130 let

Šéf Českých drah Ivan Bednárik. | foto: Jakub Stadler, MAFRA

Premium

Rozhovor

Benzínky mohou být vzorem pro pokladny na nádražích, jinak jim hrozí konec. Šéf Českých drah popisuje proměnu železnice

Ekonomika
  •   5:00

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Praha - Do Českých drah přišel během pandemie šetřit. Zároveň si myslí, že třeba nahradit průvodčí ve vlaku automatem není dobrá cesta. „Ta představa mi nedělá dobře,“ říká šéf Českých drah Ivan Bednárik.

Jaké bude Česko po covidu?

Restart-banner
  • Rozhovory s osobnostmi
  • Nové příběhy
  • Nové vize

DALŠÍ DÍLY ZDE.

Lidovky.cz: Co připravujete na léto? Tahákem konkurenčního RegioJetu je spoj do Splitu...
Podobné spojení plnohodnotným lůžkovým vlakem s možností převozu auta provozují naši partneři ze Slovenska a Rakouska. Na něj navazují naše vlaky, takže i my dokážeme nabídnout velmi komfortní cestu na jih. Hodně se ale zaměřujeme na cestování po Česku. 

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se
Autor: Michal Pavec
  • Vybrali jsme pro Vás