130 let

ilustrační snímek | foto: AEG

Premium

Mytí nádobí a praní se prodraží. Společnostem se zvýšily ceny surovin i dopravy, náklady přenesou na zákazníky

Ekonomika
  •   15:00

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Zdražování vstupních surovin a zrychlování inflace už pociťují i globální výrobci drogistického zboží. Zvyšování cen ohlásily společnost Henkel nebo Unilever. Znamená to, že cena poroste u prostředků na úklid, pracích prášků nebo pečující kosmetiky. Během léta oznámil plány ohledně zdražování také potravinový gigant Nestlé.

„V důsledku pandemie a jiných závazných událostí nyní globálně čelíme výzvám spojených s inflačním vývojem vstupních materiálů a logistických služeb. Abychom i nadále mohli přinášet našim spotřebitelům špičkové výrobky, investovat, inovovat a podporovat naše podnikání, je pro nás nutností na tento vývoj reagovat. Bohužel se to dotýká i vývoje v České republice,“ uvedl pro Lidovky.cz prezident společnosti Henkel ČR Roman Kýr.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se
Autor: Lenka D. Jančarová
  • Vybrali jsme pro Vás