130 let
Disney Channel.

Disney Channel. | foto: Reprofoto

Exkluzivně

Nejsledovanější kabelovou televizí v Česku je Disney Channel

Média
  •   12:28
PRAHA - Z televizí, které v Česku vysílají přes kabel či satelit a ne z pozemních vysílačů, je největší zájem o dětský Disney Channel, sleduje ho zhruba půl procenta diváků, kteří mívají zapnutý televizor.

Podíl na sledovanosti
(v %, data za 1. 10. 2009)

Program   Cílová skupina (věk)

                       15+           15-54

Nova              42,68         47,42
ČT1                15,99        11,61
Prima             15,70        15,06
ČT2                  4,50          3,67
ČT4                  4,23          4,37
TV Barrandov   1,94          1,27
ČT24                1,89          1,01
Nova Cinema   1,62          1,82
Prima Cool       0,85          1,04

Disney Channel  0,53        0,95
Hallmark             0,34         0,49
Film+                  0,30         0,44
Spektrum            0,28         0,25
Minimax              0,26          0,33
AXN                    0,18          0,25
Public                 0,18          0,13
CS Film              0,15          0,10
Zone Romantika 0,14          0,24
MGM                   0,09          0,13
Sport1                 0,09          0,07
Deko                   0,03          0,03
TV Paprika          0,03          0,03

ostatní stanice    8,01          9,30

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Vyplývá to z výsledků elektronického měření sledovanosti, které mají LN k dispozici.

Do jejich podrobnějších výstupů je od včerejška zařazeno i třináct dalších neterestrických stanic, jejichž reklamní čas prodává mediazastupitelství AT Media.

V čele žebříčku malých televizí se dále umístily vesměs filmové kanály, uzavírají ho stanice pro kutily a o vaření.

Nová jsou rovněž data o televizi Public, která je kromě kabelu a satelitu dostupná také v pozemních digitálních sítích, a to v Praze, Brně, Ostravě a Plzni.  Přesto je mezi všemi tuzemskými stanicemi až v druhé desítce, s 0,18 procenta podílu.

Mezi terestrickými televizemi potvrdila vedení Nova, nadále dokáže získat přes 40 procent trhu.

S postupným vypínáním analogového signálu, čímž nejvíc trpí ČT2, se snižuje podíl právě druhého veřejnoprávního programu. Ten už skoro přeskočila sportovní ČT4.

Autor: Ondřej Aust
  • Vybrali jsme pro Vás