Diskuze
Stát zastaví 40 staveb - i obchvaty či průtahy Plzně či Brna
Děkujeme za pochopení.
Petr Fiala
Finance na stavby dálnic a silnic a jejich údržbu
Doufám, že existuje dlouhodobá finanční koncepce pro automobilové dopravní sítě a že zahrnuje i finance na následnou údržbu (střídá se u nás jaro léto podzim a hlavně zima).
Lze očekávat boj o přerozdělování státních příjmů, lze očekávat požadavky krajů.
Nejezdí se jen z a do Prahy.
Skanska, coby nadstátní firma, má určitě eminentní zájem, aby vystavěla všechny stavby v ČR jen ona, má však omezené technologické zdroje, takže se nedivme časovým průtahům staveb.
Doufám, že je technicky i ekonomicky optimalizována veškerá doprava v ČR v souladu s budoucími požadavky ČR i státůokolo nás.
nesher
dobré téma
Tohle je dobré téma pro nadcházející volby. Lidé by si měli rozmyslet zda chtějí ročně vydat přes 550 mld. Kč na "sociální" záležitosti a nebo část z těch peněz použít na dopravní infrastrukturu. Co je pro budoucnost důležitější? Pás stovek navíc pro socky, nebo nové dálnice a železnice?
Ada
Teď tě třicetikoruňáci sežerou zaživa...
a zahrnou sobotko-prasečkářskými zvratky...
ateista
hlavně ať se dostaví všechna golfová hřistě
se státní či obecní úřastí!!! To hlavně.
Ada
Je fakt, že na golfu se nelze tak krásně vyřvat jako...
na čutané. Ani tolik píva a párků se tam nedá vychlastat a sežrat. Nehledě na to, že se na něj nejezdí vlaky, kde se tak krásně rozbíjejí okna...
Helmuth
Posbírat sociálky
a bude i na olympiádu.Věčný socky jen natahujou paprče a válej se na báchoře.neplatil bych jim ani zdravotní a sociální pojištění.Ať chcípnou.Jen u nás co jich je ,s prací přestali v roce 1990 a ve svém duchu vychovali svoje děti.
Jarmil
Lůza skuhrá kvůli 30 Kč a stát by měl solit stamiliardy
Kde by je vzal? Lůza na daních státu nic nepřinese a podnikatelé se na to vykašlou,protože se nenechají diskriminovat jenom proto, že namají v hlavách nasráno jako socani nebo odboráři s komunistama.
dd
Re: Lůza skuhrá kvůli 30 Kč a stát by měl solit stamiliardy
To jsi se prasetem už narodil nebo ho z tebe udělala až svoboda a demokracie ?
krak
jo
Je tzřeba progresívní zdanění!!!!!40-50%daň z výdělků nad 15000 čistého.Proč by neměli být solidární s těmi,co vydělávají 8000.
Didi
Re: jo
40÷50% zdanění práce máme už dnes. Člověk s průměrným příjmem zaplatí na dani z příjmu, sociální a zdravotní dani celkem 42%. Jen si to hned neuvědomí, protože větší část z toho je maskována jako platby zaměstnavatele. A jelikož to co mu zbyde jako "čistá" mzda stejně utratí za zboží a služby, tak stát z toho inkasuje další daně (DPH a spotřební) takže výsledné skóre je 55% stát, 45% pracující občan.
Ivan Čapek
Zločinné spolčení
Stejně se to bude muset postavit. Zastavení staveb je výplodem chorých mozků, ideologických předsudků (populismu pseudo-liberálů a jiných rozpočtově vyrovnaných strašidel). Podle mého soudu osoby, které o to usilují, by měly být obviněny ze zločinného spolčení.
€Leon
Bez progresivních daní to nepujde
Funkční a ekonomický doravní systém je v Česku podceněn dlouhodobě již od konce války, silniční tahy se jen flikují, zatím co současný boom automobilizmu dává silnicím pořádné zabrat , řešení krize se hledat zastavením duležitých silničních staveb je nerozumné a ješté více celkovou hospodářskou krizi prohloubí -
je nutné zavést progresivní daňový systém včetné vysoké milionářské daně ( miliony přece podnikatel vydělává, ne proto aby je jeho "rozmařilé žínky vyhazovaly z okna" za Diórovy střevíce, či parfémy, ale proto aby mohl rozvíjet svoje podnikání ke kterému je nutná i dobrá dopravní obslužnost)
gg
Re: Hloupost
Vysokym zdanenim dosahnes akorat vyssi danove uniky a vubec omezeni podnikani. Dostanes do statni kasy min ne zpredtim. Cim vic penez stat dostane tim vic jich zbuhdarma utrati
Radej se zamysli proc se u nas stavi tak drahe dalnice. Ne proro ze je stavi stat?
Vladimir
Divné
Myslím, že Praha okruh potřebuje, ale už vůbec mně není jasné, k čemu má být dálnice do již. Čech ! To je docela nesmysl - jedině kvůli víkendovým cestám pražáků na své chatičky na Šumavě.
Určitě důležitější je rychlostní kom. Hradec K. - Olomouc, aby se vytvořilo paralelní spojení Morava -Praha. D1 je děs !
Navíc stavba dálnic je perfektním protikrizovým opatřením - zajistí práci mnoha firmám a lidem (kromě toho samozřejmě zajistí práci pro služby a průmysl v řetězci - stavební materiály, stroje vč. aut, ...). Jo, kdyby ti lempli hlídali líp železniční koridor, tam by se ušetřilo miliard !
sock
Re: Divné?
No, víte v Praze se rozhoduje, takže se škrtalo samozřejmě jinde, ty nejdražší stavby, tunely kolem Prahy, jsou šikovně zahrnuty do podpory eu, takže tam budou vesele lítat miliardy dál ....
ben
Praha potřebuje vnější okruh.....
Praha potřebuje vnější okruh,všechny silnice jsou zavedeny do Prahy,kde nás dusí auta která v Praze nemají vůbec co dělat.Do naprosto neobývatelných ulic jako jsou Sokolská,Legerova a další,přibývá i Veletržní do které nějaký kretén umístil další okruh.Hluk,smrad,kouř,prach už je neůnosný,když vyjedete s kočárkem,tak než dojedete do parku,tak máte dítě přiotrávené výfukovými plyny tranzitujících aut která tam nemají vůbec jet,mají objíždět Prahu po vnějším okruhu....
sock
Re: Praha potřebuje vnější okruh.....
máte samozřejmě pravdu, ale ty stesky pražáků nemusím, kdo vám brání se odstěhovat třeba do malebných jižních čech?
Ale jistě, neměla by jste standart velkoměsta, na který jste zvyklá, ale zdraví vašich dětí za to stojí, neee??
A pokud ne, a vítězí u Vás vysoký plat, středisko kultury a pod., tak tady nebečte...