130 let
Logo Poštovní spořitelny se od nového roku změní.

Logo Poštovní spořitelny se od nového roku změní. | foto: Profimedia.cz

Premium

Poštovní spořitelna změní jméno i vzhled. Ještě více splyne s ČSOB, co přebarvení poboček přinese klientům?

Ekonomika
  •   19:11

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
ČSOB rozhodla o dalším kroku, kterým ještě více vtiskne svou identitu Poštovní spořitelně (PS). Banka, jež funguje na zhruba 3200 pobočkách České pošty (ČP) – a je tak přítomná prakticky v každé větší obci –, se přejmenuje na ČSOB Poštovní spořitelnu. A její logo a další identifikační symboly se přebarví z červené na modrou.

Svou podobu změní postupně do konce roku všechna pracoviště PS – tančící červené skřítky, které veřejnost zná například z televizní reklamy, nahradí modrý chameleon, reprezentující ČSOB.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se
Autor: Ivana Pečinková