Diskuse k článku: Daně podle Babiše jsou krokem zpět a ohrožení podnikatelů, míní Kalousek

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 54
  • Poslední: 23.4.2014 14:10
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
J. Frgalova 27.3.2014 15:33

superhrubá mzda

doufám, že nezapomenou, co následovalo u živnostníků ohledně superhrubé mzdy. A tím je zákaz dávání do nákladů zaplacené zdravotní a soc. pojištění ( cca.průměrně to činí 100 tis kč ročně u běžného živnostníka).

Nyní pokud zruší superhrubou mzdu, pak by logicky! měla následovat i možnost si dávat pojistné do nákladů. Když už, tak už.

J. Kotulán 19.3.2014 18:13

Kalousku sklapni

Kalousek dosáhl nižšího schodku rozpočtu za cenu omezení investic a zvýšením daní. Takže žádná reforma se nekonala a následky jeho hospodaření ponese tato vláda.

P. Hájek 16.4.2014 16:50

Re: Kalousku sklapni

Ano, tato vláda má připravené konsolidované veřejné finance, nejméně zvýšené zadlužení na hlavu z okolních států (2008-2012), jednu z nejmenších nezaměstnaností v regionu - můžou se tedy pustit do rozdávání a investování....

W. Wexlo 19.3.2014 13:48

Kalousku jdi radši napsat dopis do Brusele

o sankcích vůči Rusku a na české finance se vys*er ,ty diletante. Vím,že jsi jako nejlepší minstr financí býv. východního bloku dostal cenu,ale že to bylo ocenění za to,že jsi jako 5.kolona v naší zemi zajistil prudké zvýšení státního dluhu a tak tě sionisté s globálního finančního sektoru ocenili,ví už asi málokdo. Stejně jako Singer. Nikdo nikdy nedostal a nedostane cenu z "venku" za to,že skvěle hájí domácí zájmy to je proti logice.

J. Zima 19.3.2014 16:08

Re: Kalousku jdi radši napsat dopis do Brusele

Jo světové židovstvo za všechno může. To už tady bylo. Necuká vám občas pravá ruka jakoby se chtěla vymrštit vzhůru?

P. Hájek 16.4.2014 16:38

Re: Kalousku jdi radši napsat dopis do Brusele

Naprostý blábol. Gratuluji annonyme. Jste vítěz dnešního dne.

J. Čáp 19.3.2014 12:57

Kalousek míní

Proč ještě může pan Kalousek něco mínit, po všech těch nehorázně úspěšných opatřeních pro blaho občana tohoto státu? Kéž by Boží mlýny alespoň občas mlely trochu rychleji!

-. Zip 19.3.2014 13:33

Re: Kalousek míní

Slyšel jste někdy o svobodě slova?

A za další - Kalousek sice udělal spoustu kiksů, ale udělal taky dost dobrého. A když nic, ta minimálně ví, jak se počítají daně, státní rozpočet apod, tedy ví víc, než 98% občanů, tak proč by nemohl říct názor?

V. Hák 20.3.2014 12:57

Re: Kalousek míní

souhlas

V. Mlich 19.3.2014 12:32

Jednodušší systém daní

Jednodušší systém daní - to je to, co chce Babiš nejméně. Čím víc sazeb, tím větší chaos, tím víc prostoru pro spekulace a "optimalizace". A v tom vyhlášení ministerstva je ještě jedna jobovka, kterou Kalousek nezmínil: Babišův odpor k jednomu inkasnímu místu. Bylo by to další zprůhlednění a konec mnohých spekulací, to přece nemůže připustit. Představte si tu hrůzu, že by místo současných 6 vyměřovacích základů lidi měli na výplatní pásce jen JEDEN! Vždyť by někteří mohli i pochopit, jak je stát okrádá!

V. Mlich 19.3.2014 12:37

Superhrubá mzda

Zrušit by se měla spíš hrubá mzda, která nenese žádnou informaci, zůstat by měla jen ta superhrubá, aby člověk viděl, kolik skutečně vydělá, a kolik mu z toho vezme stát. Jenže z toho má Babiš taky hrůzu, daně se platí líp, když si člověk myslí, že jeho výdělek je jen hrubá mzda.

