náhledy
Zdi tunelu se ještě podstatně změní. Syrový beton překryje barevné modrozelené obložení.
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Z pohledu ze země je impozantní stavba mostu vlastně hotova.
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Z pohledu ze země je impozantní stavba mostu vlastně hotova. Člověka zaujmou jen dva dělníci na vysuvné plošině. Tyto nepatrné postavičky něco upravují na obřím třicet metrů vysokém pilíři.
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Dělníci pokládají při kraji mostu síť z železných drátů, které se po betonáži promění v masivní svodidla. V pozadí je portál tunelu.
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Most přes Lochkovské údolí.
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Co se skrývá uvnitř mostu? Hlavně trubky odvádějící dešťovou vodu a elektrické sítě.
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Na estakádě přes údolí Berounky má člověk pocit, že tu začnou auta jezdit už za několik týdnů.
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Tunelem pražského okruhu se už dá bez problémů projet. V obou tubusech je betonová vozovka, na kterou zbývá už jen nakreslit čáry.
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Na estakádě přes údolí Berounky má člověk pocit, že tu začnou auta jezdit už za několik týdnů.
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Dělníci pokládají při kraji mostu síť z železných drátů, které se po betonáži promění v masivní svodidla. V pozadí je zbraslavský zámek.
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Z pohledu ze země je impozantní stavba mostu vlastně hotova.
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Při pohledu na nově osazené osvětlení tunelu je patrné, že větší koncentrace světel je u vjezdových portálů.
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Na mostě pracují už jen dvě skupiny dělníků. Jedni pokládají při kraji mostu síť z železných drátů, které se po betonáži promění v masivní svodidla.
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Na mostě pracují už jen dvě skupiny dělníků. Jedni pokládají při kraji mostu síť z železných drátů, které se po betonáži promění v masivní svodidla.
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Na 38 pilířích klesne most postupně od ústí radotínského tunelu až k Vltavě celkem o čtyřicet metrů. Stejně vysoké jsou i nejvyšší pilíře na radotínské straně stavby.
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Na estakádě přes údolí Berounky má člověk pocit, že tu začnou auta jezdit už za několik týdnů.
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Jedna z nejdůležitejších dopravních staveb posledních let - jižní část pražského okruhu.
Autor: František Vlček, Lidové noviny