Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Obliba product placementu v televizních seriálech roste

Reklama začleněná do televizních pořadů, takzvaný product placement, v Česku láká stále více inzerentů. Podle některých průzkumů zároveň patří k reklamě, kterou diváci nejlépe přijímají. Nejčastěji se product placement objevuje v hrané a zábavní tvorbě, firmy se ale mohou prezentovat také v magazínových pořadech jako Dobré ráno nebo Sama doma.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

23. 3. 2014 9:10
Je to supr, všichni to mají rádi,

však se taky ukazuje, že točit filmy, či inscenace nemá cenu, protože jsou to většinou čímdál větší voloviny. Takže proč zůstat na půli cesty a netočit už jenom reklamy, bylo by to upřímnější.

0 0
možnosti