R. Tichý 19.3.2014 13:08

Re: Superhrubá mzda

Souhlas. A ještě by se měl ten rozdíl mezi superhrubou a čistou na výplatní pásku tisknout výrazně, aby si toho všimli i milovníci sociální spravedlnosti.

-. Zip 19.3.2014 13:32

Re: Superhrubá mzda

+1

Z. Ležatka 19.3.2014 18:13

„aby člověk viděl, kolik skutečně vydělá“

Vaše přání by mohla splnit LDP, aplikovaná na všechny příjmy.  Jedná se o systém jednotné správy daní a dotací se dvěma parametry. Více na    http://jdem.cz/36w47

P. Balcar 19.3.2014 12:45

Jednotné inkasní místo je předvolebním leitmotivem

Jednotné inkasní místo je předvolebním leitmotivem stejně jako snižování daní, nezavádění nových daní, štíhlý stát ... a co z toho Kalousek & boys realizovat? Zvýšení daní, nové daně, nová agenda vyvolávající potřebu dalších stovek a tisíců nových úředníků.

Odložení o rok není až takovou novinkou. Raději odložit o další rok a pořádně legislativně připravit a vysoutěžit realizátora s dostatečnými lhůtami na odvolávání neúspěšných konkurentů i odladění systémů, než řešit turbulence v rušených smlouvách, překotné zaváděných neodladěných systémů vytvářených za pochodu jako na ÚP nebo naprosté výpadky funkcionality jako u registru vozidel.

P. Hájek 16.4.2014 16:46

Re: Jednotné inkasní místo je předvolebním leitmotivem

JIM B Y L O předvolebním motivem a realizováno bylo - platit mělo od začátku příštího roku (to už by byl plánovaný schodek max 70 mld mimochodem). Jinak povedlo se toho dost, ale to nejvýznamnější, je konsolidace veřejných financí. A když se podíváte na to o kolik zadlužily okolní státy svého občana na hlavu v letech 2008-2012 a o okolik náš stát, měl byste Kalouskovi napsat omluvný dopis...

P. Balcar 16.4.2014 17:26

Jednotné inkasní místo je předvolebním leitmotivem

Kdyby bývala byla koalce nebyla byla padla, tak by bývalo bylo jednotné inkasní místo realizováno. Děláte si srandu? Asi jako když Kalousek před volbama mlel jak kafemlejnek o Drábkovi, že to byl dobrý hospodář?! Bor.del ve vyplácení dávek, zkorupované a zrušené zakázky, nekontrolovaný nárůst vyplácených dávek o miliardu a ten kuní xicht ještě říká jak ušetřil!

Kalouskovi leda tak naplivat do xichtu, protože jsem ho málem volil. Omluvný dopis? Jestli ho chce, tak ať si ho vysoudí, protože po tom neplnění předvolebních slibů jsem totiž naprosto v klidu a přímo zde píši: Kalousek je lhář a podvodník!!!

P. Hájek 16.4.2014 18:11

Re: Jednotné inkasní místo je předvolebním leitmotivem

Nedělám si srandu, čemu nerozumíte? Jen jsem se Vám (asi marně) snažil naznačit, že nepíšete pravdu. To, že se JIM nebude realizovat je práce Babiše nikoliv chyba Kalouska, jestli to nechápete, je mi líto. Za co máte napsat omluvný dopis jsem Vám napsal, že na to nereagujete a píšete zase o něčem dalším, to jsem tak trochu čekal... Byla to nadsázka, Kalousek po Vás jistě omluvu chtít nebude, on má pro podobné výkřiky pochopení... Ale ještě jednou pro Vás: děkovat mu můžete zejména za to, že nezadlužil v krizových letech 08-12, na hlavu naší republiku, tak jako ostatní státy, při pochybném honu za % růstu HDP.

P. Balcar 16.4.2014 18:56

Re: Jednotné inkasní místo je předvolebním leitmotivem

Zajímavé jak si každý lhář a podvodník myslí, že by mu měli za jeho "dobrodiní" ostatní ještě děkovat. Typická porucha osobnosti mezi politiky. Za neúspěchy můžou okolnosti nebo někdo jiný a pokud je náhodou v jejich funkčním období konjunktura, tak je potřeba ji vydávat za úspěch. Vlastně pokud něco nepodělali, tak je to opravdu úspěch.

