náhledy
Stavbaři odstranili 26. září 2020 mohutný ocelový most vážící 268 tun u Prosenic na Přerovsku na železničním koridoru mezi Přerovem a Bohumínem. K odstranění mostu, kterému místní přezdívají Rámusák, bylo potřeba speciálního jeřábu, který má nosnost 750 tun.
Autor: ČTK
Stavbaři odstranili 26. září 2020 mohutný ocelový most vážící 268 tun u Prosenic na Přerovsku na železničním koridoru mezi Přerovem a Bohumínem. K odstranění mostu, kterému místní přezdívají Rámusák, bylo potřeba speciálního jeřábu, který má nosnost 750 tun.
Autor: ČTK
Stavbaři odstranili 26. září 2020 mohutný ocelový most vážící 268 tun u Prosenic na Přerovsku na železničním koridoru mezi Přerovem a Bohumínem. K odstranění mostu, kterému místní přezdívají Rámusák, bylo potřeba speciálního jeřábu, který má nosnost 750 tun.
Autor: ČTK
Stavbaři odstranili 26. září 2020 mohutný ocelový most vážící 268 tun u Prosenic na Přerovsku na železničním koridoru mezi Přerovem a Bohumínem. K odstranění mostu, kterému místní přezdívají Rámusák, bylo potřeba speciálního jeřábu, který má nosnost 750 tun. Na snímku dělníci zavěšují upevňovací pásy na hák obřího jeřábu.
Autor: ČTK
Stavbaři odstranili 26. září 2020 mohutný ocelový most vážící 268 tun u Prosenic na Přerovsku na železničním koridoru mezi Přerovem a Bohumínem. Na snímku je prázdné místo po odstraněném mostě.
Autor: ČTK
Stavbaři odstranili 26. září 2020 mohutný ocelový most vážící 268 tun u Prosenic na Přerovsku na železničním koridoru mezi Přerovem a Bohumínem. K odstranění mostu, kterému místní přezdívají Rámusák, bylo potřeba speciálního jeřábu, který má nosnost 750 tun.
Autor: ČTK