Pátek 15. ledna 2021svátek má Alice -5 °C sněžení Předplatné LN

Diskuse k článku

Čeští důchodci se mají lépe než v USA, ukazuje průzkum kvality života

Pro spoustu českých penzistů, kteří počítají každou korunu, aby měli na nájem a na jídlo, to asi bude překvapivá zpráva. Podle nového celosvětového průzkumu ale Česko a Slovensko patří mezi dvacítku zemí světa, kde jsou penzisté na stáří zaopatření nejlépe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
i. rasmonn 18.3.2013 19:10

ČEŠTÍ DŮCHODCI

JAKO VELKO PODNIKATELÉ ,ZAMĚSTANCI U KAPITALISTY ,KTERÝ ZA VÁS DŮCHODCE PLATIL VYSOKÉ SOCIÁLNÍ ,ALE NENÍ TO PRAVDA ,CO? berete vysoké důchody na které ve skutečnosti nemáte právo, proč by měli na vás platit dnešní mladí 15x více naž vy jste platili . 00000000000000000000

A. Riedel 18.3.2013 19:58

Re: ČEŠTÍ DŮCHODCI

Protože tenkrát byly 15x nižší platy, hlupáku.

E. Moucha 13.3.2013 19:13

Pane Riedel

Já jsem Vám omlouvám. Ale to co jsem napsal jsou přenesené příspěvky pana Prokeše. On mne takto bezdůvodně osočoval. Už jen to když celou dobu i když máme každý jiný názor na věc se oslovujeme pane. Pan Prokeš je hulvát který svého oponenta oslovuje tak jak jsem oslovoval já v minulých příspěvcích vás. A proč jsem napsal že pan Prokeš je křivák. Před rokem jsem polemizoval o hrdinství pana Havla v sametové revoluci. Stejně a kritičtěji napsal pan Bezděk. Ze mne udělal komunistů ale že ví že pan Bezděk je vysokým představitelem KANu tak si nedovolil mu napsat to samé. Stejně jako paní Feřtková když jsem podobnou věc napsal tak mne nazvala prasetem ale příspěvek pana Bezděka nekomentovala. Oba dva vědí že by je utloukl argumentama

A. Riedel 13.3.2013 19:35

Re: Pane Riedel

Tak se neomlouvejte a když myslíte, že jste v právu, bez okolků se braňte! Já bych to tak nenechal, natolik mě snad už znáte.

Jenom nevím, to je reakce na můj příspěvek o několik stran níž?

E. Moucha 13.3.2013 19:38

Re: Pane Riedel

Já se Vám omlouvám že jsem tím oslovováním a těmi narážkami choval jako hulvát

i. rasmonn 18.3.2013 19:44

Re: Pane Riedel

mouma se vám omlouvá , já vám vynadám jste zloději nic víc, pakáže důchodská. a vy obzvlášť,.. trotle

A. Riedel 18.3.2013 19:59

Re: Pane Riedel

Od vylízaného hloupého ubožáka na dávkách to sedí...

J. Feřtková 13.3.2013 21:09

Re: Pane Riedel

Vy ne a ne pochopit, že mně nevadí odlišný názor, ale sprostota a hloupost. Není úmyslem se vás nyní dotknout, ale sprostý nebo hloupý příspěvek p. Bezděka jsem prostě nezaregistrovala.

A. Riedel 14.3.2013 7:50

Re: Pane Riedel

Nevycházím z údivu. Nepamatuji se na žádný příspěvek pana Bezděka, natož že bych na něj, stejně jako kterýkoli jiný, hloupě nebo dokonce sprostě reagoval.

E. Moucha 14.3.2013 18:44

Re: Pane Riedel

Pane Riedel, jste trochu zmatený. Copak ten příspěvek paní Feřtkové patřil Vám, byl určen mně. Teď jste mně připomněl právě pana Prokeše. Ten vynadal do komunistů a fízlů jednomu z mnohých pánů Novaků akorát si nevšiml že je to jiný. Bohužel tento pan Novak (píší to schválně bez čárky jelikož on se tady na diskuzi pod tímto jménem podepisuje) je podle jeho příspěvků zapřísáhlí pravičák

J. Feřtková 14.3.2013 18:44

Re: Pane Riedel

Moje reakce byla ale na příspěvek p. Mouchy.

