Diskuse k článku: Neukvapili jsme se a měli jsme i štěstí

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 21
  • Poslední: 20.11.2008 12:43
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
20.11.2008 12:43

Politruk

Myslim, ze CSA muze byt rada, ze viceprezidentem pro personalistiku zustava i z doby Tvrdika RSDr. Ryban, jenz uz z titulu sveho akademickeho vzdelani je zarukou naboru kvalitniho personalu.R^

14.11.2008 10:23

Je to otazka kvality managementu

Pan Lasak je velice kvalitni spickovy manazer, na rozdil od sveho predchudce oficirka Tvrdika, ktery byl je a bude jen politickym kasparem.

Muzeme jen dekovat, ze se na vrcholovy post v CSA dostal prave pan Lasak, protoze se z CSA prestala delat dojna krava a bezplatna cestovka pro kamarady pana Tvrdika. Letam znovu s CSA a letam s nimi rad zvlaste pak kdyz tuto zacal ridit pan Lasak, jehoz kroky jsou patrne na kazdem kroku.

Diky pane Lasaku, skoda jen ze tak schopnych manazeru je ve vrcholovych pozicich tak malo.

14.11.2008 2:22

ČSA lze zachránit prostřednictvím posílení výnosů

To považuji za důležitou a správnou větu. Každému, kdo trochu umí myslet je jasné, že je-li někdo bohatý nebo chudý nezávisí na tom, kolik dokáže ušetřit, ale na tom, kolik dokáže vydělat.

13.11.2008 21:24

Ten má přeliv jak bukvice

To je tedy ksicht ten ředitel (Y) a u letadýlka ;-D

13.11.2008 19:10

ČSA má kliku

Přežila  o vlas éru manažéra Tvrdíka, v kuloárech zvaného "natvrdlý".

13.11.2008 21:20

Re: ČSA má kliku

Tvrdi by mel dostat na starosi finance CSSD:-D

13.11.2008 21:22

Re: ČSA má kliku

V tom, jak ukryt cerne fondy by se snad jeste vyznal.

13.11.2008 18:02

dálková flotila čsa

škoda že se redaktor zapoměl zeptat pana Lašáka ohledně rozvoje dálkových linek či nákupu nových dálkových letadel. Zajímalo by mě jaký je nový názor vedení čsa na toto téma..........

14.11.2008 9:38

Re: dálková flotila čsa

To bylo řečeno již mnohokrát dříve - strategické rozhodnutí o způdobu obnovy dálkové flotily bude ležet na novém majoritním vlastníku, neb ČSA nemá vlastní zdroje na pořízení těchto strojů.

13.11.2008 17:21

To tam tenkrát

určitě šéfoval Prdík!;-D To je expert nad experty;-D

13.11.2008 16:52

hned první věta zní jako tvrdá kritika managera

Tvrdíka.

13.11.2008 15:34

palivové příplatky anebo paušály jinak?

no takto to naše letka skutečně přežije,stejně jako banky či ČEZ !

13.11.2008 15:17

Za 5 minut půlnoc

Tvrdík za velice krátký čas dokázal skoro finančně zničit čsa.Z armády odešel jako neschopný hlupák a  měl šéfovat civilnímu letectvu.Socani jsou opravdu "spása" všech státních podniků a soukromého podnikání.Rv

14.11.2008 9:17

Re: Za 5 minut půlnoc

Tvrdík skutečně téměř dokázal zničit ČSA. Nechal je vykrvácet na penězích. Provozní ztráta + nákupy.

Lašák jeho dílo dokončil. Nechal vykrvácet ČSA na majetku. Takže prodal co šlo, provozní ztrátu 0,5 miliardy ročně nesnížil.

Takže Lašák prodal co šlo, z toho zalepil Tvrdíkovi dluhy, vytvořil dokonce zdánlivý zisk. Jenže už toho není mnoho, co se dá prodat. Takže teď ještě zkusí prodat tu prázdnou slupku. V každém případě, za rok už Lašák v ČSA nebude. Je někdo ochoten si proti tomu vsadit?

13.11.2008 12:41

Pěkné povídání.

Jen jsem zvědav na to, až ČSA zprivatizuje nějaký hodně bohatý agent KGB.

13.11.2008 12:12

a jeste

No a hlavne, CSA nema zadne zdroje pro dalsi expanzi a rozvoj - zastarala dalkova letadla neni za co nahradit atd. Jejich jedinou sanci je brzka privatizace, protoze jinak driv nebo pozdeji skonci! 

13.11.2008 12:10

Jen pul pravdy!

Nacelnik zapomnel zminit, ze CSA prodala uplne vsechno co vlastnila (vcetne  takovych malickosti, jako je nahradni motor!!), takze pokud se byt jen chvili darit nebude, uz nebude kam sahnout.Snizovani nakladu to ano, ale ne timto zpusobem po nas potopa.

13.11.2008 14:54

Re: Jen pul pravdy!

plně s Vámi souhlasím. Pan ředitel dostal za úkol ozdravit firmu tak to provedl způsobem, který je dnes běžný. Rozprodal co se dalo, letadla jsou na leasing což z dlouhodobého hlediska může dopadnout jen špatně. To si myslí,  že ČSA bude ziskovou firmou, kdy ostatní aerolinky mají děsivé problémy? Lidi nemají peníze, šetřeí, budou omezovat zahraniční dovolené a kdo to pocítí jako první?

13.11.2008 21:21

Re: Jen pul pravdy!

Trvrdik koupil letadla, aby dostal statni podporu a zalepil tim diru v hospodareni. Letadla pak stala na ranveji, protoze jich nebylo treba. To, ze CSA prodaly vse, co neneslo penize je dobre, dnes by to koupili za levneji.

Dalkova letadla jsou ovsm bida, uz s nimi do US nepoletim (alespon en business).

13.11.2008 11:53

štěstí?

Otázka je jak dlouho jim to štěstí vydrží. Každý kdo se pohybuje okolo letecké dopravy ví, že nejziskovější a nejlukrativnější jsou přímé dálkové linky. A právě tento segment právě ČSA postupně vyklízí. Snaha o konkurenci low cost linkám na evropském teritoriu není dlouhodobě udržitelná. A přitom je Praha ideálním prostředním pro mezikontintální lety.  V současnosti do Prahy létají jen 4 dálkové spoje. New York a Toronto - ČSA, Atlanta - Delta a Soul - KAL. Jenže to by ČSA musely obnovit dálkovou flotilu, ty v průměru 18 let staré A 310 (což jsou mimochodem střednětraťová letadla) to opravdu nezachrání. Některé společnosti už to pochopily, např. Finnair - tady činí dálkové linky větší část zisku a evropské linky slouží primárně k rozvozu cestujících dálkových linek a malé obchodní klientele.

14.11.2008 9:36

Re: štěstí?

To by nešlo. Lašák umí jen řezat.