaguji na Zemanovi obhajobu,že jen citoval. Je to sice lež,ale to je u Zemana normalni. Jde mi o následující: Když bude prezident "jen" citovat southpark, kde se vulgaritami opravdu nešetří a na rozdíl od "pussy" je význam slova "unclefucker" jednoznačně vulgární, Pak bude vše v poradku?

J. Denemark 11.12.2014 5:25

Zeman si naprosto drze přivlastnil pořad, ..

..který měl jistou symboliku pro naši zem, aby ho posléze sprznil a degradoval. Přitom sám je jen skvrnou na botách obou předchozích protagonistů.) Ředitel Duhan tomu svým "pochopením " Zemanových pohnutek jen nasadil trnovou korunu.)

K. Schneider 11.12.2014 3:22

ja bych nic nepredtacel

ja bych proste cely porad zrusil, pokud mame dejinou epizodku kdy zrovna mame prezidenta ktery nema (slusne) co rict tak bych to nelamal prez koleno

J. Novák 11.12.2014 4:32

Re: ja bych nic nepredtacel

No, já bych řekl, že Zeman použitím předmětných slov nebyl ani zdaleka tak vulgární, jako vy svým przněním gramatiky a větné stavby.

M. Kovář 11.12.2014 2:54

:)

Havel bojoval za svobodu slova, Zeman bojuje za svobodu sprostého slova.

P. Skřivan 11.12.2014 0:51

No právě.

Jednou je prezident a tady nejde o osobu, ale úřad, který zastává.

M. Komárek 10.12.2014 23:50

To je zcela absurdní situace

veřejně probíhá diskuze, jestli ČRo bude rozhovory s prezidentem země sestřihávat nebo předtáčet nebo vypípávat během hovoru. To by nenapsal ani Kafka či Havel ....

J. Kadeřábek 10.12.2014 23:22

Vulgarity vysvětlil asi takto:

Ten novinářský póvl mě nechce pochopit. Já musím svým negramotným voličům vysvětlit co to je pussy.

P. Pruner 10.12.2014 23:46

Re: Vulgarity vysvětlil asi takto:

Ano, některá média dělala z Pussy Riot disidentky pronásledované ruským režimem. Až pan Zeman uvedl tyto lži na pravou míru.

P. Skřivan 11.12.2014 1:10

Re: Vulgarity vysvětlil asi takto:

... aniž přitom sám pochopil, že nejde o tu pipinu v názvu, ale prostě o to, že Gulagy už nejsou moderní. Takže za znesvěcení chrámu neposíláme ani na šibenici, ani do Gulagu, ale dáme pokutu, náhradu škody. Jinak se hned leckdo stane disidentem, protože disident je každý, kdo je trestán jinak jen proto, že dopustil také protestu proti režimu. Na ten má ovšem každý občan v civilizovaném světě právo, a to i ten retardovaný.

J. Novák 11.12.2014 4:29

Re: Vulgarity vysvětlil asi takto:

No, možná u nás dáme tu pokutu. Ovšem, ač nevěřící, bych řekl, že takových hovad, která by se v chrámu chovala tak, jak ty slépky, asi u nás moc není. Takže, jak by to bylo posouzeno u nás, těžko říci. Já bych to tedy osobně viděl jako trestný čin výtržnictví, ale, jak říkám, je to věc názoru. Jinak, jste si jist, že ty slépky byly poslány na šibenici či do gulagu? Takové info mi tak nějak uniklo, ale určitě k tomu máte nějaký odkaz, že?

M. Pechar 11.12.2014 11:57

Re: Vulgarity vysvětlil asi takto:

Disidentky z nich už udělal Putinův režim. Kdyby dostaly pokutu, veřejné práce a podobně, ani pes by po nich neštěkl, ale dva roky v lágru na Sibiři? Putin si sám vyrábí mučedníky.

J. Urban 10.12.2014 22:31

Je fajn, že dnes v TV

o MZ několikrát mluvili, ale ani jednou ho neukázali. Dívat se na MZ mi přijde nechutnější, než když si nějaká rusanda strká kuře do vaginy.

P. Pruner 10.12.2014 23:46

Re: Je fajn, že dnes v TV

Máte hodně zvláštní vkus.

M. Komárek 11.12.2014 0:01

Re: Je fajn, že dnes v TV

proč? Já to pochopil tak, že oboje je nechutné. S tím se dá souhlasit.

J. Novák 11.12.2014 4:18

Re: Je fajn, že dnes v TV

Týká se to i třeba americké striptérky? Tuhle jsem něco takového viděl na netu, tak bych se chtěl jen zeptat, zda je to nechutné jen v případě rusandy nebo i v případě jiné "pussy", tedy třeba té americké?

M. Bilkova 10.12.2014 21:37

Když to nejsou

vulgární slova,tak proč jsou vytečkována?Proč nejsou napsána celá? Připadám si jako v bláznivé zemi,kde na trůně sedí opilý a bláznivý monarcha,jemuž je vše dovoleno, a před ním leze ředitel rozhlasu a se vším souhlasí. Bylo by lépe Hovory z Lán zrušit než tohle.

P. Skřivan 10.12.2014 21:51

Re: Když to nejsou

Zajímavé, že neřešíte, jak je možné, že nějaký drzý reportér vůbec uvažuje o tom, že bude cenzurovat projev prezidenta. Nechápete, že pak Vám může cenzurovat cokoliv ? Proti tomu je pár sprostých slov v rozhlase úplný balzám na duši.

