"Nová komunikace značky se tentokrát vymaňuje z exekuční řady známých historických osobností, které komunikovaly tuto značku posledních mnoho let. Hlavním motivem TV spotu je záchrana slavného chovu kladrubských koní, významné české národní kulturní památky zapsané na seznamu kulturního dědictví lidstva Unesco, který v první polovině minulého století málem zanikl," sdělila LN Alena Pelcová z agentury Mark BBDO.
Pilsner Urquell tak bude podle Aleny Pelcové od této doby ve svých reklamních kampaních ukazovat "běžné hrdiny, kteří vždy dělají to, čemu věří a co je správné". "Většinou je po onom činu nečekala sláva, uznání ani peníze a jejich činy zavál čas. Ale o to víc jsou cennější jejich skutky," přibližuje motivaci současných kampaní Alena Pelcová.
Reklama poběží kromě televize také v tisku a na venkovních reklamních plochách. Agentura Mark/BBDO pracuje pro značku Pilsner Urquell z portfolia Plzeňského Prazdroje od února letošního roku.