náhledy
Ale jeho zvuk je vcelku příjemný a má ze všech tří testovaných verzí nejplynulejší nástup výkonu.
Autor: Škoda Auto
Krásně hladce pak působí čtyřválec 1.5 TSI, který ale překvapivě po překročení zhruba tří tisíc otáček za minutu působí ze všech agregátů nejhlasitějším dojmem.
Autor: Škoda Auto
Dobře se podařilo i odhlučnění turbodieselu, který neduní a nepřenáší vibrace.
Autor: Škoda Auto
V souvislosti s komfortem musíme zmínit i odhlučnění novinky.
Autor: Škoda Auto
Ilustrační foto.
Autor: Škoda Auto
I když řidič doslova „vletí“ kolem do nečekané díry, neozve se žádná obří rána.
Autor: Škoda Auto
Zvýšení podvozku a těžiště auta totiž často výrobci kompenzují tuhým naladěním pružin a tlumičů, k tomu ještě komfort snižují často velká dodávaná kola.
Autor: Škoda Auto
podvozek zvládá nerovnosti filtrovat velmi jemně a karoq se na nich příjemně zhoupne.
Autor: Škoda Auto
I když na Sicílii během testů hodně foukalo, auto jednak nevykazovalo větší citlivost na boční vítr a velmi dobré je i utlumení aerodynamického hluku.
Autor: Škoda Auto