Sorry, nic nedostanete. Reebok ruší Čechům až příliš levné objednávky

  9:22
Přestože se firma Reebok oficiálně ke zpackané slevové akci na svých stránkách, kde místo eur uvedla ceny v českých korunách, nevyjádřila, zákazníci z Česka, kteří si výrazně zlevněné zboží z jejích stránek objednali, již dostali od firmy zprávu. Zboží za uvedené ceny nedostanou, firma se omluvila za chybu.
Reebok

Reebok | foto: Shutterstock

„Děkujeme vám za objednávku u značky Reebok. Je nám však velice líto, že Vás musíme informovat o tom, že Vaše objednávka byla zrušena kvůli technické chybě během procesu objednávání,“ píše se ve zprávě zákazníkům.

Firma se dále omlouvá, že něco podobného nezamýšlela a zákazníkům nechtěla způsobil žádné nepříjemnosti. Dále se ve zprávě vyjadřuje k platebním metodám a politice vrácení peněz.

„Pokud již Vaše platba proběhla, vrátíme Vám plnou částku podle platební metody, jakou jste zvolili. Vrácení peněz proběhne obvykle 5–7 dní podle platební metody, jakou jste zvolili.“

Nakonec se společnost ve své zprávě loučí a těší se na zákazníky během příštím nákupu.

Promarněná marketingová šance?

Přestože už v minulých dnech mnozí zákazníci Reeboku domnívali, že podobnou chybu mohla firma marketingově přetavit ve vlastní prospěch, zpráva o zrušení objednávky svědčí spíše o opaku.

„Tohle může být pro Reebok nejlevnější marketingová cesta, jak si udělat jméno na evropském kontinentu. Lidi si to nakoupí, stane se z toho virál nejen u nás. Reebok vyprázdní sklady, odepíše výrobní náklady a v přepočtu na dolary to vyjde, jako roční fee jednoho Brand athlete,“ podotkl další z uživatelů. Post doplnil snímkem lidí z Mostecké ulice, kteří jsou všichni oblečení ve značce Reebok.

„Tak dobrý marketingový tah to mohl být a stejnak to po*rali, teď jsem si na 100 % jistý, že si od vás v životě nic nekoupím. Na českém trhu jste mrtví,“ napsal na sociální síti X uživatel s přezdívkou Lad.

Další zákazníci se pozastavují nad tím, že firma u zpackaných objednávek nenabídla ani minimální slevu. „Ani desetiprocentní slevu k tomu nehodili…,“ dodal jeden zákazník a připojil vyfocenou zprávu o zrušené objednávce.

Omluvný dopis Reeboku zákazníkům

Spíše než nezaslané zboží však některé uživatele sociálních sítích mrzí jiná věc: „Reebok dneska všem hromadně začal rušit objednávky. Dalo se to čekat a bohužel nevznikne nový „Adidas“ Čechů,“ uzavřel.

Jak měl Reebok podle vás na „příliš levné objednávky“ reagovat?

celkem hlasů: 8171
Hlasování skončiloČtenáři hlasovali do 0:00 úterý 17. června 2025. Anketa je uzavřena.
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.