Samozřejmě dneska už všichni nepamatují, že za komanče se cenzurovalo úplně všechno a StB Vás klidně odposlouchávala, i když na to nebyl sebemenší racionální důvod, tak Vaše soukromí pro ně neznamenalo vůbec nic.

J. Podešva 10.12.2014 22:00

nepřehánějte, pane Skřivane

Z proslovu vystřihli Bakalovo jméno. Toť vše. Já bych to nezveličoval, nenazýval bych to cenzurou. Ale jistě máte pravdu, měli to odvysílat tak, jak to Zeman řekl, to jistě.

P. Skřivan 10.12.2014 22:11

Re: nepřehánějte, pane Skřivane

Nenazýval bych to přeháněním. Dnes střihli slovo a zítra větu.

Za to měli dostat pokutu od Rady, protože zkreslili projev úřadu aniž by k tomu měli oprávnění. Příště by mohli cenzurovat třeba sdělení Ministerstva vnitra při povodních nebo Ministerstva financí ve věci daní.

... a Vy víte, jak se realita liší od té v TV ? Já to párkrát už viděl a stačilo. Možná byste to pak hodnotil jinak ... .

J. Holič 11.12.2014 7:32

Re: nepřehánějte, pane Skřivane

Myslíte,že by někdo něco vystrihaval,kdyby Zeman skoro v každém rozhovoru neudělal nějaký průšvih? Ta vypuštěna věta neprinasela žádnou důležitou informaci a k cenzuře má taková věc hodně daleko. Myslím,že by se mělo zveřejňovat vše,co Zeman blaboli,ale takový drobný zásah bych hodnotil spíš jako omyl ze strachu,co Zeman zase provede.

M. Bilkova 10.12.2014 23:23

Re: Když to nejsou

Pane Skřivane, samozřejmě že vím, že mi komanči odposlouchávali telefon, kontrolovali poštu ze zahraničí atd., ale vadí mi,když vidím,jak se všichni plazí před člověkem, který za to nestojí a možná , ani o to nestojí. Napadlo vás, kde skončíme, když budeme tolerovat prezidenta,který mluví jako dlaždič a říká tomu citace, Nejde o ta slova, ale o princip.

P. Skřivan 11.12.2014 1:14

Re: Když to nejsou

No právě. Když někdo zastává úřad prezidenta, tak mu nebudeme stříhat projevy, protože jde o úřední projev, byť by šlo o ekvivalent plácání opilce před zavíračkou. Tím se to vyřeší, protože občané ho pak odvolají.

J. Novák 11.12.2014 4:40

Re: Když to nejsou

Zase vedle, Skřivan! Občané ho odvolat nemohou, "kukněte" do Ústavy, lojzíku!

P. Pruner 10.12.2014 23:41

Re: Když to nejsou

Pane Skřivane máte pravdu.To vymazané sousloví je na dvě sekundy, takže je evidentní, že se jednalo o cenzurní zásah. ČT navíc není schopna se k tomu postavit čelem. Nejde totiž o Zemana, ale o politiky obecně a právo občanů na nezkreslované infomace.

P. Skřivan 11.12.2014 1:45

Re: Když to nejsou

No. :-) Čelem ? .-) Pokud trochu znáte lidi co řídí ČT, tak asi tak nějak tušíte, že jde o docela jinou kategorii jedinců. Tím myslím takovou, která má do jisté míry blízko k panu Havlovi. Je tu jen malý rozdíl: on byl zavřený za komunismu, tihle by tam měli být dnes. Konečně kdo ví, na čí popud to vystřihli. Třeba to nebyla tak úplně cenzura. V každém případě to ale byla manipulace s fakty a ta v demokracii znamená, že novinář zneužil své příležitosti a pokouší se manipulovat. Je jedno jakým směrem.

P. Pruner 10.12.2014 23:47

Re: Když to nejsou

Paní Bilková, Hovory z Lán prosím nerušit, já si je chci poprvé poslechnout.

D. Stirský 10.12.2014 21:31

Svůj názor doplním příkladem:

Budu na supernoblesní recepci a uvedené výrazy tam v konverzaci použiji. Ostatní je přejdou mrazivým mlčením, pán domu dá přïkaz majordomovi, aby mne vyvedl a krátce mi chladným tónem sdělí, že si již nepřeje, abych jej navštěvoval. Přesně takto se měla obec novinářská zachovat.


TEST televizorů: Nevyznáte se v široké nabídce? Pomůže vám náš velký přehled

Moderní televizory jsou naplněné aplikacemi a funkcemi, mohou být i zajímavým... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Od 3 190 do 62 990 korun. Všechny zobrazovací technologie, všechny televizní operační systémy a jedenáct vybraných...

Jak vydržet v ledové vodě? Finta je jednoduchá, popisují otužilci

S otužováním začali letos Špačkovi. Oblíbili si Konventský rybník, kde si mohou... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Klepat se zimou tak, že si nedokážete zavázat ani tkaničky u bot, a přitom se tomu smát? I to dokáže koupání v ledové...

Manažer postavil srub uprostřed chráněné oblasti. Tvrdí, že to je posed

Stavba, jež načerno vyrostla v CHKO Lužické hory. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Nejprve tvrdil lidem, že je to seník. Když se o jeho stavbu začaly zajímat úřady, prezentoval ji jako posed. Ve...