Pokračuje tak spor mezi radou a Českou televizí, zda je reklamní znělka pořadem či upoutávkou, aby ji bylo možné sponzorovat. Podle rady ne, naopak ČT vychází z právního názoru, že zákonné definici pořadu odpovídá, neboť je obsahově souvislou, celistvou a časově ohraničenou částí televizního vysílání.
Nejnovější pokuty radní udělili za to, že loni v květnu byla na programech ČT2 a ČT4 Sport vysílána označení sponzorů reklamní znělek společností Het, Panasonic, Sapeli, Simply You a Vodafone. Podle rady byly neoddělenou reklamou. Pokuty se pohybují od 200 tisíc do 2,5 milionu korun, podle četnosti.
Česká televize sponzorované reklamní znělky nabízí a vysílá od roku 2004. Tvrdí, že před rokem 2007 ji rada nikdy nesdělila své výhrady k tomuto postupu a neupozornila ji na možné rozpory.
ČT spoléhá, že o při rozhodne soud. Ten může pokuty zrušit, nebo potvrdit. "Bohužel do této chvíle nebylo nařízeno ani jediné stání v této věci," řekl ČTK mluvčí televize Ladislav Šticha.