Diskuze
Dráhy začínají vydělávat
Děkujeme za pochopení.
usměvavá bestie
Dráhy začínají vydělávat kůži pasažérů! Ačkoli České dráhy zvýšili cenu jízdného za rok o jednu třetinu, hajzly jsou pořád zaneřáděné, všude puch jako v pr/deli, okna jsou zamčená že nelze vyvětrat a průvodčí jsou drzí!
lomihnát
Re: Dráhy začínají vydělávat kůži pasažérů! Ačkoli České dráhy zvýšili cenu jízdného za rok o jednu třetinu, hajzly jsou pořád zaneřáděné, všude puch jako v pr/deli, okna jsou zamčená že nelze vyvětrat a průvodčí jsou drzí!
rejsa
Blamaz
Drahy vydelavaji z toho duvodu protoze udrzbu a vystavbu zeleznicnich koleji plati danovy poplatnika a to z ruznych fondu dopravy. Ceske drahy nezaplati ani korunu za uzivani kolejovych tras a vystavbu ruznych koridoru.
liberál
naděje
no konečně už jsem to nemohl vydžet ten smrat a bordel z těch vagonů dofám že se to zlepší když jsou ted dráhy v zisku
lomihnát
To že dráhy vydělávají, je očividné
Podívejte se na ten objem přepravy, skoro nic už nejede po silnici. Podívejte se na ty přeplněné nové terminály a překladiště a distribuční centra u tratí, na to by se dálnice nikdy nezmohla, podívejte se, jak se využívá každá vlečka a jak se staví nové, svezte se vlakem s bicykly a zavazadly, aby vás omráčila ochota železničního personálu, nechte si, tak jako dřív poslat kanoe na vámi určenou stanici, změřte si bleskový čas, za jaký vám dráhy přistaví vagon k nakládce, zjistěte si, jak dlouhá je povolená doba od nahlášení vagonu k vykládce do vyložení..........
Až, omráčeni přestavbou ČD k lepšímu, zajdete na menší stanici na WC, vzpomeňte, že se o něj stará odborářka, jedna z těch anonymních pracovnic, které mají na kvalitě a proslulosti drah lví podíl. Už dávno neplatí pořekadlo našich dědů: jseš blbej, pudeš ke dráze. Odborové organizace mají zájem na dalším růstu hospodářského výsledku svého podniku, a to i za cenu zvýšeného úsilí, osobní angažovanosti a někteří půjdou tak daleko, že se snad i pokusí pracovat.
Miluji České dráhy.
Biker 29''
Vydelavaji, to je nejaky for.
Jelikoz prijimaji penize prostrednictvim kraju penize od statu, tak se o zadnem vydelku neda hovorit.
Hajný
Re: Vydelavaji, to je nejaky for.
Dráhy na rozdíl od autobusových přepravců dotace nedostávají. Musejí se postarat samy. Pokud mají autobusoví přepravci nulový zisk, doplatí jim vše stát. Dále musejí platit spotřební daň z nafty, jako kdyby jezdily po silnici.
eko
ČD
započtěte do zisku ještě kladný vliv na životní prostředí v Kč ( rozdíl nezi negativním vlivem silníční dopravy a negativním vlivem drážní dopravy!!!)
sherman
kdyz jejich nova "Z" karta
stoji misto rocnich 100-200 jako drive nove 600 s platnosti 3 roky tak by mne zajimalo kolik vydelaji v pristich 2 letech...
Jenik
dotaz
V tom šestnáctimilionovém zisku je už započítaná pravidelná roční dotace přes 4mld Kč?
FreeTrader
Re: dotaz
V tom je ten figl. Je chvalihodne, ze zvysuji produktivitu prace, co se vsak tyka zbytku clanku - je to oslava vysledku, ktere nic v situaci dotovani statem nic nerikaji.
TTSO
Dráhy vydělávají, levice je v opozici a zapršelo - tak to už je skoro jak za první republiky !
404
Re: Dráhy vydělávají, levice je v opozici a zapršelo - tak to už je skoro jak za první republiky !
to se brzy změní - snad jen to počasí si bude dělat co chce
DDT
Re: Tak to
Díky odborům čítajícím kolem 17.000 zaměstnanců to bohužel není už nějaký pátek možné. Mimochodem se pletete, zisk je důsledkem privatizace, ne jeho příčinou.