Podle průzkumu ušetří dvě pětiny mužů peníze bez problému, 34 procentům zůstane na konci měsíce jen malá část příjmu a 22 procent uvedlo, že ušetří jen zřídka. Čtyřem procentům se to nepodaří vůbec. Ženám se daří ušetřit peníze ve 30 procentech případů, 39 procent žen ušetří měsíčně alespoň malé procento příjmů. Zřídka spoří necelá třetina žen, šest procent jich nespoří vůbec.
"V rámci průzkumného šetření se snažíme sledovat trendy a vývojové tendence v nákupním chování držitelů karty... Velmi nás zajímaly například výsledky zabývající se tématikou, jak se muži staví k nákupům na internetu z hlediska bezpečnosti i nakupovaného sortimentu," uvedl obchodní ředitel MasterCard Europe pro Českou republiku Pavel Javorský.
Nakupování přes internet podle průzkumu využívá 96 procent mužů, z toho 49 procent zřídka a 47 procent poměrně často. Nejčastěji muži nakupují na internetu elektroniku (78 procent), vybavení do domácnosti (40 procent) a dále knihy, hudbu, CD či DVD (36 procent).