BuzzFeed dále plánuje za 300 milionů dolarů akvizici firmy Complex Networks. To je mediální společnost, která informuje o oblečení ve stylu streetwear a o nových trendech v populární hudbě a kultuře. BuzzFeed uvedla, že koupí okamžitě zrychlí růst svých tržeb. BuzzFeed usiluje o větší vliv, aby mohla lépe konkurovat ostatním hráčům na trhu a zajistit si více peněz na reklamu.
Společnost vlastnící Mall.cz i Košík.cz zvažuje vstup na burzu, v úvahu připadá i Praha |
Plán udělat z BuzzFeed veřejně obchodovaný podnik znamená pro sedmačtyřicetiletého zakladatele tohoto webu zvrat. Jonah Peretti býval učitelem a netajil se zálibami v senzačních výstupech, které se rychle šířily po internetu. Později se z něho stal podnikatel v digitálních médiích. Peretti v roce 2005 pomohl Arianně Huffingtonové založit server HuffPost a v následujícím roce začal v malé kanceláři v newyorské čtvrti Chinatown pracovat na projektu BuzzFeed.
BuzzFeed loni vygeneroval roční výnos 321 milionů dolarů a upravený EBITDA (zisk před zdaněním, odpisy a úrokovým zatížením) 31 milionů dolarů. Z velké části na tom mělo zásluhu podnikání na internetu.
BuzzFeed se bude na akciové burze Nasdaq obchodovat pod symbolem „BZFD“. Společnost uvedla, že její manažerský tým zůstane stejný i po uzavření oznámeného obchodu, přičemž Peretti zůstane generálním ředitelem a Felicia DellaFortunaová si podrží funkci finanční ředitelky.