E. Moucha 14.3.2013 18:58

Re: Pane Riedel

Paní Feřtková, najdu Vám příspěvky pana Bezděka jak hodnotí on pana Havla. Jak jsem Vám už jednou napsal pan Bezděk mne nemá v lásce ale v tomto bodě se schodnem. Dokonce když stejným i když ne až tak vulgárním způsobem se do mne pustil pan Komárek tak mu řekl že mám pravdu já, že za toho hlupáka v tomto případě je on

J. Feřtková 14.3.2013 19:06

Re: Pane Riedel

Nemusíte se namáhat.

A. Riedel 14.3.2013 19:12

Re: Pane Riedel

To je zase asi pro pana Mouchu a ne pro mě.

E. Moucha 14.3.2013 19:30

Re: Pane Riedel

Ale také se můžete ptát, kde byl Havel, když bojovali proti komunismu Mašínové, Hučínové a stovky zavřených před Chartou.Tak ono by těch otázek bylo mnoho. Pro mne byl Havel zrádce všeho, proti čemu jsem 40 let brojil a byl za to perzekuován

18.12.2012 15:45Jaroslav Bezděk.

Na př. jak brečel nad seznami StBáků, jak budou lidi skákat z oken, jak zachránil komunisty před zákazem, vyslovením " nejsme jako oni " se všemi z toho pak plynoucími důsledky. Jak, když si chartisti rozebrali funkce, tak chartu zabalil. Když protizákonně zavřeli Hučína ( kolegu z charty,) tak mu odmitl pomoci dát mu milost . Má lví podíl na zachování komunistů a nepotrestání kom. zločinců. Jen tolik by stačilo k velkému trestu, kdyby ta revoluce byla skutečná. O další důvody zrady, nechť vám napíši i jiní dikutéři, doufám, že jsem vám vyhověl

18.12.2012 16:41Jaroslav Bezděk

E. Moucha 14.3.2013 19:36

Re: Pane Riedel

A toto je názor člověka s kterým si také rozumíte. Je to k příspěvku 18.12.2012 16:41.

Pane inženýre, souhlasím s Vámi, ale víte, co je největší paradox? Že V. Havlovi komouši, kterým přitom pomohl, nemohou dojít na jméno a špiní svého ochránce. Viz. např. fízl J. Novák

19.12.2012 6:21Jiří Čížek

A. Riedel 14.3.2013 19:41

Re: Pane Riedel

Jistě že byli zavření lidé i před Chartou, ale za komunistů proti tomu nemohl Havel nic dělat. I tak si toho odseděl po kriminálech dost. O tom dalším zřejmě víte víc než já, ale s funkce prezidenta toho konkretně moc taky asi dělat nešlo. To je spíš věc soudních orgánů. Myslíte, že by měl vyhlašovat každou chvíli amnestii?

Havel měl ke všemu moc humánní přístup a nemohl za to, že toho StBáci zneužili.

To byl holt ten jeho samet...

E. Moucha 14.3.2013 20:24

Re: Pane Riedel

Pane Riedel, o tom už jsme se bavili v jiném článku. Pan Havel celkem si odseděl 5 let podle politických vězňů ve fešáckém kriminále a zacházeli tam s ním velice slušně nato že to byl tak nebezpečný člověk pro režim. Ty kecy že to bylo tím že se komunisti báli světovému názoru. To potom nesouhlasí s tím že byla komunistická ideologie vražedná. Přece se tady vraždilo a svět to odsuzoval a vraždilo se dál

A. Riedel 15.3.2013 5:34

Re: O Havlovi - 1

Pane Moucha, já znám Havla spíš jako spisovatele a dramatika. Začal jsem ho vnímat během šedesátých let, kdy ho tady znalo jen pár intelektuálů, mimo Prahu ho tady neznal nikdo. Viděl jsem v druhé polovině šedesátých let několik jeho her, třeba „Zahradní slavnost“ na Zábradlí, kde tehdy dělal kulisáka. Tenkrát jsem tam občas chodil, většinou s manželkou, protože to byl tehdejší „ostrov positivní deviace“, kde hráli další výborné hry, například „Ptákovinu“ Milana Kundery a podobně. Protože jsem tehdy poslouchal každý večer BBC a Hlas Ameriky, nikdy jsem ho neztratil z očí, osobně jsem ho ale nikdy nepoznal. Přečetl jsem ale od něj spoustu knížek, viděl několik dalších her, než ho zakázali (Kundera pak emigroval a odmítá se do Čechostánu vrátit), vím, že napsal dopis Husákovi, který tehdy koloval Prahou, a vím, že po vzniku Charty 77 byl často zavřený.                                                                                                  (pokračování)

