Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Tatru může koupit člen dozorčí rady

Kopřivnická automobilka Tatra může změnit majitele. Fúzi s firmou Blue River povolil Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS). Vlastníkem 80,51 procenta automobilky se může stát společnost člena dozorčí rady Tatry Alana Ronalda Adamse.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vandrák

5. 9. 2006 20:51
Všechno může být docela jinak.

Tatra  se opravdu  několikrát  ocitla na prahu bankrotu, ale jen díky naším  popřevratovým vládám a  jejich skvělým ekonomicko - likvidačním  zásahům. Prvním likvidátorem  Tatry Kopřivnice bylo uslužný a všeho schopný Havel a tehdejší ministerstvo obrany. Mnoho lidí si namastilo kapsy a Tatra  místo velkých zakázek skomírá a to není  o tom, že se zhroutil  nějaký trh, to bylo  cílené rozbití  národního hospodářství tehdejšího Československa.

0 0
možnosti

Mejla

5. 9. 2006 7:53
Před panem Adamsem smekám, znám ho už 10 let a udělal kus práce.

.

0 0
možnosti

Randalf

4. 9. 2006 13:21
Bulhar VEN!!!

Jestli to Adams koupí nebo ne není až tak důležité, ale pokud to bude mít efekt v tom, že konečně vypadne ten škodící bulhar ;-€ a jeho bonzák (Y) z vedení firmy, bude to pro budoucnost Tatry velké plus.

0 0
možnosti

Josef

4. 9. 2006 23:23
Re: Bulhar VEN!!!

Z toho, jak Tatra uz leta zivori, by se nemeli vinit ani manazeri, ani investori! Pokud se bude stale trvat na zachovani onoho slavneho tradicniho archaickeho tatrovackeho podvozku s vykyvnymi polonapravami, tak se Tatra uz nikdy nevzpamatuje z toho umirani. Je to archaicky design, ktery je zajimavy jako rarita a vzacnost, nic vic. Na celem svete jej nikdo nevyuziva a to ne proto, ze by byl chranen patentem. VW je opustil jiz pred desitky let, spolu s vz. chl. motorem. Vsechny tatrovacke modely vzdy mely prvenstvi v ubohem pomeru nosnosti k vlastni vaze a na to jsou kupci velice citlivi, pri dnesnich cenach ph. hmot. Podivejte se na to, jak vyrobne nakladna je poloosa se vsemi temi klouby a porovnejte to s pevnou osou z Madarska !! Nebo onen vz. chl. motor. Pravda, jednoduchy a s velkymi tolerancemi, milion km do GO ale nenajede!  Myslim, ze uz je nejvyssi cas, abychom celou tuto tatrovackou "slavu" zapomeli a soustredili se na neco jineho.

0 0
možnosti