Diskuse k článku: Bez dodávek ropy vydržíme 90 dní

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 59
  • Poslední: 16.7.2008 18:40
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
16.7.2008 18:40

Kde seženu plány na atomovou elektrárnu?

Ráda bych se na Putina v laptích vybodla.

15.7.2008 18:55

Bude sranda.

Češi sú milý  a statočný národ, ktorý  sa nebojí  veľkých a silných, keď  veľký a silný zoslabnú alebo sú ďaleko. Tak si kopli po vojne do Nemcov a teraz robia ramená na Rusov. A potom sa vždy poserú. 

15.7.2008 19:17

Re: Bude sranda.

Vy už jste se posralia lôezete jim do prdele ,takže vítejte slováci na sibiři

15.7.2008 19:49

Re: Re: Bude sranda.

Nevím nic o tom, že by se někdo v roce 1938 posíral, tedy v našich krajích ... . Spíš mám pocit, že naši bratři se k nám rádi hlásili, když jim hrozilo, že by mohli po válce být na poražené straně. Nebo to bylo jinak ?

15.7.2008 20:07

Re: Re: Re: Bude sranda.

Nevysvetlujte si to zle, netvrdím, že my sme oveľa statočnejší. Zábavné s je práve to robenie ramien. A v 1938 sa Češi posrali tiež o trošku viac ako Slováci. Češi boli na víťaznej strane podľa toho, kto práve vyhrával a my  sme hrdinsky  hrdinsky liezli Nemcom do riti.

16.7.2008 10:00

Re: Bude sranda.

Tos nám tedy udělil lekci! ;-D;-D;-DPříslušník etnické skupiny s jazykem, který je dialektem češtiny, bez vlastního historického území a historie, kterou si musí vypůjčovat a překrucovat, aby vůbec dokázal, že existuje! Už sis poléčil aspoň trochu svůj mindrák? Češi se neprosr...i ani v r. 1918, kdy poskytli pomoc Slovensku, bez této pomoci byste vůbec neexistovali nebo byste hutorili po maďarsky. Béta Tóth, Féldvidék!;-D;-D;-D

16.7.2008 12:59

Re: Re: Bude sranda.

Zabudol si ešte spomenúť splachovací záchod, ktorý by sme bez Čechov doteraz nepoznali.   Mindráky nemám. Na národ bez histórie, jazyka a územia sa nám darí celkom dobre. A keď sme posratí, tak si to dokonca dokážeme priznať.

15.7.2008 16:23

Vidím dále než na 90 dní!

A co potom, Maďare, bude defenestrace?

15.7.2008 15:09

Rusové nás mají rádi, protože jsme jejich tradiční přítel

Ovšem jejich trpělivost vůči našim excesům nebude bezbřehá ... Těžko se budou představitelům ČSSD a KSČM společně navazovat zpřetrhané nitky a rušit strategicky chybná rozhodnutí modré hrůzovlády. Věřím však, že se to brzy podaří.

15.7.2008 18:09

Re: Rusové nás mají rádi, protože jsme jejich tradiční přítel

Rudý chomoute! Jestli je situace, v níž teď žijeme, hrůzovládou,jakto, že ještě nevisíš, rudá předkožko??? Už ses měl za šourka hongat pěkně dlouho, ale milosrdnost demokracie Ti dává možnost sedět pěkně pohodlně u PC na (Y) a ostouzet politické protivníky. Za komančů bys šel bručet neboi viset.  Kdybys třeba čural proti nebi, tak se Tvůj oblíbený systém nevrátí, a proto tak strašně zuříš! Hihihihi!Rv(Y)

15.7.2008 19:20

Re: Rusové nás mají rádi, protože jsme jejich tradiční přítel

Takovéhoi pitomce jako jsi Ty jsem ješte neviděl, pokud jde o hrúzo vládu podívej se doma ,doufám že se vláda smeru taktéž dočká pádu. ahoj v Praze.

