Diskuze
Obliba product placementu v televizních seriálech roste
Reklama začleněná do televizních pořadů, takzvaný product placement, v Česku láká stále více inzerentů. Podle některých průzkumů zároveň patří k reklamě, kterou diváci nejlépe přijímají. Nejčastěji se product placement objevuje v hrané a zábavní tvorbě, firmy se ale mohou prezentovat také v magazínových pořadech jako Dobré ráno nebo Sama doma.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
23. 3. 2014 9:10
Je to supr, všichni to mají rádi,
však se taky ukazuje, že točit filmy, či inscenace nemá cenu, protože jsou to většinou čímdál větší voloviny. Takže proč zůstat na půli cesty a netočit už jenom reklamy, bylo by to upřímnější.
0
0
možnosti