Proč jsem psal o jiném tématu? Protože jedno pseudopravicové sjednocení a optimalizaci roztříštěnosti ve státní správě předvedl právě kolega z TOP09 pan Drábek a Kalousek ho hodnotí jako dobrého hospodáře. I když je to v příkrém rozporu s každodenní realitou Úřadů práce, které se musely s jeho dobrodiním potýkat a ještě roky budou, dělat přesčasy, nabírat nové úředníky. V lednu hlásili, že jim chybí 1200 úředníků na kontrolu vyplácených dávek. Což byla agenda, kterou dělaly sociálky na obecních úřadech.

Jak by potom asi vypadala realizace jednotného inkasního místa v podání pána Kalouska? Další horor ve státní správě a další zkorumpované zakázky?

P. Hájek 17.4.2014 10:34

Re: Jednotné inkasní místo je předvolebním leitmotivem

Jaká konjunktura? Nepletou se Vám příspěvky? Jste si jistý, že je správně vkládáte? No tak tohle nemá smysl, jste jak kafe mlejnek. To důležité co Vám píši necháváte bez komentáře (proč asi?) a jedete si svou. Tak se z toho Drábka třeba uduste... Pro mě je težké hodnotit něčí práci, kterou dotyčný nemohl dodělat... Ale to už je na jinou diskuzi.

P. Balcar 17.4.2014 14:14

Jednotné inkasní místo je předvolebním leitmotivem

Politici obecně, nezávisle na straně. Stačí si vzpomenout na všeuměla Paroubka jak se dmul, že za jeho úřadování šla ekonomika nahoru.

Drábek svoji práci dokončil a je to hrůza. Zkorumpované IT zakázky, zrušená nesoutěžená zakázka, chaos ve výpatách a kontrole vypláceného, zrušená nezákoná sKarta. A přesto ho místopředseda strany Kalousek hodnotí jako dobrého hospodáře!

Pokud nerozumíte větě s otazníkem, pak je to opravdu marné.

A nemějte obavu z takových šmejdů mi nezaskočí, ale na fórech jejich fanošky budu s chutí vracet do reality.

P. Hájek 17.4.2014 15:19

Re: Jednotné inkasní místo je předvolebním leitmotivem

No nic ke Kalouskovi a k jeho úspěšné práci na MF mi nic neřeknete, zřejmě tedy se mnou souhlasíte. To jsem rád.. Já bohužel nemohu souhlasit s Vámi, v hodnocení Drábka. Všechny Vaše úvahy, dojmy a přání jsou zcela mimo hned od začátku. Drábek svou práci  n e d o k o n č i l nebylo mu to umožněno. Oproti tomu pravdou, že úspory za rok 2012 v kapitole MPSV byly cca 10 mld - to je fakt nikoliv dojem.

P. Balcar 17.4.2014 15:45

Jednotné inkasní místo je předvolebním leitmotivem

Kalousek JIM nedokončil za tři roky v úřadu, protože měl jiné priority - církevní restituce a pseudopravicovou reformu výplaty dávek s daňovým balíčke. Pokud mohl ulehčit daňovým poplatníkům byrokracii, tak to bylo odsunuto až na konec volebního období. Zato dodanil pracující důchodce, asi aby je motivoval k nižší zaměstnanosti nebo práci na černo, zvedl stávající daně. Ó jak pravicové!

To jsem rád, že ani Drábek nemohl dokončit všechno co zamýšlel, protože to co předvedl byl horor. Zákony odporující jiným zákonům, dealování údajů o příjemcích dávek mimo systém státní správy, ... . Úspory v čem?

Nesouhlasit si můžete jak chcete, ale výmluvami realitu nezměníte.

P. Hájek 17.4.2014 16:04

Re: Jednotné inkasní místo je předvolebním leitmotivem

Vidím, že dojmů a úvah jste plný, bohužel faktů prázdný. Vidím jeden otazník: úspory v chodu MPSV, blížeji viz státní závěrečný účet za rok 2012. O jakých výmluvách mluvíte? Pohádky, bajky, úvahy, přání, polopravdy která zhusta předkládáte není potřeba vymlouvat. Příklad: Zato dodanil pracující důchodce, asi aby je motivoval k nižší zaměstnanosti nebo práci na černo - typický blábol/úvaha. Realita: jeden z mnoha dílčích úsporných opatření, které vedlo, k tomu, že současná vláda má konsolidované finance, a že jsme se na hlavu zadlužili nejméně ze všech okolních států. Kdybyste našel nějaký fakt, kterým byste mi ty moje chtěl vyvrátit tak napište, nerad žiji v bludu. Žlučovité dojmy si nechte.

