Primark v Praze pobočku do konce roku neotevře. Plány první české prodejny s levným zbožím překazil covid |
„Naše nová prodejna v srdci Prahy nabídne českým zákazníkům jedinečný zážitek z nakupování. Pracovali jsme opravdu tvrdě, abychom se ujistili, že je obchod připraven a vybaven nejnovější módou, trendy a produkty pro každodenní potřeby. Náš tým se nemůže dočkat, až 17. června přivítá zákazníky v Primarku v Praze,“ uvedl vedoucí pražské prodejny Eric Paul.
Celková prodejní plocha má přesáhnout více než 4700 metrů čtverečních a má zabírat tři podlaží. Zákazníci zde mohou nakoupit vedle oblečení pro dospělé i děti také obuv, módní doplňky, spodní prádlo, ale i potřeby do domácnosti. V nabídce nebude chybět ani rozrůstající se řada udržitelné módy pod značkou Primark Cares, která zahrnuje širokou nabídku produktů vyrobených z udržitelných, recyklovaných a organických materiálů.
S jeho otevřením se původně počítalo už na konci loňského roku. Druhá vlna pak narušila tento pokus o otevření, a Primark tak přišel o tradičně velmi silné předvánoční prodeje. První obchod značky Primark v České republice představuje pro řetězec další významný milník v expanzi do střední a východní Evropy. Nová pražská prodejna se tak připojí k dalším pobočkám v tomto regionu, mezi které patří prodejna ve slovinské Lublani a dvě polské pobočky, ve Varšavě a nově otevřená v Poznani.
Další prodejny se nachází v Irsku, Spojeném království, Španělsku, Portugalsku, Německu, Nizozemsku, Belgii, Rakousku, Francii, Spojených státech a Itálii. Společnost zaměstnává více jak 70 tisíc lidí.