Diskuze
Tatru může koupit člen dozorčí rady
Děkujeme za pochopení.
Vandrák
Všechno může být docela jinak.
Tatra se opravdu několikrát ocitla na prahu bankrotu, ale jen díky naším popřevratovým vládám a jejich skvělým ekonomicko - likvidačním zásahům. Prvním likvidátorem Tatry Kopřivnice bylo uslužný a všeho schopný Havel a tehdejší ministerstvo obrany. Mnoho lidí si namastilo kapsy a Tatra místo velkých zakázek skomírá a to není o tom, že se zhroutil nějaký trh, to bylo cílené rozbití národního hospodářství tehdejšího Československa.
Mejla
Před panem Adamsem smekám, znám ho už 10 let a udělal kus práce.
.
Randalf
Bulhar VEN!!!
Jestli to Adams koupí nebo ne není až tak důležité, ale pokud to bude mít efekt v tom, že konečně vypadne ten škodící bulhar a jeho bonzák z vedení firmy, bude to pro budoucnost Tatry velké plus.
Josef
Re: Bulhar VEN!!!
Z toho, jak Tatra uz leta zivori, by se nemeli vinit ani manazeri, ani investori! Pokud se bude stale trvat na zachovani onoho slavneho tradicniho archaickeho tatrovackeho podvozku s vykyvnymi polonapravami, tak se Tatra uz nikdy nevzpamatuje z toho umirani. Je to archaicky design, ktery je zajimavy jako rarita a vzacnost, nic vic. Na celem svete jej nikdo nevyuziva a to ne proto, ze by byl chranen patentem. VW je opustil jiz pred desitky let, spolu s vz. chl. motorem. Vsechny tatrovacke modely vzdy mely prvenstvi v ubohem pomeru nosnosti k vlastni vaze a na to jsou kupci velice citlivi, pri dnesnich cenach ph. hmot. Podivejte se na to, jak vyrobne nakladna je poloosa se vsemi temi klouby a porovnejte to s pevnou osou z Madarska !! Nebo onen vz. chl. motor. Pravda, jednoduchy a s velkymi tolerancemi, milion km do GO ale nenajede! Myslim, ze uz je nejvyssi cas, abychom celou tuto tatrovackou "slavu" zapomeli a soustredili se na neco jineho.