"Pro uživatele push-videa v mobilních telefonech jsme připravili zatím tři nové formáty, které vycházejí z našich pořadů. Oblíbené Cyklotoulky tak mohou uživatelé objednat do mobilních telefonů v podobě hned dvou videí týdně, stejně je tomu u cooking show Uvař, co umíš! se Zdeňkem Podhůrským. Pořad Re-Play o novinkách z oblasti počítačových her je vyráběn ve čtyřech videích týdně," řekla Renata Pešková, výkonná ředitelka TV Public. Uživatelé mohou prostřednictvím akčního tlačítka mohou získat i další informace, například v podobě nákupního lístku, mapy cyklo výletu a podobně.
Podle zástupců televize by se mělo portfolio pořadů rozšířit o další formáty, zejména o tipy v oblasti vaření, nákupů, módy a lifestyle. Do mobilů by se měly od září 2010 dostat také formáty zábavného či publicistického charakteru.
Celý projekt propaguje v současnosti venkovní reklamní kampaň v Praze, Ústí nad Labem, Plzni, Liberci a Českých Budějovicích. Druhá vlna kampaně začne od 1. září.