Středa 1. prosince 2021, svátek má Iva
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

Televize Mall hlásí další posily ze Streamu. Své pořady budou mít Vaněk i ‚Koko‘

Ekonomika

  11:42
PRAHA - Internetová televize Mall Group částečně odhalila své programové schéma. Pořady budou mít na jejich obrazovkách známé tváře jako třeba šéfkuchař Roman Vaněk či blogerka Veronika Koko Kokešová, kteří dříve úspěšně působili na Stream.cz.

Kuchař Roman Vaněk. foto:  Tomáš Krist, MAFRA

Internetová skupina Mall Group oznámila svůj plán spustit do konce roku vlastní televizi již začátkem března. Už tehdy hlásila, že ke svému projektu přitáhla šéfproducenta Lukáše Záhoře a kreativního producenta Milana Kuchynku, kteří loni skončili v internetové televizi Stream.cz.  Tam stáli mimo jiné za populárními seriály Kancelář Blaník a Autobazar Monte Karlo.

Nejde ovšem o jediné tváře, které ke společnosti Mall Group ze Stream.cz přejdou. Na obrazovkách televize, jež prozatím nemá svůj název, se objeví například pořady kuchaře Romana Vaňka, foodblogerky Veroniky Koko Kokešové, architekta Adama Gebriana, hudebního publicisty Jardy Konáše nebo novináře a producenta Pavla Zuny.

Mall Group do svého týmu získal rovněž třeba scénáristy Karla Spěšného a Luďka Staněk či dramaturgy Jakuba Klingohra, Andreu Maloveczkou a Martina Krušinu. Ten by měl v novém působišti mimo jiné zaštítit i vznik publicistického a populárně-naučného videoobsahu.

„Jsem rád, že se nám podařilo dát dohromady tým mimořádně nadaných, zkušených a pro svou profesi nadšených lidí. Věřím, že tahle devíza nám bude nejen přinášet radost ze společné práce, ale především se odrazí na jejích výsledcích a bude tak ku prospěchu hlavně divákům,“ okomentoval Lukáš Záhoř.

Zábava i reklama na produkty

V rámci poodhalení svého programového schéma informovala televize Mall Group i o svém první hraném pořadu. Jedná se o adaptaci norského sitcomu o klukovi, jemuž je něco přes dvacet let a trápí je běžné problémy člověk tohoto věku.

„Sitcom vznikne podle předlohy populárního seriálu Match z produkce norské veřejnoprávní televize NRK. Ta se po úspěchu svého internetového dramatu Skam, jehož remake chystá čtveřice největších západoevropských zemí i Facebook, těší zvýšenému zájmu producentů, distributorů a tvůrců z celého světa. Proto byl i prodej jejího komediálního formátu do Česka oficiálně oznámen na právě probíhajícím veletrhu televizního a digitálního obsahu MIPTV, který se koná každoročně ve francouzském Cannes,“ uvedla v tiskové zprávě Mall Group Eva Albrechtová.

Seriál nese v originále název Match a natočen bude ve spolupráci se společností FilmBrigade producenta Petra Bílka. Vedle zábavných a publicistických pořadů bude televize vytvářet produktová videa pro weby Mall Group.

Autor:

ANALÝZA: Případ Kenosha. Média si napsala vlastní verzi

Premium Půlka Ameriky si udělala z Kylea Rittenhouse, jenž zastřelil dva lidi, vzorovou karikaturu bílého rasisty s puškou, a...

Pět nejčastějších chyb, které Češi dělají v penzijním spoření

Premium Ve starém „penzijku“ si na důchod spoří více než tři miliony Čechů a v nových fondech už přes 1,3 milionu lidí. Stát...

Strach se do lidí pouští jako jed. Horší než covid je hysterie, říká herec Dušek

Premium Je hercem, režisérem, scenáristou, moderátorem. Renesančního ducha zřejmě Jaroslav Dušek zdědil po svém rodu s modrou...

Mohlo by vás zajímat