Diskuze
Řidiči málo využívají elektrický pohon. Hybridy do zásuvky ,žerou’ až čtyřikrát více paliva, než mají
Děkujeme za pochopení.
S50t83a46n72i87s60l76a50v 13K31r24e13j73c90a12r
Jak se liší spotřeba benzinu u Škody Popular a Škody Fabie Elektromobilita je stále v kojeneckém věku- takže rozežranost je omluvitelnou. I když je bohužel upřednostnována před jinými medii -CNG, LNG, LPG, H ! I když zatím není zveřjněn rozdíl nebo shoda ceny elektrického článku s vodíkovým palivovým článkem.
P28a62v85e39l 28M93a29c65h83á75l78e39k
Musíme je donutit jezdit na baterky, ať to stojí cokoliv !!
J11o30s79e86f 16V24y73s86k18o39č27i50l
Problém je vyřešen. Lidi budou jezdit s auty s papírovou spotřebou 2 litry na 100 km. Reálně spotřeba bude jako u benzíňáku co veze několik pár set kg těžkou zbytečnou baterku a elektromotor. Ale to se počítat nebude. Automobilky "splní" kvóty na CO2 a nebudou muset platit pokuty. Případné rozdíly mezi praxí a teorií se svedou na nezodpovědné uživatele.
Geniální. Akorát ta zbytečná váha baterky se projeví spálením více benzínu a sem tam někdo zbytečně ošklivě uhoří od baterie při autonehodě.
Mysleli to dobře, ale dopadlo to jako vždycky.
V71l33a91d36i96m97í51r 15B27r58a13u19n
Tak jak se o tom píše to vypadá, že plug in hybrid by měl být pro lidi jezdící většinou krátké cesty, kde by se mělo jezdit na elektřinu. Delší cesty by měly být spíše výjimečné. To je pořád hodně velké omezení na to, aby se nějak významně projevily výhody. Výsledkům studie se nedivím.