A. Riedel 15.3.2013 5:36

Re: O Havlovi - 2

Komunisti s ním samozřejmě nemohli zacházet jako s obyčejným vězněm, protože věděli o jeho velké popularitě a podpoře v cizině. Kdo ho neznal dřív jako dramatika a později jako disidenta, neměl o něm do listopadu 1989 nejmenší tušení. Já jsem o něm slyšel skoro denně právě ze zahraničních vysílaček, obdivoval jsem jeho odvahu a co všechno musí snést. K presidentování přišel více méně náhodou proti své vůli a náhodou, protože nikdo jiný tady nebyl (vím, že o to stál Dubček, ale to by byla tragedie), takže se nedivím, že se v tom ze začátku zoufale plácal. Přišel k tomu jako slepý k houslím (věřím, že prezidenta nikdy dělat nechtěl), samozřejmě udělal spoustu chyb, které mu omezení lidé, kteří ho znají až jako politika, vcelku oprávněně vytýkají. Oni by si však nevedli v jeho situaci jinak, přesto se domnívám, že se toho nakonec nezhostil špatně.             (pokračování)

A. Riedel 15.3.2013 5:37

Re: O Havlovi - 3

Cizina ho na rozdíl od našich lidí dobře znala už dlouho předtím, takže ho samozřejmě uznávala a podporovala i poté, co se stal prezidentem. Proto ty ovace, kdekoli se objevil.

Pro mne však zůstane navždy především výborným spisovatelem a dramatikem, viděl jsem snad všechny jeho chytré divadelní hry a přečetl všechny jeho knihy. Je to ovšem intelektuálně tak náročné, že tomu může rozumět jen velmi vzdělaný člověk, takže uznávám, že pro obyčejného člověka je to těžké čtení, proto chápu, že tomu většina obyčejných lidí nerozumí a hledá na něm z mindráku různé chyby, často si na něj dost vymýšlí a překrucuje.

E. Moucha 15.3.2013 6:32

Re: O Havlovi - 3

Pane Riedel, máte pravdu v tom že byl možná dobrý spisovatel a dramatik. To neumím posoudit to bych přenechal odborníkům. O té jeho práci jako disidenta se ale dá pochybovat. Když jsem si zase já přečetl od pana Miroslava Dolejše Analýzu 17 listopadu tak jsem začal o jeho hrdinství a celé té sametové revoluci pochybovat. Když jsem Vám dal odkaz na tuto analýzu řekl jste že to číst nebudete,škoda. Jak napsal pan Sládek "nemohu něco odsuzovat co jsem nečetl". Kdo to byl Miroslav Dolejš. 19 let si prožil v těch nejhorších komunistických lágrech, makal na uranu. Po vydání teto analýzy se proti němu začali hromadit žaloby v mediích byl diskreditován až do jeho smrti. Když se vrátím k panu Havlovi, skutečně měl zůstat u toho psaní. Když si přečtete co se dopustil lží a lidi mu slepě věřili. Například když si poslechnete jeho prosincový projev v 89 a porovnáte to s tím co se dělo za jeho působení prezidenta. Jak můžete vědět že by pan Dubček byl špatný prezident?

A. Riedel 15.3.2013 8:59

Re: O Havlovi - 3

Vždyť jsem psal, že Havel k tomu přišel proti své vůli a udělal spoustu chyb. To nebyl profesionální politik, ale spisovatel a dramatik. O jeho dobré vůli a zároveň naivitě jasně svědčí právě jeho první projevy včetně novoročního 1990. Každý by v tom na jeho místě plaval, já bych si na to rozhodně netroufl. Cizina to věděla a proto ho tak obdivovala! Lidé jako on totiž myslí úplně jinak než obyčejný člověk, který jim pak nerozumí - vzpomeňte si na jeho neobratný výrok o humanitárním bombardování! Já jsem tomu rozuměl.

Dubčeka bych nechtěl ani náhodou, to byl nerozhodný mluvka, zahořklý bolševik a kariérista.

Včera večer jsem si během té hodiny u PC, pouštěl koncert britské trip-hopové skupiny Portishead s Newyorskou filharmonií (neplést si trip-hop s ubohým hip-hopem, to je stejné jako insulin a pervitin). Posílám vám odkaz 

http://www.youtube.com/watch?v=ZFwnlCudeC0&feature=endscreen&NR=1    Nádherná muzika!

