náhledy
Škoda 1203, nejčastěji využívaná sanitka v někdejším Československu.
Autor: Wikimedia/Kenyh Cevarom
Nepříznivě byla Škoda 1203 hodnocena za slabý a přehřívající se motor, problémy s řazením, mizerné jízdní vlastnosti bez zátěže.
Autor: Wikimedia Commons/Midnight Runner
Občas se objevují repasované vozy z novovýroby, kdy dochází k výměně všech částí karosérie mezi přední a zadní poznávací značkou.
Autor: Wikimedia Commons/Ludek
V současné době se tyto vozy na českých silnicích vyskytují už jen sporadicky.
Autor: Wikimedia Commons/Ludek
Mezi klady tohoto automobilu patří velký užitný prostor a jeho variabilní využití.
Autor: Wikimedia Commons/Dezidor
Škoda 1203 se stala jedním z nejrozšířenějších malých užitkových vozidel.
Autor: Wikimedia Commons/Jiří Erben
Jde o poslední automobil značky Škoda klasické koncepce - motor s převodovkou vpředu a pohon zadních kol.
Autor: Wikimedia Commons
Škoda 1203 jako sanitní vozidlo v Olomouci.
Autor: Wikimedia Commons
Škoda 1203 (lidově zvaná „dvanáctsettrojka“) je první a dosud jediný československý sériově vyráběný malý užitkový automobil se samonosnou bezkapotovou karosérií.
Autor: Wikimedia/Alofok
Škoda 1203 jako pohřební vůz. Auto mělo redukční převodovku, která uměla jízdu krokem v pohřebním průvodu.
Autor: Wikimedia.org
První Škoda 1203 vyjela z Automobilového závodu Vrchlabí v roce 1968.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA