Úterý 23. dubna 2024, svátek má Vojtěch
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Řidiči málo využívají elektrický pohon. Hybridy do zásuvky ,žerou’ až čtyřikrát více paliva, než mají

Hybridní vozy ve skutečnosti spotřebují až čtyřikrát více paliva, než uvádí výrobci. Jak donutit uživatele k většímu používání elektřiny? Na základě rozsáhlé studie by se mohl změnit systém dotací, zdražit konvenční paliva, ale i zneuznat daňové náklady na spalovací vozy pro firmy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak se liší spotřeba benzinu u Škody Popular a Škody Fabie ? Elektromobilita je stále v kojeneckém věku- takže rozežranost je omluvitelnou. I když je bohužel upřednostnována před jinými medii -CNG, LNG, LPG, H ! I když zatím není zveřjněn rozdíl nebo shoda ceny elektrického článku s vodíkovým palivovým článkem.

0 0
možnosti

Musíme je donutit jezdit na baterky, ať to stojí cokoliv !! R^

0 0
možnosti

Problém je vyřešen. Lidi budou jezdit s auty s papírovou spotřebou 2 litry na 100 km. Reálně spotřeba bude jako u benzíňáku co veze několik pár set kg těžkou zbytečnou baterku a elektromotor. Ale to se počítat nebude. Automobilky "splní" kvóty na CO2 a nebudou muset platit pokuty. Případné rozdíly mezi praxí a teorií se svedou na nezodpovědné uživatele.

Geniální. Akorát ta zbytečná váha baterky se projeví spálením více benzínu a sem tam někdo zbytečně ošklivě uhoří od baterie při autonehodě.

Mysleli to dobře, ale dopadlo to jako vždycky.

0 0
možnosti

Tak jak se o tom píše to vypadá, že plug in hybrid by měl být pro lidi jezdící většinou krátké cesty, kde by se mělo jezdit na elektřinu. Delší cesty by měly být spíše výjimečné. To je pořád hodně velké omezení na to, aby se nějak významně projevily výhody. Výsledkům studie se nedivím.

0 0
možnosti