15.7.2008 19:49

Re: Rusové nás mají rádi, protože jsme jejich tradiční přítel

Ano, právě před 40 lety to nezvratně prokázali...Rv

15.7.2008 14:43

Jindro Vy jste se asi praštil do hlavy, že ano??

Jindro Vy jste se asi praštil do hlavy, že ano??;-D;-D;-D

http://www.petrol.cz/ropa/clanek.asp?id=7993

15.7.2008 13:10

Elektřinou se dá i topit... a vyjde to hezky draho

Z tepla uvolněného spálením 1 kg uhlí v elektrárně se do topné spirály ve vašem topení propasíruje díky fyzice tak naximálně 1/4 !!!! Z tepelnou energií uvolněnou štěpením uranu je to naprosto to samé.

15.7.2008 20:03

Re: Elektřinou se dá i topit... a vyjde to hezky draho

Je v tom několik rozdílů. U elektřiny z uhlí pálí elektrárna to, co by Vám v kamnech skoro nehořelo a ta účinnost bude tak celkově až 1/3. Ale nemyslete si, že taková kamna jsou na tom v reálu lépe. Potřebujete dost sofistikovaný kotel, abyste se dostal na 2/3, o smradu z komína nemluvě (to platí pro kamna i pro kotel).

Pokud jde o jaderky, je to o trochu méně, než u toho uhlí, opravdu možná 1/4 s tím rozdílem, že celá diskuze je tady bezředmětná, protože reaktor si do sklepa nedáte. Jaderná elektrárna vyrábí elektřinu z paliva, které by bylo dnešní technologií jinak nevyužitelné. Určitá šance je kombinovaná výroba tepla a elektřiny. Z Temelína by se mohly vytápět České Budějovice, ale co by pak město dělalo s plynovou kotelnou, kterou provozje? Proto se to nerealizovalo, možná až plyn dále podraží, bude to jiné. Když může elektrárna Mělník vytápět Prahu, proč ne Temelín České Budějovice a Dukovany Brno.

15.7.2008 12:49

vydržíme!

Diplomacie českých politiků která nedohlédne ani na špičku nosu, rozhoduje o budoucnosti česka!

Ropu z ruska nepotřebujeme, protože nám z radaru bude hezky horko ještě po mnoho let ;-D Levné a účinné řešení, které nám navíc může závidět celej svět ;-D

15.7.2008 13:47

Re: tedy doporučujete stáhnout ocas mezi nohy....

...a pokorně šoupat nohama, jak Rusák píská?....pak že nejsou Češi národem lokajů!!;-€

15.7.2008 18:13

Re: Re: tedy doporučujete stáhnout ocas mezi nohy....

Jo,jenže my Rusáky potřebujeme na rozdíl od nich oni nas né, nejme žádný strategický partner a až vyšroubuji ceny ropy a plynu tak se zde všichni budem divit.A vše začalo tim posraným radarem,;-)A dotke se to jen a jen nás, normálních lidí s normálními příjmy, těm horním 10 tisícům je to na háku!

15.7.2008 18:17

Re: Re: Re: tedy doporučujete stáhnout ocas mezi nohy....

Ale Rusáci nás potřebují, byli jsme docela vyspělá a pracovitá provincie!!! To by se Mozgálovi hodilo i do budoucna!;-D;-D;-D;-D;-D

15.7.2008 22:22

Re: Re: tedy doporučujete stáhnout ocas mezi nohy....

No, vybudováním amerického radaru se na národní mentalitě sluhů určitě nic nezmění. Naopak se ještě utvrdí.

15.7.2008 18:14

Re: vydržíme!

Bože, Ty jsi superblb. Přeji Ti přednostní ohřev v elektrárně Černobyl. Tví soudruzi Ti pomohou - ono jim to prosakuje, tam budou mít horko. Jsi-li teplomilný, tak tam jeď!! Lepší než u moře na prohnilém Západě. ;-D;-D

15.7.2008 19:22

Re: vydržíme!

