Diskuse k článku: Klaus vetoval reformu penzí, ministr Drábek tomu nerozumí

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 30
  • Poslední: 25.9.2012 9:28
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
I. Kudrnová 24.9.2012 23:32

Ministr Drábek tomu nerozumí?

Bodejť by rozuměl, jsou to všechno rychlokvašky. Pánové z TOP 09 se rozhodli, že nám  ukážou, jak se to má dělat s námi Čechy, pěkně všechno řešit  rozkazy, příkazy, ostatní lidi a strany okamžitě napadat. Žádné diskuze. Oni to ví všechno nejlíp a teď nám to ukážou. Tak mi to připadá, jak na vojně kuchaře dělali zedníci a kuchaři dělali písaře. A  tady je to taky, ekonomikou a finance řídí chemik. Ministerstvo zdravotnictví řídí doktor, a ne ekonom. Ministr Drábek byl zvolen 2010 poslancem a hned ministrem.To je kariéra a okamžitě nám  ukáže,  jak se to s námi Čechy musí.  Žádná diskuze, oni budou  nařizovat a  my podle nich poslouchat. Předtím pracoval jen v úřednických funkcích u Hospodářské komory. O panu  Swarzenbergovi ani  nemluvím. Ten nás zastupuje ve světě. Není ani vyučen, dokončené vzdělání nemá žádné. Ale nás napadat také umí.

Pan prezident Klaus má pravdu, nejedná se o nějakou podřadnou věc. Doufám, že až budou poslanci zase projednávat tyto zákony, co nám takhle kazí život, tak si budou pamatovat, že si všechny zákony  musí   p o ř á d n ě  přečíst  a spočítat co to přinese dobrého nebo špatného pro nás všechny.

H. Čech 24.9.2012 13:15

DŮCHODOVÁ REFORMA

http://davky.blogspot.cz/

F. Eliáš 24.9.2012 12:50

Všechny reformy jsou špatné

My jsme se vyvíjeli po drobných krůčcích. Žádnými reformami. Nutnost reformy dává najevo, že se něco dělalo špatně. A čí vinou? Těch samých lemplů, kteří chystají reformu

F. Eliáš 24.9.2012 12:47

Jsem rád,

že aspoň jeden člověk u nás myslí. Ale oni ho poslanci přehlasují.

j. kříž 24.9.2012 12:40

to že je celá reforma nesmyslná nevidí jen klaus

na to člověk nemusí bejt ekonom aby tu českou bramboračku měl prokouknutou jediný co lidi zajistí na stáří je to co maj pod zadkem v realitách a zlatě  a né pumpování peněz do nějakejch fondů kalousek a celá ta zlodějská parta jen kouká jak z lidí pod jakoukoliv záminkou a zákonem vymáčknout pokud možno co nejvíc peněz

K. Berka 24.9.2012 12:28

Souhlasím s nutností penzijní reformy.

Nesouhlasím s její podobou a načasováním. Potud se s presidentem shodnu. Nicméně v jeho konání, tak jako mnohokrát, zvítězil osobní mocenský zájem nad státnickým.

Jeho sdělení občanům pro časy příští zní "opozice je hloupá, vláda je hloupá, jen já jsem letadlo!"

F. Eliáš 24.9.2012 12:48

Re: Souhlasím s nutností penzijní reformy.

Klaus má mocenský zájem? Jakou moc chce získat?

K. Berka 24.9.2012 16:08

Počkejte si do jara 2013

M. Jobánková 25.9.2012 9:28

Re: Souhlasím s nutností penzijní reformy.

Nečas je v područí TOPky a to se hradnímu pánovi nezamlouvá, proto je tlačen k demisi, ale žádné předdčasné volby. Premierem by mohl být jmenován Kuba, který má dobře našlápnuto k předsednicttví partaje a možná je i schopný pohnout s předvolebními preferencemi ODS v tom  zbývajícím čase roku a třičtvtě.

Aspoň za pokus to stojí.  :-)

K. Podhajský 24.9.2012 12:55

Re: Souhlasím s nutností penzijní reformy.

