Čtvrtek 21. ledna 2021svátek má Běla 5 °C oblačno Předplatné LN

Diskuse k článku

Němečtí zemědělci vylévají mléko do polí

Mléko v polích, zavírání mlékáren, prázdné regály obchodů a naštvaní zemědělci, kteří protestují proti nízkým výkupním cenám. Tak vypadá už týden situace v Německu. Vyšší ceny si producenti slibují blokováním dodávek mléka do mlékáren. I čeští exportéři mléka do sousední země museli dodávky likvidovat. Své německé kolegy ale podpoří a sníží dodávky do všech mlékáren v zemi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V 5.6.2008 5:32

Re: Re: ze se pozornost vzdy zameri na to mene podstatne...

takovyho pomylenyho magora blbecka jako ty Surfere aby pohledal, tohle je skoro vzacnost takovyhle vyplod

proste ma tu kravu prodat nebo sezrat kdyz se mu nerentuje mlikem a neterorizovat sve odberatele aby jeho mliko vykupovali za vic, ti maji prece svate pravo koupit na trhu za nejnizsi ceny

za timhle nemeckym kocourkovem bude jiste neco takoveho, jako treba ze zemedelci maji subvence na kravy a tak se jich nechteji vzdat i kdyz uz mliko musi prodavat pod vyrobni cenou, takhle to prece v kolektivistickych zemich chodi a byvali nackove jsou prece kolektivisti jako hrom, to se z lidi neotre stejne jako se komunismus neotre (nazismus je zkratkou pro narodni socialismus)

V 5.6.2008 5:20

Re: Re: Diskuze.

mluvis, ci pises svatou pravdu, vyrobci mleka nevlastni zivoty vlastniku tech zpracovatelskych firem, ovsem Nemci jako zazrani kolektiviste to vidi jinak, Nazismus, cili narodni socialismus u nich samozrejme nevyhynul, stejne jako komunismus u nas, tady mame ten 'vyspely kapitalisticky zapad', Nemci jsou ubozaci jako ostatne vsichni kolektiviste

Hnyk 4.6.2008 17:16

Re: a co z pohledu mlekarny

Některé mlékárny v Bavorsku dějají reklamu, že používají výhradně alpské mléko. Při stávce se tam najednou objevily mléčné cisterny z Holandska. Takže zablokováním mlékárny sedláci vlastně zabránili podvodu.;-P

to jo 4.6.2008 15:40

Re: Mlíko

ale ti naši chtiví sedláci tam asi vzteky chčí magi:-D:-P;-);-P;-D

lomihnát 4.6.2008 15:20

Re: Re: Re: Re: Diskuze.

No jozko,

máš asi představu, že po dobu přerušení dodávek se ty krávy prostě vyfouknou a složí do skladu, že?

A pak zase - podle smlouvy - namočí, aby nabyly, a uvážou ke žlabu.

lomihnát 4.6.2008 15:17

Re: Němečtí zemědělci vyléváním mléka do polí vydírají.

Proč?

Je to jejich mléko, a když nenajdou kupce, tak co s ním?

Surfer 4.6.2008 15:14

Re: ze se pozornost vzdy zameri na to mene podstatne...

no ty máš magore taky asi komunistický myšlení. Zemědělci na mlíku totiž prodělávají a chtějí za výkupní cenu větší částku. Ty bys určitě živil krávu z dlouhé chvíle, kdybys věděl, že z prodanýcho mlíka budeš ztrátovej? Vrať se blbečku do školy a nauč se ekonomiku.

Surfer 4.6.2008 15:11

Re: a co z pohledu mlekarny

dopravují blokují místní zemědělci a na to mají právo! Ani místní policie jim v tom nezabrání.

Surfer 4.6.2008 15:09

Mlíko

Ve Švýcarsku stávkovali farmáři taky a jedině tak prosadili svoje požadavky, tak proč by to nemohli dělat Němci? A pokud nebude mlíko v regálech, tak budou Němci chlastat místo toho pivo! Už teď zkupují celý basky piva, protože mistrovství ve fotbale se neodkladně blíží.

Pavel 4.6.2008 11:16

Re: Re: syfilitická hnáta trhu PROKAZUJE SVOU DEBILITU

Obchodní řetězce za to přece můžou, protože chtí nakupovat nejlíp zadarmo.

Pavel 4.6.2008 11:11

Re: a co z pohledu mlekarny

No vždyť přesně to dělají. Nechtí prodat za moc nízkou cenu.

jozka 4.6.2008 10:44

Re: když mají dost peněz na vylévání mléka

pod to se klidne podepisu.

Osobne bych sloucil  ministerstvo zemedelstvi , prumyslu a obchodu do jednoho jednoho jedineho ministerstva podnikani..  Zemedelstvi je podnikani jako kazde jine, nechapu proc by meli mit nejake vyjimky...

jozka 4.6.2008 10:23

a co z pohledu mlekarny

rozhodnu se podnikat v urcite zemi na zaklade danych pravnich predpisu. Investuji do budovy, technologie, mezd, atd. Logicky se snazim nakupovat co nejlevneji a prodavat co nejdraz. Pokud nabizim za cenu drazsi nez konkurence, tak toho moc neprodam a musim s cenou dolu.

Pokud mistni dodavatele nabizeji surovinu draz nez dodavatele jinde, koupim ji jinde.. Preci zakladni pravidlo trzniho chovani.

Ale kdo dal pravo mistnim dodavatelum blokovat dopravu, to mi hlava nebere....

jozka 4.6.2008 10:08

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podivné chování zemědělců

Nehlede k tomu, ze i kdyby jste je nakrmil, tak jediny vysledek bude, ze pristi rok jich bude hladovet 2x tolik....

jozka 4.6.2008 9:59

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podivné chování zemědělců

to nebyla odpoved na moji otazku.

