náhledy
Samotná železniční nádražní budova projde v první fázi rekonstrukcí a změnami, celý prostor by se měl zkulturnit.
Autor: A69 - architekti
Ve druhé fázi místo stání pro autobusy vyroste nová budova. Nejpravděpodobněji půjde o novou budovu magistrátu, která nahradí prostory v Jungmannově ulici na Praze 1, kde městu v roce 2028 končí nájem.
Autor: A69 - architekti
Další pohled na nynější Smíchovské nádraží.
Autor: A69 - architekti
Po dvou fázích rekonstrukce by mělo nádraží vypadat podobně jako na této vizualizaci.
Autor: A69 - architekti
Takto vypadá momentálně prostor před smíchovským nádražím.
Autor: A69 - architekti
Nový terminál má nabídnout snadné přestupy. Pohodlně se mají cestující dostavat mezi autobusy, vlaky, metrem i tramvajemi. Z ulice před nádražím má být také odkloněná automobilová doprava, aby se místo zklidnilo.
Autor: A69 - architekti
V další fázi se na střechu nádraží dostanou i autobusy, které nyní zabírají prostor před nádražní budovou, místo nich vznikne park.
Autor: A69 - architekti
Smíchovské nádraží nejdříve doplní stavba obřího patrového parkoviště P+R s tisícovkou míst. Na jeho střeše vznikne autobusové nádraží Dobříšská, to uleví prostoru na Knížecí.
Autor: A69 - architekti
Smíchovské nádraží v současnosti.
Autor: A69 - architekti
Výraznou proměnu čeká i Radlickou ulici. Ta bude mít v budoucnu domy po obou stranách a její charakter se má ze silničního změnit na uliční.
Autor: A69 - architekti
Nynější podoba Radlické ulice.
Autor: A69 - architekti
Nová budova nad nádražím vyroste až ve druhé fázi přestavby.
Autor: A69 - architekti
Tím, že se autobusy seskupí na menší areál, dojde k uvolnění místa. Díky tomu by měl vzniknout prostor pro park.
Autor: A69 - architekti
Současná podoba autobusového nádraží Na Knížecí.
Autor: A69 - architekti
V první fázi rekonstrukce se autobusy Na Knížecí seskupí na menší plochu a na uvolněném prostoru vznikne nový park.
Autor: A69 - architekti
Pohled na autobusové nádraží Na Knížecí nyní.
Autor: A69 - architekti