17. května 2011 12:35 Lidovky.cz > Byznys > Moje peníze

České spořitelně už čtvrtý den kolabuje internetbanking

Kreditní karty (ilustrační foto) | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Kreditní karty (ilustrační foto) | foto: Shutterstock

PRAHA Největší česká banka nezvládá přechod na novou verzi svého internetového bankovnictví. Víkendový ohlášený výpadek internetbankingu České spořitelny se protáhl až do pondělka. Vzápětí systém zkolaboval pod náporem klientů.

Klienti České spořitelny tak mohou mít stále potíže s přihlášením do internetového bankovnictví. Krátkodobé výpadky služeb Servis 24 či Business 24 jsou podle banky způsobeny zvýšeným zájmem o novou verzi elektronického bankovnictví, kterou společnost nainstalovala o víkendu. Informoval o tom Jan Holinka z tiskového centra spořitelny.

"Internetové bankovnictví už v tuto chvíli funguje, ale po včerejších potížích eviduje banka enormní zájem klientů o přihlášení do služby Servis 24, a proto jsou tam delší odezvy," uvedl Holinka.

Podle něj jsou také zájemci přihlášení déle než obvykle, protože si chtějí vyzkoušet nové funkce. Klientům se tedy může zobrazit hláška, že jsou v pořadí a že mají vyzkoušet přihlášení po chvíli, dodal.

Česká spořitelna má zhruba 5,3 milionu klientů, nejvíce z tuzemských bank.

Lidovky.cz, ČTK