Už aby byl radar postavenýa ti pitomci s ČSSD a KSČ šli do .......

15.7.2008 11:49

Jindra

Přeci máme druhej ropovod, co je to za kecy? Ať si ropu strčí Rusák do (Y), vyrobit nic neumí, línej je jak prase a tak musí prodávat ropu.

15.7.2008 11:36

Cestou k omezení závislosti je

solární energetika. Palivo je vždy a nemusí se skladovat a převážet a hlídat.

15.7.2008 10:45

Toto ruské opatření

je třeba využít proti Rusku!

15.7.2008 10:44

Nepanikařte!

Brod je ještě daleko, tak proč sundávat kalhoty už teď?

Podle ruských zdrojů dostaly dvě ruské dodavatelské firmy možnost zpracovávat ropu a prodávat produkty za mnohem výhodnějších podmínek než je prodej surové ropy do ČR. Pochopitelně tuto možnost využily a tak surovou ropu zatím dodává je zbylá třetí firma. Nicméně nasmlouvaný objem dodávek na čtvrtletí bude dodržen.

Ruské straně víc než radar vadí, že byla vyloučena z výběrových řízení pro vstup do distribučních společností. Nicméně nevadí jim to natolik, aby se chovali jako malé děti. Případné ztráty budou mít kompenzovány rostoucí cenou ropy. Proto také s prodejem nespěchají a těží jen z třetiny známých nalezišť. Pokud Chavez zastaví prodej ropy do USA a přesměruje ji např. do Číny (k čemuž se schyluje) vyleze cena ropy na cca 300 USD za barel. Tak proč spěchat?

Nechápu obavy ze současného Ruska. Nevíte, co by si tak u nás mohlo vzít? Co my máme a oni ne? Pokud by tady něco chtěli, tak to rovnou koupí. Viz K. Vary. Vyjde to mnohem levněji než válčení. Komunistický SSSR, který usiloval z ideologických důvodů o světovou revoluci, je minulostí. Vstup vojsk Varšavské smlouvy byl samozřejmým důsledkem výsledku voleb z roku 1946, kdy si tato země sama a s nadšením zvolila komunisty. Tím se upsala ideologii komunistické internacionály, vlezla do Varšavské smlouvy a je jen logické, že v důsledku nedodržování spojeneckých závazků rozhodli bolševici o umístění vojenských posádek. Buďte rádi, že se Rusové zbavili bolševiků. Jinak byste tady chodili jásat na výročí VŘSR dodnes. Buďte rádi, že se Rusové rozhodli pro obtížnou cestu k budování demokracie. Okopáváním kotníků jim to moc neusnadňujete. Naopak podporujete názory starých kádrů, vojáků a politických jestřábů.

15.7.2008 10:47

A.

Chudým Rusům chybí sebevědomí, takže budou od státu očekávat, že jim nějaké náhradní dodá, a to se dodává jen velkoruským imperialismem a předpokládá to, že budou i chudí Rusové někoho "ovládat", že se budou cítit jako nadlidi, i když nic sami neumí.

15.7.2008 10:49

A A.

ostatně tak se chová i Chávez. Pomocí ropy dodává pocit důležitosti i nějakému konkrétnímu línému Venezuelci. A ti Venezuelci, kteří jsou líní, ho za to milují.

15.7.2008 10:51

Re: A.

Nějaká konkrétní fakta byste neměl? Demagogické, ničím nepodložené fráze jsou k ničemu.

15.7.2008 10:58

Fakta?

Byly provedeny podobné experimenty. Hitler a Stalin. Nadlidi a já jsem horník, kdo je víc. Kreml svou moc de facto odvozuje právě od chudých lidí, takže jim musí něco nabídnout, a svoboda a možnosti z ní vyplývající je nezajímají. Takže jediné řešení je, dodat jim sebevědomí velkoruským imperialismem. To načas zabere vždy.