Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Nechce vám operátor převést číslo? Hlaste se

Ekonomika

  14:00
PRAHA - Někteří tuzemští telefonní operátoři podle spotřebitelského sdružení Spotřebitel.net používají vůči svým zákazníkům nemorální praktiky, které se týkají například převodu telefonních čísel. Sdružení proto vyzvalo nespokojené zákazníky, aby se mu přihlásili.

Ilustrační foto foto: Shutterstock

"Spotřebitel.net zaznamenává stále větší počet klientů, kteří mají potíže se svými telefonními operátory. Vedle znemožňování převodu čísel se jedná také o stížnosti dotýkající se nesmyslných požadavků na přechod závazků plynoucích ze smluv v případě úmrtí klienta v rámci dědického řízení," sdělilo právní oddělení sdružení Spotřebitel.net.

ČTĚTE TAKÉ:

Nespokojení zákazníci, kteří mají podobné zkušenosti, se mohou přihlásit na elektronické adrese spotrebitel@spotrebitel.net či telefonním čísle 296 337 324. "Zejména uvítáme poškozené klienty, kteří se budou ochotni o svůj příběh podělit i se sdělovacími prostředky," uvedlo sdružení.

Jak nedávno informovaly Lidové noviny, mobilní operátoři mají v Česku velmi výnosný byznys. Svým zákazníkům účtují jedny z nejvyšších cen v Evropě a další peníze z nich lákají prostřednictvím různých fint.

Mezi ty nejčastější patří komplikace při odstupování od smlouvy, nedodržení slíbených podmínek, účtování ceny hovorů po celých minutách či zapojení a účtování služeb, které si zákazník neobjednal.

Na přístup operátorů si ať už oficiální cestou, nebo na internetových fórech stěžují tisíce českých zákazníků. Jen za druhé čtvrtletí letošního roku eviduje Český telekomunikační úřad 398 stížností.

Jejich nejčastějším předmětem je vyúčtování, problém s přenosem čísla k jinému operátorovi a nemožnost odstoupit od smlouvy. Desítky stížností na operátory registrují i sdružení na ochranu práv spotřebitelů jako například TEST či právě Spotřebitel. net.

Autoři: ,

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!