• schránka
  • Přihlásit Můj účet

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M26a21r82t89i25n 80P77o15k33o53r54n56ý

13. 2. 2018

„A co se týká vysílané reklamy: u Rady pro reklamu si v loňském roce jeden klient stěžoval, že jde o klamavou reklamu.“

Jak Air banka obhajuje zrušení tzv.TOP3 garance slibované „napořád“? Jde o perly reklamštiny, jakoby to říkal někdo ze zlé .ční banky, od které se chtějí odlišit:

* Zde je namístě uvést, že slovo „napořád“ nelze vnímat formalisticky a absolutně ...

* Naše „napořád“ bylo v předmětné reklamě použito ve smyslu „na neurčito“, bez časového limitu.

http://airbankmuzetejimitradi.blogspot.cz/2017/05/5-rada-pro-reklamu-vysledky.html

 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J17i83r23k29a 59N12o27v95ý

13. 2. 2018

"ir Bank ukončila koncem roku spolupráci s agenturou Ogilvy, která pro vás dělala populární kampaň s tlustým bankéřem, která vás dostala do podvědomí lidí.

.

Škoda, tyto reklamy patřili k mým, několika málo, oblíbeným.

 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Více už toho není