Diskuze
Řetězcům se nedaří krotit slevy. Nejvíc promují cukr a rum, říká expert
Děkujeme za pochopení.
Ta čeština dostává na p...l. "Z potravin jsou nejvíc promované", ani nevím, kde je vysoká pro potraviny.
Ať vyhází nepotřebný a drahý management a zboží zlevní dlouhodobě. Pak se jim vytvoří věrná klientela.
K. Jež
Jsme město cca 15 000 obyv i s přidruženými obcemi. Na ploše cca 800 x 500 m tu máme Billu, Lidl, Tesco, Albert, Penny, Hrušku. Do Makra 15 km. Billa to tedy už zabalila :) Chudáci důchodci lítají s vozíčkama mezi nimi. Mám známého jehož rodiče rozbíjejí ztvrdlý cukr kladivem, neb jim megalevné zásoby ztvrdly :::)))) Výsledek je ten, že jezdím pro jabka 30 km, pro uzeniny a maso 30 km, abych vůbec sehnal něco poživatelného, protože v těch řetězcích prodávají šity z umělé hmoty a navíc povětšinou smradlavé, protože se jim to málo točí. Můžou si za to sami.
Jestli to není tím, že cukr ani rum se nekazí. Vzhledem k věku a pohlaví analytika mě nepřekvapuje to myšlení, ovlivněné zejména "nadnárodní" firmou, kde pracuje. Jestli se tedy jedná o myšlení ...
Kupní síla českého spotřebitele vás, pane analytiku, nijak nezajímá. Chování spotřebitele nejvíce závisí na ní. Jednoduše-nemůže si koupit, na co nemá. Především proto čeká na všechny možné slevové akce. Cesta trvalé devalvace koruny způsobuje, že se tato kupní síla trvale snižuje. Žádný problém, že? Devalvujeme korunu ještě více, kupujete levné zboží. Na kolik se ji chystáte devalvovat teď?Nic jiného, než příprava na ni celý článek není.