Úterý 3. prosince 2024, svátek má Svatoslav
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Lidovky.cz

Ekonomika

Rozvozci potravin nestíhají, kapacity budou po svátcích

Kurýr společnosti Rohlik.cz. foto: Rohlik.cz

Praha - Internetoví prodejci potravin Košík.cz a Rohlík.cz jsou zahlceni objednávkami před Štědrým dnem. Volné kapacity budou mít až po svátcích, částečně bude možnost si dovoz objednat na svatého Štěpána. Zástupci firem to sdělili v pondělí.
  14:53

„Poptávka po on-line nakupování na Rohlik.cz je v současné době několikanásobně větší, než nám umožňují naše kapacity,“ sdělil komerční ředitel Rohlík.cz Olin Novák. Firma měla s rozvozem problémy v pátek, zákazníkům se omluvila a nabídla jim až 500korunovou kompenzaci.

Firma Rohlik.cz před Vánoci nestačí plnit objednávky, některé byly zrušeny nebo výrazně opožděny

Dnes firma rozváží do půlnoci a v úterý do 14 hodin. „Zájem je však natolik enormní, že jsou všechny hodinové termíny zamluvené. Volná místa jsme nabídli přednostně našim prémiovým zákazníkům,“ dodal Novák.

Na 1. svátek vánoční má firma volno, rozvážet bude od čtvrtka 26. prosince od 6:30 do 22:00. „Také na tento den registrujeme mnoho objednávek, ale některá místa tam jsou ještě volná,“ dodal Novák.

Vyprodané kapacity má také Košík.cz, podle výkonného ředitele Tomáše Jeřábka by bylo nezodpovědné přijímat nové objednávky. „Tisícovky již objednaných nákupů vozíme dnes a zítra do 14 hodin,“ dodal. Nejbližší volné termíny pro nové nákupy jsou na druhý svátek vánoční. Firma 25. prosince nedoručuje.

Rohlik.cz spustil ojedinělý test. Zákazníci se dozví, kolik ušetřili času, kilometrů či emisí

S problémy se společnost potýkala v neděli, dnes je situace klidnější. „Zpoždění sice na některých trasách - především regionálních - dopoledne přetrvávalo, ale většinou je do 120 minut, od poledne jezdíme na většině tras včas. Zákazníky, kterých se to týká, informujeme pomocí SMS,“ doplnil.

Zpoždění je podle něj na vině kombinací mnoha faktorů, mimo jiné ji překvapila velikost nákupů. „Při takovémto vytížení, které bylo pro všechny prodejce zřejmě nejvyšší v historii českého online prodeje potravin, již nebylo možné zpoždění v průběhu dne postupně snižovat,“ uzavřel. Firma se zákazníkům omluvila a zpoždění kompenzovala kredity.

Autor:

Získejte s námi balíček italské kosmetiky pro citlivou pokožku
Získejte s námi balíček italské kosmetiky pro citlivou pokožku

Hledáte kvalitní kosmetiku šetrnou k dětské pokožce? Zapojte se do naší soutěže a vyhrajte balíček kosmetiky od italské značky Chicco, která působí...