Kvůli pandemii koronaviru musela televize přechodně zastavit výrobu mnoha formátů, její zaměstnanci se museli částečně přesunout na práci z domova. „Hlavní prioritou společnosti pro rok 2021 zůstává televizní vysílání a udržení vedoucí pozice v podílu na sledovanosti v cílové skupině 15-54 let,“ uvedli jednatelé Klára Brechtlová a Štěpán Peichl.
VEIS: PPF, Nova a kachní test. Proti reputačnímu ohrožení firmy se vlastnictví vlivné televize hodí |
Příjmy z reklamy tvořily rozhodující část tržeb televize. Výnosy z reklamy v pozemním vysílání klesly o 6,5 procenta na 3,98 miliardy korun, příjmy z internetové inzerce stouply o 0,4 procenta na 252 milionů a tržby z prodeje obchodních sdělení se zvýšily o 0,8 procenta na 511 milionů. Výnosy z předplatného kabelové televize se zvýšily o 17,5 procenta na 410 milionů.
Programy skupiny měly celkovou denní sledovanost ve skupině diváků mezi 15 a 54 lety 33,6 procenta, v hlavním večerním vysílacím čase pak 36,4 procenta.
Nový vlastník PPF již v tuzemsku ovládá operátora O2, který provozuje internetovou televizi O2 TV. Nový majitel se po převzetí zaměřil na budoucí strategii původní televizní tvorby i urychlení digitální transformace.
Skupina TV Nova má volně šířené stanice Nova, Nova 2, Nova Cinema, Nova Action a Nova Gold, prémiové stanice Nova Sport 1, Nova Sport 2 a Nova International a stanici Nova +1, která nabízí program kanálu TV Nova s posunem jedné hodiny. Vedle toho provozuje portály Nova Plus a Voyo.