Když už je tím "LETADLEM" tak proč už někam a hodně daleko neodlítne? včera bylo pozdě.

V odletu mu nikdo nebrání, ale s přistáním už to může být o chlup horší. Ono totiž každé "letadlo" musí mít povolení na letišti přistát. A to je jeden z důvodů proč "letadlo" potažmo Mr. Klaus neodletí, škoda.....!

P. Pruner 24.9.2012 12:27

základní opatření dohodou

Zásadní opatření, která se týkají většiny národa na mnoho let dopředu by se měla přijímat po dohodě všech hlavních politických stran.

Je směšné, když se něco prohlasuje ve sněmovně minimální většinou a po dalších volbách to jiná většina změní či úplně zkanalizuje. Mezitím zbytečně uběhne čas pro reformy.

Současná vláda vše protlačuje hlasy ODS+TOP09 s podporou pochybné LIDEM. Povolební většinu vzdala jen aby jí prošla opatření ke kterým nedostala mandát voličů - protože obě strany mají méně než 100hlasů.

K. Berka 24.9.2012 12:36

Petr Nečas říká něco v pondělí a něco jiného ve středu

http://www.lidovky.cz/petr-necas-couvl-z-podminky-pro-karolinu-peake-prehled-vyroku-o-ziskani-poslancu-k-podpore-vlady-imc-/ln_domov.asp?c=A120423_213029_ln_domov_mev

F. Vejr 24.9.2012 12:25

Když se v parlamentu handluje, tak hodně zákonů nemůže být d

To, že chodí z parlamentu takovéto nedomyšlené a podobné zákony, ukazuje na nesourodost a nekvalitu poslanců a jen díky Klausovi se ještě něco zachrání. Takovéto parlamenty jako je náš chrlí současný volební zákon. Tyto vlády mě připomínají pouze slepence. Ten je třeba z gruntu změnit ve většinový volební zákon a podstatně snížit byrokratickou zátěž. Dobře to píše Orlík.

V. Grycz 24.9.2012 12:12

,,Nadávat,,

někomu do d ebilů se nevyplácí. Jinak souhlas. Nemožnost vystoupit z fondu co mizerně hospodaří je hrůza.

J. Studničná 24.9.2012 11:32

Dobře udělal.

Vždyť je to podvod. Kalousek předstírá, že ví, co bude za 10, 20 či 30 let. 

 Co bude s měnami, co s EU, co udělá Čína, kde bude USA s dolarem, to všechno Kalousek předem ví. Jako jediný na světě.

S. Ševeček 24.9.2012 11:16

Pan President se -

na rozdíl od tzv. ochránců slabých, za které se vydávají komunisti a socialisti - postavil na ochranu slabých a obyčejných. Tyto "drobnosti" mu v budoucnu nikdo nezapře.

V originále: http://www.klaus.cz/clanky/3192

Fakt nemůže znovu kandidovat? Škoda.

A. Špronglová 24.9.2012 11:48

Re: Pan President se -

Jistě, zbývá se ještě zeptat co doopravdy bylo motivem jeho rozhodnutí. Na základě dlouhodobých pozorování učinil tak z pouho pouhé politické vypočítavosti udělat se hezkým jakaždý jiný farizej. Tvrzení, že se postavil na ochranu slabých a obyčejných ustojí jen pod podmínkoiu formálně, nic ho to nestojí a u výše zmiňovaných "slabých a obyčejných" tedy "neúspěšných" populisticky zaboduje, což potřebuje pro svojí další "hvězdnou" kariéru, kterou důchod určitě nebude. Tvrdím, že vnitřně touto vrstvou lidi bytostně opovrhuje.

S. Ševeček 24.9.2012 13:01

Re: Pan President se -

Vážená paní Špronglová, troufám si říci, že panu Profesorovi už v žádném případě ani nemusí jít o populismus. Má to za pár. A další jeho politická kariéra bude mimo dosah českých vohnoutů, zmerdů a chomoutů.

