Zatímco služby jako Netflix, YouTube nebo O2 TV ve svých segmentech míří především na většinového uživatele, existují samozřejmě i služby, které se zaměřují na často velmi specifické publikum. Ovšem i u nich platí, že jsou z logiky věci ve většině případů přístupné globálnímu divákovi, jehož se snaží oslovit. Existují ale i specifické české služby.
Filmové třešničky
Na poli filmovém je to zejména platforma KVIFF.TV, která se před nedávnem stala jakýmsi nástupcem Aerovodu. Do české distribuční společnosti Aerofilms, která platformu provozovala (a jež je známá svým artovým žižkovským Kinem Aero), totiž koncem roku 2021 finančně vstoupila skupina KVIFF Group, která pořádá karlovarský filmový festival.
A právě na poli online obsahu toto spojení přineslo největší změnu. Tradiční artový obsah Aerovodu zůstal zachován, nově se mohou diváci těšit na ještě větší přísun filmů, které byly uvedeny právě na nejznámějším českém filmovém festivalu. Většina snímků je k dispozici v rámci předplatného, za vybrané tituly se doplácí.