Úterý 16. dubna 2024, svátek má Irena
130 let

Lidovky.cz

Počkaj, zabudol si na uhorku! Slovenští bačové porazili i Zadara Volaniče

Média

  16:35
BRATISLAVA - Nejhravější reklamou konference Marketing Management pořádané na pražském Žofíně se stal slovenský internetový klip družstevních prodejen Coop Jednota parodující náborové video tuzemské sítě restaurací McDonald's.

Studentka Katka v náborovém videu McDonald's zapomněla na okurku. foto: youtube.com

Klip slovenské agentury Jandl určený pro internet soutěžil například s tuzemskými reklamami s lyžařskými skokany na T-Mobile nebo projektem Kofolonizace, který se snažil dostat tradiční český nápoj do nejzazších koutů světa. O vítězství reklamy slovenských prodejen Coop Jednota informoval na svém twitterovém kanálu jako první server Markething.cz.

Postavy dvou bačů, známé z předchozích televizních spotů, v reklamním klipu připravují "bačaburger" podle své chuti. Jeden z nich přitom využije repliku o zapomenuté okurce známou z virálně šířeného náborového videa české sítě restaurací McDonald's.

Není to poprvé, kdy slovenský družstevní řetězec Coop využil oblíbený internetový fór. Před časem bača například v reklamě zpíval známou melodii ruského barytonisty Eduarda Chila. Klip propagující bonbony Trololo se stal hitem internetu.

ČTĚTE TAKÉ:

Náborový klip „První dny v McDonald's“ měl původně jen lákat nové brigádníky, brzy se však stal fenoménem sociálních sítí s nesčetnými parafrázemi a parodiemi. Nejhravější reklamu vybrali odborníci z marketingových a komunikačních agentur na pražské konferenci Marketing Management.

Autor:

Měsíc bez starostí s BEBELO® Milk 2: Vyhrajte zásobu mléka pro miminko
Měsíc bez starostí s BEBELO® Milk 2: Vyhrajte zásobu mléka pro miminko

Zajistěte svému miminku to nejlepší hned od začátku s BEBELO® Milk 2, které je pečlivě vyvinuté pro harmonický růst a vývoj vašeho dítěte. Mléko...