E. Moucha 15.3.2013 10:24

Re: O Havlovi - 3

Je to skutečně pěkné. Já raději poslouchám Gregoriány nebo podobnou hudbu. Ale samozřejmně mám rád lidovky. Hrával jsem na křídlovku a zpíval tak k této hudbě mám blízko. Co se týká pana Havla musím s vámi souhlasit co jste napsal v předešlém příspěvku. Že ho StBáci zneužili a nejen oni. Zřejmě se Vám to nebude líbit ale byl jen loutkou pravě těch. A to kdyby jste si přečetl tu analýzu věděl byste že už se to formovalo za sociku před 89. Vše bylo připraveno, jen my hlupáci dole jsme tomu uvěřili. To Vám asi ani Svobodná Evropa ani jiná stanice kterou jste poslouchal neřekla že

A. Riedel 15.3.2013 10:48

Re: O Havlovi - 3

No, nevím, nakolik to bylo předem připraveno, to by asi tehdejší ministr obrany (už nevím, jak se jmenoval) nechtěl volat v listopadu 89 armádu. Jestli StBáci Havla zneužili - no je to možné, ale on o tom určitě nevěděl. Svobodnou Evropu jsem poslouchat nemohl, blízko byla silná rušička, denně (tedy pokud jsem byl při svém pracovním vyížení doma), jsem poslouchal BBC a Hlas Ameriky, občas i německý Sudwestfunk a západoberlínský RIAS, to co bylo slyšitelné v Praze. Jinak jsem měl zapnutý po celý den a hlavně v noci Sárský rozhlas (televizi jsme prakticky nezapínali), tehdy dobře slyšitelná skvělá hudební stanice, takže jsem měl veškerou světovou populární hudbu jak na talíři. Českou hudbu jsem nikdy neposlouchal, nesnáším totiž kombinaci tvrdší synkopové hudby s měkkými slovanskými jazyky (vám by se líbil bulharský, ukrajinský nebo srbský pop? - a s českým je to stejné). Dechovce nebo lidovkám jsem taky nikdy nepřišel na chuť, v pubertě jsem začínal Radiem Luxemburg.

J. Frgalova 19.3.2013 12:03

Re: Pane Riedel

píšete pane Moucho :"...ale také se můžete ptát, kde byl Havel, když bojovali proti komunismu Mašínové,.... no jednoduchá odpověď narodil se roku 1936, spočítejte si kolik mu bylo, a porovnejte se sebou jaký náhled na svět v té době mohl mít, když jej vychovávala matka trochu jako květinku.

E. Moucha 14.3.2013 19:53

Re: Pane Riedel

Tak tyto příspěvky snad jsou dostatečným důkazem.

tak např mně Havel nechybí,jsem moc rád, že ho nemusím vidět a hlavně slyšet

18.12.2012 12:19P. Pujman

Re: tak např mně Havel nechybí.Ale ten puch zde zůstane na mnoho let

18.12.2012 16:16Jaroslav Bezděk

A. Riedel 14.3.2013 19:05

Re: Pane Riedel

Promiňte oba, já jsem si to taky vzápětí uvědomil. prostě jsem se přehlédl.

J. Feřtková 14.3.2013 19:06

Re: Pane Riedel

Jasně

i. rasmonn 18.3.2013 19:23

Re: Pane Riedel

riedle ,výš co znamená vy s ra t se v kulaté místnosti do rohu?


TEST olejů: nejhorší je kokosový, zdravější je i sádlo

ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Na smažení a fritování, do salátů, omáček i dresinků... Do velkého srovnání olejů a tuků jsme vybrali dvacet výrobků....

Život s Ester. Není úplně málo komplikovaná, přiznává trenér Bank

Trenér Tomáš Bank má velký podíl na lyžařských úspěších Ester Ledecké. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Je to už pět let, co od svého bratra Ondřeje přesedlal jako trenér k Ester Ledecké. Dovedl ji k olympijskému zlatu v...

Expremiér Sobotka se vrátil do pražských Stodůlek. Pořídil si byt v paneláku

Bohuslav Sobotka před svým bytem. (12. ledna 2021) | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Expremiér Bohuslav Sobotka se v tichosti vrátil z Moravy, kam se uchýlil po odchodu z politiky, do Prahy. Jak zjistila...