Současná TV Óčko, kterou vlastní mediální skupinu Mafra, od 1. července vysílá celoplošně ve třetím multiplexu. První měsíc po zahájení celoplošného vysílání televize téměř zdvojnásobila podíl na sledovanosti, když v denním průměru zaujala 0,72 procenta dospělého publika.
Mezi plány hudební televize na patří spuštění e-shopu nebo prodej hudby. Ta by měla být nabízena prostřednictvím aplikace pro smartphony a tablety, u kterých TV Óčko registruje 400 000 stažení. Zpoplatněnou hudbu ke stažení chce Óčko podle generálního ředitele stanice Štěpána Woldeho divákům zpřístupnit během příštího roku.
Během podzimu pak stanice plánuje spuštění internetového obchodu. "E-shop Óčka chceme stihnout ještě v předvánočním období, ideálně do konce října," řekl Wolde. Zboží by podle něj mělo uspokojit vkus a potřeby teenagerů.
V nabídce tak bude oblečení, kosmetika či elektronika. Do října chce stanice také nabídnou novou grafiku, kterou navrhli designéří ze studia Frame100R. Základem nové vizuální podoby je písmeno "o" a reakce zvuku s obrazem.
Nová grafika je podle zástupců stanice moderní, jednoduchá a srozumitelná. Odpovídá tomu i čerstvé logo televize v nekomplikované podobě prostého názvu stanice.