P. Balcar 17.4.2014 17:33

Pseudopravicová reforma v číslech

Odkazujete se do 720 stránkového dokumentu. To opakujete tvrzení páně Drábka, které dává v rozhovorech a které vyvěsila TOP09, ale kde je realita?

NKÚ konstatoval nehospodárnost při zavádění nového ITC 2 miliardy.

UOHS zakázky sovisející s novým systémem vyplácení dávek zrušil a úředníci se s radostí vrátili k dřívějšímu systému, kde jim trvá zadavání údajů o klientovi 1/4 času.

Báchorky si nechte na oblbování voličů, kteří to topákům ještě žerou!

P. Hájek 17.4.2014 19:05

Re: Pseudopravicová reforma v číslech

Děkuji, sice jsme skončili u Drábka, na kterého jsem nereagoval, ale tentokrát jste konkrétní - díky za to. ad1 Není sebemenší důvod Drábkovi nevěřit, už proto, že pokud by to nebyla pravda tak je sebevrah a už by to dávno tu lež někdo vyšťoural. N i k d o  jeho tvrzení nezpochybnil. ad2a3 nehospodárnost ve výši 2 mld - nezastává se Drábka absolutně, zřejmě se leccos dalo udělat lépe, ale 10 mld celkově uspořil, tak co. Zastávám se minulé vlády jako celku.

P. Balcar 17.4.2014 20:12

Pseudopravicová reforma v číslech

Drábek působí hlavně jako naprosto nedůvěryhodný psychopat. Vedle něj místopředseda a v neposlední řadě předseda, který tak u mne ztratil veškerý kredit.

Minulá vláda jako celek byla adhoc koalice k prosazení církevních restitucí - po použití zahodit.

P. Hájek 18.4.2014 8:55

Re: Pseudopravicová reforma v číslech

Tak to je věc názoru: pro mě byly ministři Dránek i třeba Heger jedni z nejvěrohodnějších. Církevní restituce: no konečně se našla vláda, která na to měla koule. Víte, že se jednalo v naší krátké historii o zřejmě nepracovitější vládu? Přes všechny skandály, kterými prošla:Církevní restituce, uvolnění policie v možnosti vyšetřování

i na úrovni politiky, průběžné snižování schodku, úspory na ministerstvech,

důchodová reforma (byť je na ní ještě dost k vylepšování),zavedení nadstandardů ve zdravotnictví (forma  dle ÚS musí být opravena, ale jinak proti nim nic nemá).Lepší systém rozdělování rodičovské (projekt S-karet však do toho vnesl kyselou pachuť),  Dosáhli jsme úspor v sociálním systému a přitom máme nejnižší míru ohrožení chudobou v celé EU, zpřísnění postoje k neplatičům nájemného a pořádkových pokud, podmínění vydávání části sociálních dávekškolní docházkou dětí, znemožnění státních výběrových řízení s jediným uchazečem. To vše v době docela náročné mezinárodní situace.

P. Balcar 18.4.2014 9:12

Heger z druhé strany

Ano pánové budí na obrazovce až úctyhodný dojem, dokud se nezačne posuzuvat korespondence slov s činy a realitou.

Hegrovy se podařilo na úrovni vyhlášky naprosto sabotovat zákon o léčebné marihuaně:

http://www.ceskapozice.cz/byznys/podnikani-trhy/lecebne-konopi-v-cesku-vsechno-spatne

P. Hájek 18.4.2014 9:44

Re: Heger z druhé strany

Hmmm tak to je vážné... Pokuste si uvědomit, že to je jen střípek, to najdete na každého kdykoliv cokoliv, všechno se dá zpochybnit, dehonestovat, poplivat. Výsledky, ale nabývají za všemi. Nikdo se nezavděčí všem.....