Kdyz mate mleko v nemecku, nebo v cechach, tezko jim muzete nakrmit hladovejici v africe.

Igele 4.6.2008 9:45

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podivné chování zemědělců

No představte si, že když dáte hladovějícím najíst, tak ten hlad mít nebudou. To je to, co nyní opravdu potřebují. Můžete to pochopit?

jozka 4.6.2008 9:42

Re: Re: Re: Re: Re: Podivné chování zemědělců

aha, a tim ze se to nevylije, tak se tim zabrani hladomoru???

Igele 4.6.2008 9:21

Re: Re: Re: Re: Podivné chování zemědělců

Jóžin, to maj z vlastní hlavy nebo to někde slyšeli? A opravdu si myslíte, že je morální ničit potravin, když na některých místech světa je hladomor?

jozka 4.6.2008 8:57

Re: Re: Re: Podivné chování zemědělců

Ne, to je naprosto zcestne.

Pokud nekde nekdo trpi hlady, znamena to, ze tam nekde neco neni v poradku.

Pokud se nekdo napriklad rozhodne, ze bude bydlet na pousti, kde neni zadne jidlo, a bude trpet hlady, tak mu preci nebudu posilat potraviny, aby nemel (on a jeho male deti) hlad.

jozka 4.6.2008 8:41

Re: Re: Re: Diskuze.

hahaha - a co treba tohle: Zdravotni sestry, ktere jsou nespokojene se svym platem, blokuji vstup do nemocnic zdravotnim sestram z Ukrajiny a Polska.

jastradamus 4.6.2008 8:40

TAM KDE VLADA NEVLADNE

ZE SUROVIN PALIVO,MLEKO DO KANALU A VLADU PRENECHAT TRZNIM RETEZCUM A TO VSE RADNE DOTOVAT Z DANI POPLATNIKU.BOHUZEL REALITA VSUDE TAM ,KDE VLADA NEVLADNE .RESENI JE JEDNODUCHE  -NALEJ MLEKO DO KANALU ,ZADNA DOTACE A KONCIS ZEMEDELCE.-VLADA,KTERA NEZVLADA DOMACI TRH A NEVLADNE TAKE KONCI .-  A JETO. / TO NENI VECERNICEK ,ALE REALITA /

Igele 4.6.2008 8:39

Re: Re: Podivné chování zemědělců

Ne, nemorální je ničit potraviny, pokud ve světě lidé trpí hlady.

Mikesh 4.6.2008 8:26

Re: Re: Diskuze.

A přesně ty tady budeš za půl roku nadávat, jak je možný, že v regálech je pouze exportní mléko, které je 2x dražší Rv

jozka 4.6.2008 8:13

Re: Diskuze.

Tak at se zivi necim jinym... na to je jednoduchy navod.

TO je jako kdybych se zivil sbirem boruvek, a pak bych ty boruvky demostrativne rozslapal, protoze vykupni cena je nizka. A jeste bych blokoval vykupnu surovin, aby nemohla boruvky vykupovat od polaku..

karel 4.6.2008 8:07

Diskuze.

Tak se mi zda že tady diskutuji lide kteři neviděli živou kravu a mysli si že krava je fialova. Kteři vubec nevědi jak je podnikani v zemědělstvi namahave a  rizikove. Za litr nafty zaplati 4 litry mleka. Mleko se neda skladovat. Neexistuje tady trh protože stovky producentu prodava mleko do nejbližši mlekarny ktera si diktuje ceny.

mapr 4.6.2008 8:07

Němečtí zemědělci vyléváním mléka do polí vydírají.

Němečtí zemědělci vyléváním mléka do polí vydírají.

jozka 4.6.2008 8:05

Re: Podivné chování zemědělců

coz je demagogie, ze. Treba ja jsem vcera vyhodil 8 starych rohliku...

Spis bych rekl, ze je neslušné a nemorální ničit potraviny,  na jejichz vyrobu jsme my vsichni poskytly dotace...

jozka 4.6.2008 8:00

ze se pozornost vzdy zameri na to mene podstatne...

Nemel by nazev znit - Nemecti farmari blokuji tovarnu-mlekarnu, ktera jim nepatri??

At si se svym mlekem delaji co chtej, to je ciste jejich vec. Ale kdo jim dal pravo branit v podnikani jinemu pravnimu subjektu?? A co dela jejich policie, nemela by vsechny ty traktoristy, co blokuji silnice, pozavirat??

Igele 4.6.2008 7:55

Podivné chování zemědělců

 Je neslušné a nemorální ničit potraviny, když ve světě trpí lidé hladem.

Profesor 0 4.6.2008 7:36

Dotace?

Zadne dotace zemedelcu? Pak v cele EU a blokadu dovozu! Huraa! Mleko za 30 ks, maslo za 50, chleba za 40 vajco za 5kc atd. atd. btw mi to je jedno, vetsinu techto mam svych :-P


Kdo staví vilu na Babě? Muž s vazbami na sponzory Zemanovy kampaně

Známý Romana Janouška Luboš Pašek buduje dům ve funkcionalistické čtvrti Baba. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Nová prosklená vila na vrchu Baba v Praze budí zájem místních i turistů. Dům patří firmě Luboše Paška, který je...

Ano, Češi byli nejlepší! říká zámořský expert o časech, kdy i Kanada žárlila

Craig Button | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Omlouvá se při vzpomínce na nezdar Pavla Patery v Dallasu. Zápasy proti Buffalu s Dominikem Haškem v brance přirovnává...

TEST olejů: nejhorší je kokosový, zdravější je i sádlo

ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Na smažení a fritování, do salátů, omáček i dresinků... Do velkého srovnání olejů a tuků jsme vybrali dvacet výrobků....