(zkuste změnit úhel svého pohledu)

V. Machciník 24.9.2012 11:15

Dědkovi Tuneláři končí období

tak vetuje hlava nehlava.....co dělal ten všeználek, když se prosadil jeden paskvil za druhým od začátku jeho funkce ? Vždyť co zákon, to paskvil. Teď chce odejít tzv. jako bojovník za občana, zmetek prolhaný.

J. Rys 24.9.2012 11:25

Re: Dědkovi Tuneláři končí období

Ulevil sis? A pohoda co?

Něco k věci by nebylo?

V. Machciník 24.9.2012 11:43

Re: Dědkovi Tuneláři končí období

Jeho veto má stejnou váhu, jako kdybych to vetoval já. Když to budou chtít schválit ve sněmovně, tak si to schválí a ten šašek s tím nic neudělá. Jenom hraje divadýlko pro takové lidi jako jsi ty, co mají pamět v řádu týdnu dozadu.

J. Orlík 24.9.2012 12:00

Re: Dědkovi Tuneláři končí období

Je vidět, že diskutuješ bez jakékoli znalosti legislatívního procesu. Ty jsi jen takový ubožáček. Jinak bys nemohl napsat tuto hovadinu, že si to poslanci zase schválí. Mohl bys vědět, když nic jiného, že když se schvaluje zákon, může být schválen, je-li přítomna alespoň třetina poslanců a pro přijetí se vyjádřila nadploviční většina přítomných poslanců. Po prezidentském vetu musí zákon schválit nadploviční většina všech poslanců. A to je podstatný rozdíl. Například Výclav Havel, v jeho prvním funkčním období, vetoval zákon 9x. Z toho ho jen 5x sněmovna přehlasovala. A jestli je tu někdo šašek, tak jsi to ty. A pěkně tupý navíc.

V. Machciník 24.9.2012 12:12

Re: Dědkovi Tuneláři končí období

Hoj chytrolíne, pak ti to připomenu, jo zdravím tě taky ubožáčku.

J. Orlík 24.9.2012 11:45

Re: Dědkovi Tuneláři končí období

Lidé, jako jste vy, by neměli do koho píchnout, kdyby neexistoval Václav Klaus. O vaší úrovni něco signalizují vaše slova. To totiž není ani názor k tématu, to je jen plivnutí žluče na někoho, kdo to myslí s národem dobře. Vy nemáte ani tušení, o čem dané téma je. Vy sem vlezete vždy jen, abyste z někoho udělal vola. Naštěstí ho uděláte z někoho jen před tupci vašeho ražení. Komu to jen trochu myslí, ví, že má VK opět pravdu.

V. Machciník 24.9.2012 12:00

Re: Dědkovi Tuneláři končí období

Ty musíš být Jákl, nebo nějaký pricmrdávač z jeho suity. Jinak to není možné.

V. Novák 24.9.2012 13:51

Jo, blbec jako vy samozřejmě nedokáže pochopit

nic, co ho přesahuje. Už toho nechte - s každým příspěvkem jen dokazujete svou blbost víc a víc.

K. Berka 24.9.2012 12:45

Václav Klaus má pravdu. ALE.

Jeho motiv není odborný, ale čistě politický. Jeho cíle jsou všelijaké, jen ne blaho národa. Tupec jste vy. Normálně nikoho neurážím, jen používám vaši munici.

A. Holík 24.9.2012 11:06

Jojo

Doporucuji si to vyjadreni Klause precist. Protoze je perfektni. Strucne a k veci.

Pres vsechny vyhrady, ktere lze ke Klausovi mit, pochybuji, ze by nektery z prezidentskych kandidatu (aspon tech co maji sanci) neco podobneho udelal.

A. Novák 24.9.2012 11:02

na to, že "reforma" má startovat prakticky

na konci listopadu, je to docela vtipná zpráva :o)

R. Buršík 24.9.2012 11:02

zhdanimému rtodinné tantieny

pozornostio úpodniků pro rodinu